<3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

Ihania ultrakuulumisia, onnea! Ja tervetuloa uusille! :)

Tänään tunsin ensimmäisen kerran kunnon potkun vatsan päältä kädelle asti - jee! :heart:
Liikkeet on olleet hyvin satunnaisia ja olen jo alkanut epäillä niitä, mutta tuo oli jo päällepäin niin selkeä et siellä se pikkuinen vaan potki menemään. Ihanaa! :)

Liikunnasta, mulla on jäänyt liikunta hävyttömän vähäiseksi... en ole juoksulenkillä käynyt alkuraskauden jälkeen kertaakaan, ei vaan jotenkin jaksa sitä. Sauvakävelen ja kävelen muutoin koiran kanssa, mutta muu onkin jäänyt... ja reippaammatkin kävelyt ollut nyt pari viikkoa tauolla kun iski niin sitkeä flunssa. Mutta olen antanut itselleni armoa, yritän kävelyt pitää mukana ja jotkin lihaskuntojutut mut muuten saa olla, tarkkailen hiukan syömisiä sitten enemmän :)

Painon nousun alkamista tai kiihtymistä odottelen, vähän stressaantuneenakin ehkä. Nyt on +1.5kg alusta vasta tullut eikä ihan hirveesti kyllä saiskaan tulla, kun on ennestään 10-15kg ylipainoa.

Oijoi rakenneultra meillä vihdoin tiistaina 4.3 ja heti aamusta, jännittävää!! Voi kumpa kaikki olisi hyvin!! Ja saas nähdä osoittautuuko mun vahva poikaolo oikeaksi vai joudunko tarjota miehelle ravintolaillallisen :D

Mukavaa viikonloppua!

pikkutikkuja ja mukula 20+0 POKS :heart:

Pikkutikkuja, sulla ultra lähestyy Tsemppiä!
Voi kun tää palsta ei ihan kuihtuisi. Olen innolla seurannut muitakin ketjuja ja kurjaa jos heinäkuisten kuulumiset jäisi välistä. :( Tästä voi olla meinaan niin paljon iloa myös muille kuin meille. Ymmärrän tietty, että monet kirjoittelee jo useassa paikassa, mutta kuitenkin. ..
Osaako kukaan päivittää meille uutta ketjua? Mä toistaiseksi näpyttelen puhelimella, joten multa ei helposti onnistu. Mut kun 2kk:n kuluttua jään lomalle, niin kannan mielelläni korteni kekoon. :)
Omaan napaan sen verran, että olo on koko ajan onnellinen ja kovin rakastunut. <3 Toivon mukaan miehellä ja tytöllä ei mee hermo mun jatkuvaan hellimiseen ja lässyttelyyn. :) Lisäksi musta on taas kuoriutunut kunnon kodinhengetär: laitan ruokaa ja leivon sekä siivoankin varmaan enemmän kuin koskaan. Tää saa mun puolesta jatkua. :) kevättä ja kesää odotan, että pääsen villivihanneksia ja marjoja keräämään ja omaa kasvimaata laittamaan.
Masuasukista sen verran, että ihanasti toinen ilmoittelee itsestään. Potkuja saan säännöllisesti: niitä olen tuntenut jo n.16-viikolta alkaen (istukka takana ja odotan toista). Kovasti sitä jo miettii, millainen kulta sieltä syntyy. <3
Mutta nyt ruoan laittoon ja sitten kuntoilemaan. :)
T: Liikkuja ja prinsessa 21 + 3

Moikka!
Samaa mieltä, ei päästetä ketjua kuihtumaan! Valitettavasti en osaa tehdä uutta ketjua ja myöskin puhelimella nyt kirjoittelen..

LIIKKUJAlta olisin kysynyt neuvoa vatsalihasten treenaamiseen, vai saako niitä treenata lainkaan? Harrastan kahvakuulaa ja body pumpia. Selinmakuulla tehtävät rutistukset olen luonnollisestikin jo jättänyt pois. Onko muita liikkeitä kuin staattiset pidot? Alkaa jo lankut kyllästyttää!

PAINO on noussut ensimmäisestä neuvola käynnistä edelliseen neuvolan punnitukseen vain 1,3kg. Eli ihan hyvin oon saanut pidettyä painon kurissa.
Liikkeitä tuntuu täälläkin, ei vielä mitään selviä potkuja. Lähinnä "tykytystä". Jos vauva on liikkumatta, hieron vatsaa ja heti tuntuu taas. Mulla istukka on edessä ja kohtu taakse päin kallellaan. Ensi viikolla on ru. Mietitään vaan jos ei sittenkään kysytä sukupuolta.

jadelyn & "ensio" 20+3

Yhteistyössä