Määkin voisin pitkästä aikaa jakaa kuulumisia, on vaan niin helppo lukea päivittäin muitten juttuja kännykällä, eikä kommentoida ollenkaan
Täällä on ollu nyt aika hyvä viikko kaikkien oireiden suheteen. Saattaa kyllä olla jotain tekemistä lomaviikon kanssa
Ihanaa ku on saanu nukkua ja levätä niin paljo ku on huvittanu. Huomenna töihin paluu, saa nähdä miltä hajut tuntuu näin pikku paussin jälkeen.
Ultrassa tosiaan käytiin jo reilu viikko siitten: kaikki kunnossa! Se tyyppi oli kasvanu varhaisultrasta ihan hirveesti, oli 4,5cm pitkä. Uskomatonta, että nyt jo pysty näkymään nenä, silmanpaikat ym. noin selvästi. Tyyppi myös sulatti meidän sydämet tekemällä kunnon hyppyjä.
Ultran jälkeen uskaltauduttiin kertomaan molempien vanhemmille ja sisaruksille. Iloisia olivat kaikki! Mun äiti oli vähän aikaa melko hysteerinen, mutta muuten kaikki otti aika rennosti. Nyt myös aika lailla kaikki mun läheisimmät kaverit muutamaa kauempana asuvaa lukuunottamatta tietää. Huomenna olis tarkotus kerota töissä "vanhoille" työkavereille, nykyiset kollegat ja pomo saa odottaa vielä ainaki loppuviikkoon.
Äitishuosujaki kävin alenusmyynneissä sovittamassa, mutta ne tuntu kyllä vielä aika kaukaiselta ajatukselta, eli kauppaan jäi toistaiseksi..
Onko kenelläkään muulla onglmana yliliikkuvat/löysät nivelet? Mulla on aina ollu tosi yliliikkuvat nivelet ja mm. polvilumpio on seikkaillut sijoiltaan useamman kerran, samoin kyynärpää ja niskanikamat. Kaikki fysioterapeutit ja lääkärit on pelotellu raskausajasta. Viime viikolla sitte koinkin ensimmäisen epämukavuuden, kun sohvalle jalat koukussa istuessani jotain meni polvesta hetkes sijoiltaan. Aivan järjetön kipu ja ulvominenhan siitä seuras, onneks meni tosi nopeesti kunnon paukausella takas paikalleen. Vielä kovempaa treeniä siis tiedossa...
Nausteri ja tyyppi 12+2