Hakutulokset

  1. S

    Mitäs lasissa, tuopissa, mukissa?

    Pepsi Maxia
  2. S

    Minulla näkyy olevan wt-nimi..

    Sivistäkää mua että mikä hitto on wt-nimi? :D
  3. S

    GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

    Pyyhkeistä. Ne on semmosia karheita jotka raapii muutenkin herkkää ja kuivaa ihoa inhottavasti. Ihan normisti pesen 60 asteessa. Varsinkin Luhdan kylpypyyhkeet ja saman merkin käsipyyhkeet pahimpia :/
  4. S

    GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

    Jaksa alkaa minkää pähkinöitten kans räpläämään :D Oisko kellään tietoa miten pyykistä, eritoten pyyhkeistä saa pehmeitä ilman huuhteluainetta? En halua koettaa etikkaa. Kuivausrumpu tosiaan jossain vaiheessa meille tulossa.
  5. S

    GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

    Meillä taas pyyhkeet menee ilman huuhteluainetta korpuiks melkei.. : / Ne raapii ihoa, ei ole mitään vanhojakaan pyyhkeitä..
  6. S

    GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

    Meillä ei ole vielä hankittuna kuivausrumpua joten se on ainoa keino mitä tiedän, saada pyykistä pehmeää. Tuo Jerkku on siinä väärässä ettei allergisten pidä käyttää ollenkaan, on nimittäin olemassa noita hajusteettomia huuhteluaineita astma-ja allergialiiton tunnuksella joita itse käytän ;)...
  7. S

    GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

    Eikö käy pyykit koviks ja karheiks? Mä en jaksais käyttää myöskään huuhteluainetta mutta kun olin vähän aikaa käyttämättä niin esim. pyyhkeet kävi niin karheeks etten halunnut niihin itteeni suihkun jälkeen pyyhkiä..
  8. S

    GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

    Lumme hajustamaton sensitive kirjopyykki pesupulveri ja huuhteluaineena Mini Risk hajusteeton.
  9. S

    Montako Stockmann 150v. muumimukia sinulla on? Paljonko maksoit/kpl?

    Mä olen enemmän kuin kiinnostunut mutta en osta tämän palstan kautta mitään.. laita huuto.nettiin 30e/kpl niin viedään käsistä..
  10. S

    Mitä teillä on ruokana tänään?

    Tein vasta nyt ruokaa kun mies söi jotain tähteitä ja itse söin lounaaksi jäätelön ja munkin :whistle: Mutta äsken siis söin smetanalohta ja basmatiriisiä jota jää varmasti illaksi ja huomiseksikin meille..
  11. S

    On väärin

    Mikä pakottava tarve sulla on kertoa " mielipiteitäsi " palstalaisista? Turhia aloituksia koska ketään ei enää kiinnosta, oikeesti.
  12. S

    Missä kfkfkf? Ei ole hetkeen näkynyt :(

    Voi jestas! Miltäköhän se tuntuu kun ei ole omaa elämää ja pitää stalkata täällä toisia? Taitaa olla joillekin jotkut palstalaiset jo pakkomielle.. Ties mitä alttareita kotoanne löytyy :D Ja vastaus ap:n kysymykseen: Meillä toisilla on oikeasti muutakin elämää kuin istua nenä kiinni näytössä...
  13. S

    Montako Stockmann 150v. muumimukia sinulla on? Paljonko maksoit/kpl?

    Ei yhtään ja haluaisin sellaisen mutta en ala maksamaan huuto.netissä sikahintoja..
  14. S

    Tein jo viidennen abortin. Kysyttävää?

    Pitäiskö olla jotain kysyttävää? Aloitus kerto susta jo aika lailla, ei millään pahalla.
  15. S

    Tyttökoiralle nimiehdotuksia otetaan vastaan :)

    Tänään varmistui että meille tulee uusi karvainen perheenjäsen jokusen viikon päästä :heart: Olen niin tohkeissani ja innoissani että aloin heti miettimään jo nimiä valmiiksi ja meinasin tehdä listan mistä sitten miehen kanssa valitaan nimi. Kyse on isokokoisesta turrikasta joten...
  16. S

    G: Antaisitko pettäjälle vielä kolmannen mahdollisuuden?

    No en todellakaan antaisi kolmatta mutta en kyllä antaisi toistakaan että.. Jos antaa anteeksi niin voi vaan odotella milloin pitää antaa neljännen ja viidennen kerran anteeksi. Jos ei kerrasta ole oppinut niin pitää toista ihan narrinaan ja toinen on tyhmä kun uskoo ja hyväksyy..
  17. S

    Mitä tämä voisi olla? Raskaus?

    Käy hakemassa testi ja tee se niin pääset ihmettelystä ainakin sen asian suhteen. Sterilisaatio voi pettää mutta yleensä noin vuoden kuluessa. Kannattaa se testi tehdä koska n. puolet sterilisaation jälkeisistä raskauksista on kohdunulkoisiakin niin jos testi näytää plussaa niin voit käydä vielä...
  18. S

    synnyttäminen on perseestä

    Onnea!
  19. S

    Vaategallup

    Mustat housut käännettyinä capreiksi, harmaa painijanselkätoppi, lyhytvartiset sukat ja alushousut.

Yhteistyössä