GÄLLYPPI:Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät tällä hetkellä?

  • Viestiketjun aloittaja "REETTA"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Serton kirjopyykkijauhetta ja joku serto soft huuhteluaine.

Normaalisti käytän hajusteetonta erisania nestemäisenä ja tipan comfort pure -huuhteluainetta, mutta anoppi oli tuonut meille tarjouksesta ison paketin sertoa, niin sitä nyt sitten... ja erisania vaan kestovaipoille :)
 
pitkä sepustus
Mulla vielä omo coloria, tuon loputtua siirryn takas sertoon monen vuoden jälkeen. Sain pesukoneen oston yhteydessä 10 pakettia omoa ja nyt viimesitä vihdoinkin viedään.

Huuhteluaineena just loppu eldorado joku flower tuoksu ja seuraavaan koneelliseen aukaisen rainbown jonkun kukkatuoksun. Ennen käytin hajustamattomia, mut ei noi niin paljoa nenään käykään kun luulin noin hajusteelliset.
 
[QUOTE="noo";28864447]Sertoa, huuhteluaineita ei käytetä/tarvita.[/QUOTE]

Eikö käy pyykit koviks ja karheiks? Mä en jaksais käyttää myöskään huuhteluainetta mutta kun olin vähän aikaa käyttämättä niin esim. pyyhkeet kävi niin karheeks etten halunnut niihin itteeni suihkun jälkeen pyyhkiä..
 
[QUOTE="ville";28864468]Taas teidän suosikki-inhokki-idioottinne tulee pilaamaan jälleen yhden keskustelun: Huuhteluaine on täysin turha tuote[/QUOTE]

Meillä ei ole vielä hankittuna kuivausrumpua joten se on ainoa keino mitä tiedän, saada pyykistä pehmeää. Tuo Jerkku on siinä väärässä ettei allergisten pidä käyttää ollenkaan, on nimittäin olemassa noita hajusteettomia huuhteluaineita astma-ja allergialiiton tunnuksella joita itse käytän ;)
Kerro kikka kolmonen millä saan pyykin pehmeeksi niin lopetan heti noiden käytön? :D
 
"ville"
Meillä ei ole vielä hankittuna kuivausrumpua joten se on ainoa keino mitä tiedän, saada pyykistä pehmeää. Tuo Jerkku on siinä väärässä ettei allergisten pidä käyttää ollenkaan, on nimittäin olemassa noita hajusteettomia huuhteluaineita astma-ja allergialiiton tunnuksella joita itse käytän ;)
Kerro kikka kolmonen millä saan pyykin pehmeeksi niin lopetan heti noiden käytön? :D
En minä aiheesta mitn tiedä, bongasin vaan päivällä otsikon.
 
"Vieras"
Ehkä olen jotenkin outo, mutta minusta pyyhkeiden pitää ehdottomasti olla karheita, joten en missään nimessä käytä huuhteluaineita. On ihanaa ottaa puhdas, kovan karhea pyyhe kaapista ja kuivata itsensä siihen oikein hangaten.

Tälä hetkellä käytössä on LV:n hajusteeton pesuaine, yleensä käytän Omon hajusteetonta. Nestemäisenä käytän Erisanin hajusteetonta tai Omo Sensitiveä.
 
"noo"
Eikö käy pyykit koviks ja karheiks? Mä en jaksais käyttää myöskään huuhteluainetta mutta kun olin vähän aikaa käyttämättä niin esim. pyyhkeet kävi niin karheeks etten halunnut niihin itteeni suihkun jälkeen pyyhkiä..
No ei jää koviksi eikä mitenkään karheiksikaan. Ulkoilmassa kuivattelen mahdollisimman paljon, mutta talvellakaan kun joutuu sisällä kuivaan, niin olis jotenki "kuivempia".
 
[QUOTE="mii";28864506]pyykit saa pehmeiksi ilman huuhteluainetta, pesupähkinöillä..[/QUOTE]

Jaksa alkaa minkää pähkinöitten kans räpläämään :D

Oisko kellään tietoa miten pyykistä, eritoten pyyhkeistä saa pehmeitä ilman huuhteluainetta?

En halua koettaa etikkaa. Kuivausrumpu tosiaan jossain vaiheessa meille tulossa.
 

Yhteistyössä