Tein jo viidennen abortin. Kysyttävää?

  • Viestiketjun aloittaja Abortti
  • Ensimmäinen viesti
On se kumma..
.. kun heti loppukesän/alkusyksyn tullen jengi on jo niin arkeensa tylsistyneitä, että tällaisia provoaloituksia sitten tekee.

Toivon sydämestäni, ettei kukaan lapsettomuudesta kärsivä pahoita mieltään tuollaisen sekopään takia :(
 
"vieras"
En ole aloittaja, vaan tuo vieras kommentoija, jolle käynyt samoin. Ei aina kaikki pahat kokemukset ole vitsejä. Tosin taidan olla outo, koska en osaa olla pahoillani nuorena tehdyistä virheistäni.
 
enää mikään ei yllätä
[QUOTE="onnellinenÄiti";28855250]tiedän erään jolla on useampi abortti takana, syyt ovat yleensä ettei tiedetä kuka isä on ja sukupuolitaudit. Ei käy kateeksi tuota elämää.[/QUOTE]

Tai sitten voi oikeesti ihmisen elämän katsomus on sellainen, että ei miellä alkiota millään tasolla ihmiseksi.
 
afdgadfgvr
Mulle on tehty 3. Mulle ei käy mikään hormonaalinen ehkäisy, kuparikierukka, eikä pessaarikaan. Olin lisäksi silloin nuori ja tyhmä ja suostuin paljaalla panemiseen, kun mies väitti, ettei homma tunnu miltään kumin kanssa.

Tarkoitus oli mennä sterilisaatioon, mutta sitten luin kauhukokemuksia siitä.

En tuomitse aloittajaa, vaan olen hyvin pitkälle samaa mieltä. Mielestäni Suomessa on liian tiukka aborttilaki, abortin tulisi olla täysin vapaa 12 viikolle asti. Nythän se ei sitä ole, vaan nainen joutuu selittelemään lääkärille ratkaisuaan. Miehen ei tarvitse laittaa tikkua ristiin asian vuoksi. Suomi on todella sovinistinen, miesten yhteiskunta.
 
Juuri näin
Alkuperäinen kirjoittaja enää mikään ei yllätä;28855275:
Tai sitten voi oikeesti ihmisen elämän katsomus on sellainen, että ei miellä alkiota millään tasolla ihmiseksi.
Siksi minulla ei olekaan mitään omatunnon tuskia asian suhteen, koska en niitä "löröjä" laske ihmiseksi!
 
hur
abortin tulisi olla täysin vapaa 12 viikolle asti. Nythän se ei sitä ole, vaan nainen joutuu selittelemään lääkärille ratkaisuaan. Miehen ei tarvitse laittaa tikkua ristiin asian vuoksi. Suomi on todella sovinistinen, miesten yhteiskunta.
No mitä se mies voisi asialle tehdä? Kun eihän hän edes voi tehdä asiassa päätöstä naisen puolesta. Ihme nillitystä, nallekarkit eivät ole ikinä menneet tasan, eikä niiden tarvitsekaan.
 
"Miumau"
Vielä se päivä koittaa, ku saat samalla mitalla takasin. Toki karma voi unohtaa, mutta toiset voiki saada sitte kahmalokaupalla sitä kakkaa niskaan. ;)

Eipä voi paljo itsekkäämpää ihmisen toiminta olla.
 
Voisitko
[QUOTE="Miumau";28855473]Vielä se päivä koittaa, ku saat samalla mitalla takasin. Toki karma voi unohtaa, mutta toiset voiki saada sitte kahmalokaupalla sitä kakkaa niskaan. ;)

Eipä voi paljo itsekkäämpää ihmisen toiminta olla.[/QUOTE]
hieman avata tekstiäsi?

Millä samalla mitalla?

Mitä itsekästä on poistaa itsestään haitta, oli se sitten joku lörö tai luomi tai muu näppy?
 
"Miumau"
Jotkut uskoo Jumalaan ja jotku johonki muuhun. Uskomukset on uskomuksia, jokaisella omansa. Mun kohdalla se usko on lähinnä sitä, että jos toimii väärin ja tekee pahaa, tulee se paha takasin itselle.

Se on ihan sama, jos sä pidät sitä pientä elämänalkua solumöykkynä tai minä vain vähäpätöisenä, turhana, ei-ihmisenä. Kyllä, solumöykkynenhän pieni ihmisenalku onkin, mutta pointti on siinä, että sä oot tuhonnu jonkin jo olemassa olleen mahdollisuuden kasvaa, kehittyä ja tulla oikeaksi ihmiseksi. Olkoonkin vain pieni olennon alku, mutta sellainen se sinäkin olet ollut joskus.

Jos joku "haitta" sulla olis poistettavana, niin se olis tuo ylitsepursuava idiootin asenne. Vain todellinen raukka toimii noin edesvastuuttomasti. Pisteenä ii:n päälle vielä mainostaa sitä kaksplussassa, jossa on suuri osa perheellisiä, lasta toivovia tai odottavia äitejä.
 
"Ahaa"
[QUOTE="Miumau";28855535]Jotkut uskoo Jumalaan ja jotku johonki muuhun. Uskomukset on uskomuksia, jokaisella omansa. Mun kohdalla se usko on lähinnä sitä, että jos toimii väärin ja tekee pahaa, tulee se paha takasin itselle.

Se on ihan sama, jos sä pidät sitä pientä elämänalkua solumöykkynä tai minä vain vähäpätöisenä, turhana, ei-ihmisenä. Kyllä, solumöykkynenhän pieni ihmisenalku onkin, mutta pointti on siinä, että sä oot tuhonnu jonkin jo olemassa olleen mahdollisuuden kasvaa, kehittyä ja tulla oikeaksi ihmiseksi. Olkoonkin vain pieni olennon alku, mutta sellainen se sinäkin olet ollut joskus.

Jos joku "haitta" sulla olis poistettavana, niin se olis tuo ylitsepursuava idiootin asenne. Vain todellinen raukka toimii noin edesvastuuttomasti. Pisteenä ii:n päälle vielä mainostaa sitä kaksplussassa, jossa on suuri osa perheellisiä, lasta toivovia tai odottavia äitejä.[/QUOTE]
Onpas outoa analyysia, ensiksi jokaisella on omat uskomuksensa, ja sitten seuraavassa ollaankin jo varmoja että nyt on tehty suunnilteen kansanmurhaan verrattava rikos ihmisyyttä vastaan, joka kyllä vielä kostautuu.

Tuolla logiikallahan kaikki siittiötkin jotka ruikitaan paperille, on elämän tuhoamista, tai eläviähän ne siittiötkin silleen on..

Enhän minä mitään mainostanut, vaan halusin tuoda oman kantani esille ja antaa mahdollisuuden halukkailta kysyä minulta jotain.
 

Yhteistyössä