Tein jo viidennen abortin. Kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Abortti
  • Ensimmäinen viesti
"Miumau"
[QUOTE="Ahaa";28855556]Onpas outoa analyysia, ensiksi jokaisella on omat uskomuksensa, ja sitten seuraavassa ollaankin jo varmoja että nyt on tehty suunnilteen kansanmurhaan verrattava rikos ihmisyyttä vastaan, joka kyllä vielä kostautuu.

Tuolla logiikallahan kaikki siittiötkin jotka ruikitaan paperille, on elämän tuhoamista, tai eläviähän ne siittiötkin silleen on..

Enhän minä mitään mainostanut, vaan halusin tuoda oman kantani esille ja antaa mahdollisuuden halukkailta kysyä minulta jotain.[/QUOTE]

Voi jee tuota sun ajatustapaa. :D Onkait siittiöt pikkusen eri asia. :D Miehen keho niitä tuottaa ja niitä nyt kuolee, mikä on normaalia elämää ja sen kiertokulkua. Aivan niinku alkioitaki menehtyy keskenmenoissa, mikä on surullinen osa lasta toivovalle. Eri juttu se on tietoisesti ja välinpitämättömästi lopettaa omalla päätöksellään mahdollinen uusi elämä ja tuleva, oikea ihminen. Nainen voi toki tulla raiskatuksi tai erehtyä kerran suojaamattomalla yhdynnällä saamaan alulle lapsen. Yleensä kerrasta opitaan, mutta mitenkä sitä ihminen voi oppiakkaan, kun samalla viivalla on luomen poisto ja abortti.

Ja edelleen, MINÄ uskon, että tuollanen elämäntapa kostautuu. Se on mun ajatus ja mitäpä se sua haittaa, ku sulla on omasi. ;)

Onhan ne
[QUOTE="Miumau";28855646]Voi jee tuota sun ajatustapaa. :D Onkait siittiöt pikkusen eri asia. :D Miehen keho niitä tuottaa ja niitä nyt kuolee, mikä on normaalia elämää ja sen kiertokulkua. Aivan niinku alkioitaki menehtyy keskenmenoissa, mikä on surullinen osa lasta toivovalle. Eri juttu se on tietoisesti ja välinpitämättömästi lopettaa omalla päätöksellään mahdollinen uusi elämä ja tuleva, oikea ihminen. Nainen voi toki tulla raiskatuksi tai erehtyä kerran suojaamattomalla yhdynnällä saamaan alulle lapsen. Yleensä kerrasta opitaan, mutta mitenkä sitä ihminen voi oppiakkaan, kun samalla viivalla on luomen poisto ja abortti.

Ja edelleen, MINÄ uskon, että tuollanen elämäntapa kostautuu. Se on mun ajatus ja mitäpä se sua haittaa, ku sulla on omasi. ;)[/QUOTE]
Onhan ne siinä mielessä eri asia, että ne kaikkien kriteerien mukaan on enemmän elossa kuin joku verimössö.
Niitä löröjäkin luonto tuottaa, ja niitä kuolee, tavalla tai toisella, kaikki lähtee kuitenkin ihan luonnollisesti, ei ole mitään luonnottomia poistumia.

Se on hyvin pitkälti sama juttu kuin luomen tai vaikkapa syylän poistaminen, ihan luonnollista.

En kyllä oikein ymmärrä, että kukaan laittaa omaa kehoaan läpi tuollaista hormonimyrskyä ja mahdollisesti myös kaavintaa, koska "ei pidä kumeista". Vaikka ajatus alkiosta ei herättäisikään mitään syviä tunteita, niin kyllä omasta kropasta kannattaisi välittää jonkun verran.

Jos on kerran pysyvässä parisuhteessa, niin miten olisi miehen sterilisaatio, joka on suhteellisen helppo peruuttaa jos niitä lapsia vielä joskus haluaa? En kyllä oikein muutenkaan usko, että kaikkia ehkäisyvaihtoehtoja on edes käyty kovin tarkkaan läpi.

Nyt vittu oikeesti
En kyllä oikein ymmärrä, että kukaan laittaa omaa kehoaan läpi tuollaista hormonimyrskyä ja mahdollisesti myös kaavintaa, koska "ei pidä kumeista". Vaikka ajatus alkiosta ei herättäisikään mitään syviä tunteita, niin kyllä omasta kropasta kannattaisi välittää jonkun verran.

Jos on kerran pysyvässä parisuhteessa, niin miten olisi miehen sterilisaatio, joka on suhteellisen helppo peruuttaa jos niitä lapsia vielä joskus haluaa? En kyllä oikein muutenkaan usko, että kaikkia ehkäisyvaihtoehtoja on edes käyty kovin tarkkaan läpi.
Koittakaa nyt jo hitaammatkin tajuta että tämä ketju oli vitsi!
Mukavat naurut sain, toivottavasti tekin. ;)

Jos lapsi ei käy eikä ehkäisy käy, niin siitä pitäs seurata, ettei seksikään käy.

Ja paskat sie omilla rahoillas aborttejas maksat vai luuletko, että joku poliklinikkamaksu kattaa sen hinnan tarkalleen todellisia kustannuksia myöten?

"Noh"
Jos lapsi ei käy eikä ehkäisy käy, niin siitä pitäs seurata, ettei seksikään käy.

Ja paskat sie omilla rahoillas aborttejas maksat vai luuletko, että joku poliklinikkamaksu kattaa sen hinnan tarkalleen todellisia kustannuksia myöten?
Sehän on vain sinun mielipiteesi, minusta abortointi on ihan normijuttu.

No minkä minä sille sitten voin jos koko laskua ei minulle anneta!

ehkä parempi ettei ap:lla ole lapsia.. ?? :) (provoksi luokittelen) mutta ekana tuli mieleen, että ei tuollaselle kammotukselle olisi ehkä se äitiys niin hyvä juttu.. kunhan kuolee ja kuopataan niin pääsee tuollaisestakin verorahojen tuhlaajasta :D

"Miksi"
[QUOTE="vieras";28856242]Olipa provo tai ei niin tähän ei voi muuta tuumata kun että voi kun sut olis joskus abortoitu.[/QUOTE]
Miksi olet noin vihamielinen abortoivia ihmisiä kohtaan?

"Jaa"
Täytyy kyllä sanoa, että moinen piittaamattomuus omasta gynekologisesta terveydestä ja tarkoituksellinen yhteisen kassan varojen turha tuhlailu hieman sapettaa.
Miten sinua muiden pimperoiden terveys voi sapettaa?
Ja minkä minä sille voin jos eivät anna koko laskua minulle, maksaisin kyllä!
Lopulta mitä on laskeskellut, niin pitkässä juoksussa silloin tällöin abortointi käy halvemmaksi kuin ehkäisy.
Vähän sama kun jotkut vetää aina pummilla metrossa ja ottaa sitten kerran pari vuodessa sen sakon..

[QUOTE="Jaa";28856295]Miten sinua muiden pimperoiden terveys voi sapettaa?
Lopulta mitä on laskeskellut, niin pitkässä juoksussa silloin tällöin abortointi käy halvemmaksi kuin ehkäisy.
Vähän sama kun jotkut vetää aina pummilla metrossa ja ottaa sitten kerran pari vuodessa sen sakon..[/QUOTE]

teetä jatkossa jenkeissä aborttis niin saat maksaa ihan itse koko laskun :D tai mee yksityiseen sairaalaan ja jätä kelakorvaus hakematta.. ihanaa provoo.. ai että.. :D

[QUOTE="Jaa";28856295]Miten sinua muiden pimperoiden terveys voi sapettaa?
Vähän sama kun jotkut vetää aina pummilla metrossa ja ottaa sitten kerran pari vuodessa sen sakon..[/QUOTE]

Ruokin trollia, mutta ruokittakoon nyt... Rohkenen kyllä epäillä, että oikeasti viitsisit moneen kertaan maksella koko laskun operaatiosta. Siinä jos missä ehkäisy tulisi pitemmän päälle paljon halvemmaksi.

Kyllä se aina hieman sapettaa tavata ihminen, joka ottaa jatkuvasti tietoisia riskejä terveydentilansa suhteen ja luottaa siihen, että yhteiskunta hoitaa, jos ongelmia ilmenee.

Miksipä ei
Ruokin trollia, mutta ruokittakoon nyt... Rohkenen kyllä epäillä, että oikeasti viitsisit moneen kertaan maksella koko laskun operaatiosta. Siinä jos missä ehkäisy tulisi pitemmän päälle paljon halvemmaksi.

Kyllä se aina hieman sapettaa tavata ihminen, joka ottaa jatkuvasti tietoisia riskejä terveydentilansa suhteen ja luottaa siihen, että yhteiskunta hoitaa, jos ongelmia ilmenee.
eipä tuo nyt niin mahdottoman kallista ole..tai no köyhällehän kaikki on kallista.

Minä luotan siihen, että veronmaksajana saan rahoilleni vastinetta, siinä missä kaikki muutkin.
Ja kuten sanoin, niin kyllähän minä sen itse kokonaan maksaisin jos vaan koko lasku minulle annettaisiin.

Yhteistyössä