Hakutulokset

  1. V

    Ystäviä Hartola-Koitti-Pertunmaa alueelta

    Ollaan heinäkuun alussa muuttamassa Koittiin, täysin tuntemattomalle alueelle eli tuttuja ei ole. Olisikin kiva tutustua uusiin ihmisiin siltä suunnalta. Meidän perheeseen kuuluu tytöt 7v ja 5v sekä pojat 3v ja 1v7kk. Itse olen 27v ja mieheni 31v.
  2. V

    Passitin miehen tauolle :´(

    \ Niinpä. Ihan kuin puolitoista kuukautta ilman juomista olisi jotain merkillistä. Mä en millään opi käsittämään, miks sitä viinaa pitää ottaa aina räkäkänniin asti. Miksei voi ottaa vain yhtä kaljaa saunan jälkeen ja jättää sitä siihen? Miks viinipullosta ei voi juoda vain lasillista ja antaa...
  3. V

    Kuinka usein vaihdatte..

    Pääsääntöisesti kahden vkon välein . =)
  4. V

    Lapsienne kokonimet.

    Meillä Henna Juulia -94 Vili Julius - 97 Vilma Eveliina -00 Hilla Helmi Elina -03 :heart: :heart: :heart: :heart:
  5. V

    Muita paniikkihäiriöstä kärsiviä ?!?

    Kuinka pahoja oireita teillä on ja jos lääkitystä, niin pääseekö niistä koskaan eroon ?? Mulla lähinnä huimausta ja epätodellista oloa....Varsinaista kunnon kohtausta en ole saanut koskaan...Mutta joskus esim. kaupassa alkaa huimata ja pyörryttää todella ja pää on sitte kuin haminan kaupunki...
  6. V

    Kuinka useasti koiranne saa ruokaa päivässä?

    Kerran muut, yhelle annan kahesti. laiskuutta mullakin :ashamed:
  7. V

    tietääkö kukaan..

    ...JUUH perusteellinen täytyy olla!! Huvitti ittiäkin tuo anatomian luentoni ;) ;)
  8. V

    tietääkö kukaan..

    ÖÖÖÖ.... Eiköhän sen näe jo kohta syntymän jälkeen? Naaraspennuilla on rakomainen häpyaukko melkein heti peräaukon alapuolella. Urospennuilla on siinä pieni kohouma joka muodostuu myöhemmin kivespussiksi aikuisilla kissoilla. Tämän alapuolella on pyöreä aukko jossa penis on kätkeytyneenä. Jopa...
  9. V

    Neuvokaa viisaammat

    ,,tuosta puremisesta vielä.. pennulla hampaat ja suu toimii samoin kuin ihmislapsella kädet. ihan niinkuin lapsi tutkii käsillään koira tekee hampaillaan. Joten koiraa täytyy sievästi kieltää niskasta nostamalla ja ei sanalla. tämän pentu ymmärtää koska juuri niin sen emokin toimisi( emo kyllä...
  10. V

    Neuvokaa viisaammat

    OIH!!! sakemanni on maailman ihanin rotu!! Ikävä kyllä jouduin omani lopettamaan sairauden vuoksi ja nyt on tosi orpo olo! Ottaisin uuden, mutta kun on 3 koiraa ennestään ei oikein kaikille enää aika riittäisi. Sakemanni on yksi helpoimmin koulutettavista roduista miellyttämishalunsa vuoksi...
  11. V

    Oletteko kokeilleet ..???

    Onko kukaan koittanut ROC selluliitti voidetta..ja auttaako se todella?? Kesä lähestyy, ja ikävä kyllä olen jo nuoresta tytöstä kärsinyt sellulliitista :/ Olishan se kiva mennä uimarannalle ilman että aina nolottaa muhkuraiset kintut. Olen koittanut kuivahierontaa ja nivean,clarinsin ym...
  12. V

    Plussasin!

    :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: [b]ONNEA!!!!!!!! Ensimäisen odotus oli minusta kaikista ihanin kun kaikki oli uutta..vaikka toisaalta myös jännittävämpääkin..ja samasta syystä. Muista pitää hyvää huolta itsestäsi, nukkua tarpeeksi ja lepäillä välillä...
  13. V

    Sterilisaatio???

    Onko kokemusta?? Miehen tai naisen.. Onko vaikea toimenpide, sairauslomaa tms??? Yksityinen puoli olisi varmaan parempi, mutta onkohan kalliskin...
  14. V

    Levottomat yöt

    Muistelisin että meilläkin on heräilty noihin aikoihin, siis reilun vuoden ikäisenä. Pitkin yötä kuului huhuilua sängystä. Nuorimmainen aikoinaan herätti koko talon huudollaan, karjui todella lujaa ja oli selvästikin jotain pelästynyt. Neuvolassa sanottiin että lapsi alkaa tiedostaa näkemänsä...
  15. V

    Huono äiti! Ainakin siltä tuntuu....

    Miekin saan joskus niitä puuskia että pitää aamulla laittaa lapsille puurot,täysjyväleivät ja hedelmää (niinkuin ruokaympyrässä käsketään) Sitten ulos ja tekemään "asioita yhdessä" Ja ruuaksi taas monipuolista ja terveellistä ravintoa (taas se helkkarin ruokaympyrä..) Välipalat ja muut touhut...
  16. V

    Mitä pirua teen!?

    Voi sentään miten tuttua... Parasta olisi jos pystyisi vaan mielessää lauleskelemaan voi prrkk..leee voi saa....taaaa... naaa. Siihen voi keksiä sävelenkin. Lapsi ei tiedä mitä ajattelet. Mutta minua tuo jotenkin rauhoittaa ja alkaa sitten itteäkin huvittamaan että on sitä ihminen HULLU! Meillä...
  17. V

    MIKSI hommasitte lapsia noin nuorina?

    Oho... lainasin yllä Neitinasun tekstiä...vaikka ei lainatulta näytä siis kursivoidulta.. Häneltä kuitenkin on alku peräisin.
  18. V

    MIKSI hommasitte lapsia noin nuorina?

    [ Kyllä, taisin todella hieman mankua lapseni rasittavuutta joka tietysti tarkoittaa sitä että kadun loppuelämäni sitä että olen lapsen mennyt tekemään. Näinhän se menee. Samoin kuin jos sanon että mieheni ei tee tarpeeksi kotitöitä se tarkoittaa että kadun koskaan häneen tutustuneeni. Ja äitini...
  19. V

    ilkeilijöille

    Olette tasan yhtä hyviä kuin muutkin. Jokainen äiti on se paras mahdollinen omalle lapselleen. Ei tämä ole helppoa vanhemmillekkaan äideille..ei jaksa näitä yövalvomisia niinkuin nuorena. Nytkin jo nukuttaa niin että meinaa silmät päästä pudota ja pitäsi mennä puuron keittoon ja sitten lapsia...
  20. V

    ummetus

    Miulla myös sama ongelma..ollut aina, mutta lasten syntymän jälkeen paheni niin että jos unohdin ottaa ulostuslääkkeet olin seuraavan päivän kuoleman kielissä vessassa. Kamalaa siis!! Kylä reissuillekin mentäessä (siis pitemmäksi aikaa, esim lomilla) Mietin aina kuinka pärjään mahani kanssa...

Yhteistyössä