ummetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sektio04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sektio04

Vieras
Sektiosta on nyt jo 8kk enkä ole vieläkään saanut vatsaani kunnolla toimimaan. Tarve tyhjentää on kerran viikossa korkeintaan ja silloinkin herneen verran.
Syön kuitupitoista leipää ja muuta mikä pitäis auttaa vatsaa toimimaan. Vatsakivut alkaa oleen hirmu kovia kun vatsa täyttyy mutta ei tyhjene. Jos yrittää väkisin kakkata tulee vain peräpukamia tai niiksi minä niitä luulen ainakin.
Eli mikä avuksi?
Minulla on aina ollut laiska suoli.

Kiitos vastanneille! :snotty:

Itsekin kärsin taas tämän raskauden aikana samoista vaivoista, välillä tilanne parempi.

Mutta oletko muistanut juoda riittävästi? Siis PALJON vettä päivittäin, jos varsinkin syöt paljon kuitupitoista ruokaa niin tarvitsee nestettä avukseen - muutoin on luvassa kahta pahempi ummetus.

Muuta vinkkiä en osaa antaa, jos ei tilanne helpota niin apteekista kyselemään ummetuslääkkeitä.

Miulla myös sama ongelma..ollut aina, mutta lasten syntymän jälkeen paheni niin että jos unohdin ottaa ulostuslääkkeet olin seuraavan päivän kuoleman kielissä vessassa. Kamalaa siis!! Kylä reissuillekin mentäessä (siis pitemmäksi aikaa, esim lomilla) Mietin aina kuinka pärjään mahani kanssa istumatta tuntikausia pytyllä.
Minua auttoi herbalifen tuotteet, ja olen itsekin ihmeissäni mutta vatsa toimii nykyään 2 kertaa päivässä!!!!
Syön pirtelöä, kuitutabletteja ja vitamiineja hebalifen tuotteista.

Yhteistyössä