Hakutulokset

  1. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Ajatukset on ihan sekaisin, päässä pyörii vain MIKSI. Voi miksi ei mies edes halua kertoa, mikä sillä on, edes se vähän helpottaisi oloa. Avioeropaperinkin jätti pöydälle minun vietäväksi käräjäoikeuteen. Soitin äsken eräälle ystävälle, ja hän sanoi miehen puhuvan asunnon hankkimista itselleen...
  2. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Mä olen lamaantunut, täysin shokissa. Mies tuli kotiin illalla, ei puhua pukahtanut mitään. Menin sanomaan, että mitä tämä pelleily oikein on, kaikki ovat ihan ihmeissään. Ja että nyt on tasan kaksi vaihtoehtoa, puhua ja selvittää asiat, taikka sitten mies saa laittaa nimensä avioerohakemukseen...
  3. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Sillä tauolla alunperin ajattelin, että saadaan etäisyyttä miettiä asioita rauhassa, pohtia ja punnita miten tästä jatkaa. Tunteita minulla on miestä kohtaan kyllä, mutta vaakakupissa painaa hyvin paljon myös ikäviä asioita. Tilanne on siis kertakaikkiaan riistäytynyt käsistä, eikä alkuunkaan...
  4. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Paljon voimia sinulle. Ole kuitenkin iloinen siitä, että te molemmat välitätte lapsistanne, ja onhan sinulla oikeus nähdä lapsiasi kuitenkin. Toivottavasti saatte vielä suhteenne kuntoon. Ehjä -ja tyytyväinen perhe on kuitenkin parasta mitä lapsi ansaitsee.
  5. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Olen töissä, kolme lasta, kaksi vanhinta jo koulussa ja koti molempien nimissä. Kun meillä kerran on yhteinen koti miehen kanssa paperilla, niin enhän voi miestä tuosta vaan heittää pihalle. Ahdistava tämä tilanne kyllä on. Eikä ole miehestä vieläkään kuulunut mitään...
  6. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Onko sitten mahdollista potkaista mies pellolle meidän yhteisestä kodista noin vaan? Mitä jos mies ei suostu, kun kyseessä kuitenkin yhteinen asunto? Eihän tälläistä pelleilyä jaksa enää ketään. Lähisukukin aivan ihmeissään miehen käytöksestä. Ei halua puhua, ottaa kontaktia, tai selvittää...
  7. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Voimia sinulle paljon!! Itse olen tällä hetkellä aivan rikki ja voimaton, ja voin hyvin kuvitella millainen olo sinulla on. Minulla tilanne on sitten niin, että avioeropaperit ovat pöytälaatikkossa odottelemassa. Miestä en ole nähnyt kolmeen viikkoon kuin vilaukselta. Tulee yöllä kotiin ja...
  8. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Pyrkimys olisi, että voisin tähän jäädä lasten kanssa, mutta pankkireissun jälkeenhän se sitten selviää, mihin rahat riittää. Kyllä tällä hetkellä on niin pettynyt, hajonnut olo ettei tosikaan. Koitan saada itseni kokoon, ja pakkokin se on, ihan jo lasten ja asioiden hoitamisen kannalta...
  9. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Viikonlopun keskustelusta selvisi, että mies omien sanojen mukaan kunnioittaa minua päivä päivältä vähemmän, kehui toista naista samassa lauseessa, jota kuulemma arvostaa erityisen paljon. Sanoi myös paljon muuta tosi loukkaavaa. Kylmäkiskoisesti suoraan sanottuna käveli pois, ja juoksi karkuun...
  10. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Kiitos kaikille vastauksista:) Tämän viikonlopun aikana aion miehelle ehdottaa tuota taukoa. Meni syteen tai saveen sitten loppupelissä. Eihän ketään väkisin voi pitää, jos ei kerran halua. Ja jos tauko saa miehen kaipaamaan lisää vapautta, niin menköön. Eihän hän muutenkaan ole ollut läsnä enää...
  11. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Toisaalta tuohan ei ole välttämättä yhtään huono lopputulos. Ainakin miehesi näytti todellisen puolensa, ja taisi ilmeisesti nainen olla jo kuvioissa aikaisemminkin? Sun ex kuulostaa ihan mun mieheltäni:O Kaikki muu menee perheen ja yhteisen olemisen ohitse. Kotona ei viihdy jne... Joskus on...
  12. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Voi hitsi, en ajatellut, että parin viikon tauko olisi liian lyhyt:( mutta näin järjellä ajateltuna ihan totta. Kuukausi taitaisi olla realistisempi aika tauolle. Haluaisin niin kovasti, että mieskin joutuisi kokemaan sen arjen, jota itse pyöritän yksinäni päivittäin. Josko sitten hänen...
  13. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Olettaisin, että voi tehdä sitä ihan ilman tätä ajattelemaani taukoakin. Vaikkapa niillä "työreissuillaan" missä nykyisin viihtyy niin hyvin. Pointtina mulla tässä olisikin se, että mies joutuisi yksin selviytymään arjesta lasten kanssa yksin tuon viikon. Ja käymään töissä, ihan niin kuin...
  14. M

    Taukoa avioliitosta/parisuhteesta, kellään kokemuksia?

    Olen tässä jo pitkään pohtinut, että ehdotan miehelle viikon/kahden mietintätaukoa suhteemme jatkoon. Ongelmana tässä on se, että mies menee miten itse lystää, ja tulee kotiin milloin haluaa, ei hoida lapsia saati kotia ja on paljon muitakin ongelmia... Eli jos nyt sanon miehelle, että...
  15. M

    Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

    Hiljaiseloa ollaan vietetty... siis ihan käytännössä. Sama peli on miehellä jatkunut mitä tähänkin saakka, tai jopa pahentunut. Ei puhu, ei pukahda, kotiin tulee iltamyöhään, menee heti koneelle, ja siellä viettää aikaansa, kunnes muut menevät nukkumaan. Nyt ilmoitti, että ensi viikonloppuna...
  16. M

    Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

    Joo, tulen kertoilemaan, miten menee:) juuri tuli mieheltä viesti, että hän rakastaa mua ( eipä ole kasvotusten sanonut, hmmmmm, en muista milloin, pari vuotta sitten ) ja että haluaisi meidän suhteen toimimaan??? = taitaa olla tylsää miehellä missä nyt on :D ja on vissiin kännissä kuin käki.
  17. M

    Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

    Kiitos vinkistä:) Kun aamulla heräsin, oli mies jo lähtenyt reissuillensa. Mieheltä tuli viesti, että hei kulta, olen XXXXX (eli paikassa, jossa nyt viikonloppuna on tapahtuma, jossa on varmasti meno päällä ) ethän ole vihainen? No juu, ei sitten ollut työreissu tämä(kään). Kehtaakin kysellä...
  18. M

    Olen narsisti, nyt sen vasta tajusin.

    Oletan, ettet suhteen alkuaikoina ollutkaan tuollainen. Ja mies muistelee niitä yhteisiä alkuajan ihania hetkiä, sekä sitä ihmistä, johon aikoinaan rakastui. Näin mulle ainakin on käynyt. Sitä toivoo ja odottaa, että kumppani muuttuisi ennalleen. En osaa sanoa, mitä toisen päässä naksahtaa, että...
  19. M

    Olen narsisti, nyt sen vasta tajusin.

    "Mä olen kamala ihminen, kaikki mun toiminta perustuu mun oman tahdon saavuttamiseen, muiden määräilyyn, ja itsetuntoni pönkittämiseen. Monet ihmiset pitää mua avuliaana, mutta oikeasti autan ihmisiä vain jos tiedän joko hyötyväni siitä itse, tai saavani sen kautta ihailua osakseni. Miehelle...
  20. M

    Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

    Ero olisi varmasti se parhain ratkaisu tähän asiaan. Hirvittää ajatus, että miten pärjään yksinäni lasten kanssa ( vaikka olenhan mä käytännössä jo muutenkin yksin ) Pois pitäisi muuttaa, ja uusi asunto etsiä, pankkiasiat selvittää ja tehdä laskelmia, mihin rahat riittää. Jotenkin nuo asiat...

Yhteistyössä