Hakutulokset

  1. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Heippa!:) Täällä ollaan vielä sairaalassa,huomenna päästään kotiin:) Tässä minun synnytyskertomusta hieman:D Elikkäs la aikahan minulla oli pe 6.12.Viikonloppu meni ihan hyvin,ei ollu mitään tuntemuksia että vaavi syntyis kohta,mitä nyt tietty niitä liitoskipuja ja kolotuksia jonkun...
  2. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    tänä aamuna syntyi ihana,täydellinen tyttö.3550g ja 50cm pitkä.la aika oli perjantaina.kirjoitan myöhemmin tarkemmin.
  3. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Heippa! Kiva lukea ihania synnytystarinoita ja niitä jotka innolla odottavat pientä nyyttiä. Täälläkin sitä odotellaan että päästään hoitamaan pienokaista,lapset ennen kaikkea:) Vielä ei ole supisteluja tuntunut,siis kivuliaita.Mutta autossa istuminen ja kävely niin heti alkaa kiristää ja...
  4. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Heippa!:) Mahtuuko tänne vielä mukaan yks matti myöhänen?:D Olen lukenut näitä kivoja juttuja ja siksi päätin työntää nenäni tänne. Täällä ollaan kanssa loppusuoralla,la aika olis 6.12.:) Kaikki on mennyt hyvin ja ainoa peikko mikä piinaa,on se tajuton synnytyspelko.:( Pelkopolilla olen...
  5. M

    Voiko tämä olla ihan mitenkään mahdollista?b streptokokista tuli mieleen...

    Olen siis raskaana ja viikkoja nyt 30+4 Mulle vaan sanoi se lääkäri että se antibiootti aloitetaan synnytyksen yhteydessä ettei vauva saa sitä koska se on vaarallinen sille. Ja tämä aloitus aihe tulikin mieleen heti pari pvää sen lääkärineuvolan jälkeen.
  6. M

    Voiko tämä olla ihan mitenkään mahdollista?b streptokokista tuli mieleen...

    Elikkäs minulta lääkäri löysi tämän nyt viimeviikolla lääkäeineuvolassa ja kertoi siitä sitten mikä se on jne...(ei aiempaa kokemusta). Siis se pitää hoitaa sit synnytyksen yhtedessä että ei tartu vauvaan jne... Yhtäkkiä tuli sit mieleen kun töissä yksikseni meitiskelin että yksi lapsistani...
  7. M

    Hyvää iltaa:)mitäs tänne?

    Jos nyt oikein laskin niin 25+3:D
  8. M

    Hyvää iltaa:)mitäs tänne?

    Ihana,alkaa jo aika istahtaa tälle pvää:) Aika vierähti kivasti kun kävin koko huushollin vaatekaapit läpi ja hävitin pieneksi menneitä vaatteita.Tuli kivasti tilaa taas. Mutta mun selkä huutaa hoosiannaa,tämä raskaus pahentaa tätä mun huonoa selkää:/ Tuossa tuli mieleen kun siivoilin...
  9. M

    paljon sinulla ja puolisollasi on

    Tasan 2vuotta.
  10. M

    Mitäs suunnitelmia pe pvälle?:)

    Minä tässä aamukahvia nautiskelen ja kunhan herään kunnolla alkaa armoton siivoaminen:D Sitten onkin ruuanlaittoa ja pyykinpesua.Kaupassakin pitää käydä ja sitten lähtään ajelemaan papan luokse vklopuksi:)
  11. M

    Huoh,vaikea löytää kohtuuhintaisia käytettyjä lastenvaunuja/yhdistelmiä...

    Asutaan Kemissä:)Minkä väriset ja malliset?
  12. M

    Huoh,vaikea löytää kohtuuhintaisia käytettyjä lastenvaunuja/yhdistelmiä...

    Olen Kemistä:) Jos vain läydän hyvät vaunut,matka ei ole esteenä.
  13. M

    Turkin Sideen lähdössä sunnuntaina. Miten tarvitseeko vaihtaa liiroja?

    Hei! Me ollaan käyty tämän kevään ja kesän aikana kahdesti sidessä ja me maksettiin ainostaan euroilla. Kurssi vaihtelee päivittäin ja meille sanottiin että etenkin jos enemmän ostaa,kannattaa käyttää euroja:)
  14. M

    Miten nopeaan äitiyspakkaus tulee?

    Eilen jätin netissä hakemuksen ja odottelen innolla jahka pääsen laatikon kimppuun:D
  15. M

    Huoh,vaikea löytää kohtuuhintaisia käytettyjä lastenvaunuja/yhdistelmiä...

    Onko ne minkä väriset?:) Jos haluat voi laittaa minulle kuvia ja neuvotellaan hinnasta mikä tyydyttää molempia:D
  16. M

    Huoh,vaikea löytää kohtuuhintaisia käytettyjä lastenvaunuja/yhdistelmiä...

    On toki muutamia löytynyt,mutta niissä on ikään nähden liian korkea hinta.
  17. M

    Huoh,vaikea löytää kohtuuhintaisia käytettyjä lastenvaunuja/yhdistelmiä...

    Ja mielellään siistit ja hyväkuntoiset:) Illat katellu,mutta ei vaan ole löytynyt sopivia. Ja pikkutytön vaatteita myös hakusessa. Harmi kun tällä palstalla ei ole kirppis osioita:(
  18. M

    synnyttäminen on perseestä

    Onnea!!!:)<3
  19. M

    Kuuluuko esim. tälläinen itkuherkkyys raskauteen?

    Hauskoja juttuja:D Minä kun olen kova touhuamaan kotona ja tykkään että paikat on tip top jne... Eilen illalla sit mietin et mitäköhän sitä vois ulkona tehdä kun sisällä ei voi kolistella kovin miehen nukkuessa ja ehdotin puiden pinoamista. Vastaus oli,sinä et todellakaan tuossa tilassa...

Yhteistyössä