Huoh,vaikea löytää kohtuuhintaisia käytettyjä lastenvaunuja/yhdistelmiä...

"vieras"
no pilvin pimeinhän noita on myytävinä. Mutta jos sulla on hyvät yhdistelmät, joista oot pitänyt hyvin huolta, niin ei niitä nyt ilmaiseksi jaella! hyvät yhdistelmät maksaa uutena jopa tonnin.

Ja pikkutytön vaatteita on kans pilvin pimein esim. kirppareilla ja huutiksessa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28853105]no pilvin pimeinhän noita on myytävinä. Mutta jos sulla on hyvät yhdistelmät, joista oot pitänyt hyvin huolta, niin ei niitä nyt ilmaiseksi jaella! hyvät yhdistelmät maksaa uutena jopa tonnin.

Ja pikkutytön vaatteita on kans pilvin pimein esim. kirppareilla ja huutiksessa.[/QUOTE]

No niissä on sama kuin autoissa, heti kun viet ulos liikkeestä, arvo laskee.

On se nyt naurettavaa, että joku pyytää satasia liki 10vuotta vanhoista yhdistelmistä, ja vain siksi kun ne on merkkivaunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Doves ja Saksamamma
[QUOTE="Vieras";28853118]No niissä on sama kuin autoissa, heti kun viet ulos liikkeestä, arvo laskee.

On se nyt naurettavaa, että joku pyytää satasia liki 10vuotta vanhoista yhdistelmistä, ja vain siksi kun ne on merkkivaunut.[/QUOTE]

On toki muutamia löytynyt,mutta niissä on ikään nähden liian korkea hinta.
 
50snt
[QUOTE="Vieras";28853118]No niissä on sama kuin autoissa, heti kun viet ulos liikkeestä, arvo laskee.

On se nyt naurettavaa, että joku pyytää satasia liki 10vuotta vanhoista yhdistelmistä, ja vain siksi kun ne on merkkivaunut.[/QUOTE]

ei niitä ole pakko ostaa, jos ei hinta miellytä.

ap:lle: On niitä välillä myynnissä, mutta meneevät heti. Itse odotin puoli vuotta ennen kuin osu kohdalle sopiva hinta ja kunto.
 
"huoh"
No mitäs ihmiset sitten on valmis maksamaan? LAitat liikaa hintaa ja ihmiset pyörittelee silmiään, laitat liian vähän ja jo kysytään mitä vikaa niissä on... Meillä on vuonna 2010 ostetut brion singit + turvakaukalo, ja mietin mitä niistä nyt sitten kehtaa pyytää kun laittaa ne myyntiin kohtapuoleen kun käyttö todella vähäistä. Ja mihin laittaa ne myyntiin? Meneekö vaunut tori.fiissä vai huutonetissä paremmin?
 
[QUOTE="huoh";28853153]No mitäs ihmiset sitten on valmis maksamaan? LAitat liikaa hintaa ja ihmiset pyörittelee silmiään, laitat liian vähän ja jo kysytään mitä vikaa niissä on... Meillä on vuonna 2010 ostetut brion singit + turvakaukalo, ja mietin mitä niistä nyt sitten kehtaa pyytää kun laittaa ne myyntiin kohtapuoleen kun käyttö todella vähäistä. Ja mihin laittaa ne myyntiin? Meneekö vaunut tori.fiissä vai huutonetissä paremmin?[/QUOTE]

Onko ne minkä väriset?:)
Jos haluat voi laittaa minulle kuvia ja neuvotellaan hinnasta mikä tyydyttää molempia:D
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28853214]Onko teistä Brion kombit vuodelta 2003 (otettu käyttöön 2004) liian vanhat? Täysin toimivat, mustat.[/QUOTE]

No menee ne vaikka parveke- tai mummulavaunuiksi ja miksei ihan kaupungillekin.
50€ niistä vielä voisi maksaa.
 
MiniSun
[QUOTE="Vieras";28853245]Ja osa niistä on jo myytyjä. Myyjä vaan " unohtanut" poistaa ilmoituksen..[/QUOTE]

Niin varmasti onkin. Mutta eikai siitä haittaa ole vaikka viestin laittaakin tai soittaa myyjälle, oli vaunut sitten myyty tai ei.
 
Miekin
Just mietin kun meillä on 3v vanhat Emmaljungat, jotka maksoi lähemmäs 900€ ja ovat uudenveroiset, että kamala miten vähän niistä maksetaan käytettyinä. Jos olisin tiennyt, olisin voinut ostaa aikoinaan käytetyt Emmaljungat sillä 200€ tai jotain. Veljeni osti halpis rattaa uutena ja useita osia hajonnut alle vuoden käytön jälkeen.
 
Samaa ihmettelin minäkin, kun katselin vaunuja käytettyinä. Teutonian kärryistä vuodelta 2006 pyydettiin vielä 300€, kun ovat uutena niin kalliit. Myös yhdet Hartanin vaunut jäi mieleen, ikää niillä 3 vuotta ja pyyntiä vielä 350 €. Jup. Tuollaiset Hartanit me sitten varattiin liikeestä uutena. :)
 
"Vieras"
Just mietin kun meillä on 3v vanhat Emmaljungat, jotka maksoi lähemmäs 900€ ja ovat uudenveroiset, että kamala miten vähän niistä maksetaan käytettyinä. Jos olisin tiennyt, olisin voinut ostaa aikoinaan käytetyt Emmaljungat sillä 200€ tai jotain. Veljeni osti halpis rattaa uutena ja useita osia hajonnut alle vuoden käytön jälkeen.
Niinpä..
Käytetty kuitenkin on käytetty.
 
"Vieras"
Samaa ihmettelin minäkin, kun katselin vaunuja käytettyinä. Teutonian kärryistä vuodelta 2006 pyydettiin vielä 300€, kun ovat uutena niin kalliit. Myös yhdet Hartanin vaunut jäi mieleen, ikää niillä 3 vuotta ja pyyntiä vielä 350 €. Jup. Tuollaiset Hartanit me sitten varattiin liikeestä uutena. :)
Paras minkä mä olen nähnyt, oli 8 vuotta vanhat Emmaljungat, kolmella lapsella olleet, hinta 350€.
Tinkauksen lyttäsi heti, "kun nää on Emmaljungat" :D
 
MiniSun
[QUOTE="Vieras";28853298]Paras minkä mä olen nähnyt, oli 8 vuotta vanhat Emmaljungat, kolmella lapsella olleet, hinta 350€.
Tinkauksen lyttäsi heti, "kun nää on Emmaljungat" :D[/QUOTE]

Mun tuttu myi kans 7-8 vuotta vanhat emmaljungat vajaa 400 eurolla!! :O Kuka ihme ne on menny ostamaan? Ei ne nyt niiiiiiin hyvinä säily muutaman lapsen ja kahdeksan vuoden käytön jälkeen, että kehtaisin edes itse pyytää 400euroa vaunuista. Toisaalta tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa jne...
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28853118]No niissä on sama kuin autoissa, heti kun viet ulos liikkeestä, arvo laskee.

On se nyt naurettavaa, että joku pyytää satasia liki 10vuotta vanhoista yhdistelmistä, ja vain siksi kun ne on merkkivaunut.[/QUOTE]

Arvo laskee, mutta ei ne puoli-ilmaiseksi silti lähde. Pari vuotta vanhat emmaljungat, joista on pidetty hyvä huoli, menee helposti 500€:lla.

Näkeehän sen juuri tuosta, että ne menee heti kun myyntiin tulee ;)
 
[QUOTE="Emilja";28853317]Missä päin mahdatte asua? :) Meillä olisi 2 vuotta vanhat Emmaljungat tarpeettomana. Ovat olleet vähässä käytössä, sillä meidän tytöllä oli kahdet vaunut.[/QUOTE]

Asutaan Kemissä:)Minkä väriset ja malliset?
 

Yhteistyössä