Mitäs suunnitelmia pe pvälle?:)

Minä tässä aamukahvia nautiskelen ja kunhan herään kunnolla alkaa armoton siivoaminen:D
Sitten onkin ruuanlaittoa ja pyykinpesua.Kaupassakin pitää käydä ja sitten lähtään ajelemaan papan luokse vklopuksi:)
 
Siivoan (taas tai yhä... krhm olkkari täynnä vaatelaatikoita joista varmaan puolet menee lahjoituksena poijes).
Käyn koululla.
Leivon.
Ja etsin koululaukkua kirppiksiltä.
Iltasella käydään lasten kanssa katsomassa kissoja ja loppuyön taidan aivastella silmät turvoksis :)
 
Näyttäisi paistavan aurinko monen sadepäivän jälkeen. Viedään parit myydyt rytkyt pojan kanssa postiin, ja mennään pihalle leikkimään. Mua houkuttaisi kovasti lähteä Ikeaan kiertelemään, mutta en tiedä jaksaako kuitenkaan.

Iltapäivästä ajellaan viikonlopun viettoon mummolaan. :)
 
Meidän Symppiksellä om 2kk neuvola, sinne kohta. Sieltä kaupan kautta kotiin, sit jotain ruokaa perheelle ja siivousta.
Huomenna olis taas yhdet hautajaiset, osallistumiskokoonpano pitäis päättää ja katsoa sit vaatteet valmiiksi.
 
"vieras"
Töissä menee päivä, ilta sitten varmaankin moottoripyörällä ajellessa. Lapset on isänsä luona joten täytyy hyödyntää tällä viikolla niin harvinainen sateeton päivä. :)
 
Kävin koiran kanssa pienellä juoksulenkillä 7-7.30, sitä ennen olin herättänyt tytön. Kävin suihkussa ja laittelin lapsille aamupalaa ja tein itselleni puurot ja kahvit.

Pojalle 12 vee perustelin miksi hän ei todellakaan tule saamaan K-18 Grand theft -väkivaltapeliä, mistä kaveri pahastui ja totesi, että hänen elämässään on kaikki pilalla. Rassukka lähti elämä pilalla -asenteella kouluun, mutta ehkä tuo harmitus unohtuu.

Luin sitten kaikessa rauhassa lehdet ja lähetin pari sähköpostia, ja on tässä aikaa facetella ja plussaillakin.

Äsken tyttö kavereineen pyörähti hyppytunnilla kotona, kaverilla oli kamala nälkä, joten tein hänelle voileivän ja annoin mehua sekä päälle ksylitolipurkan.

Päivällä on 90 minuutin hieronta + infrapunasauna luvassa kipeille lihaksille, illalla ajattelin ehkä kutsua kaverin kylään syömään. Lisäksi mökille pitäisi ommella verhoja ja soittaa pari puhelua liittyen yhteen luottamustehtaävään liittyvään ikävään asiaan. Jos ehdin, niin kirjoitan vähän kyhäelmääni, jolla pitäisi osallistua yhteen kirjoituskilpailuun.

Että semmoinen rauhallinen mutta ihan ok päivä toivottavasti jatkossakin luvassa. =)
 
Iltapäivällä kun poika tulee eskarista ja pikkuneiti on herännyt päiväunilta, niin lähdetään hakemaan tyttöä meidän uudelta talolta (kun on pyöräillyt sinne koulun jälkeen). Vien isommat muksut isälleen viikonlopun viettoon ja sen jälkeen pikkuneidin mummolle muutamaksi tunniksi. Itse menen imuroimaan ja moppailemaan uuden talon lattioita. Jos ehdin, niin pyyhkäisen seinätkin ja muuta pientä kivaa.

Yritän vielä houkutella miehen ajoissa kotiin rakennukselta. Voi olla, etten onnistu siinä, mutta aina kannattaa yrittää ;)
 

Yhteistyössä