G: Antaisitko pettäjälle vielä kolmannen mahdollisuuden?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
no jaa
Riippuu mikä on pettäjä ja mikä on mahdollisuus...

Jos tarkoitetaan, että ollaan oltu keskinäisessä yksiavioisessa parisuhteessa ja toinen on pettänyt luottamukseni jo kahdesti niin ei, sen jälkeen ei oltaisi keskinäisessä yksiavioisessa parisuhteessa.

Missä suhteessa sitten oltaisiin, sitä pitää miettiä. Ruvetaanko elämään kulisseja ja kumpikin omaa elämää (kuten tuolla joku näkyy pitävän hyvänä, ettei vaan omakotitalo menisi...) vai erotaanko ja eletään sitten selkeän omaisuuden jaon jälkeen erossa. Itse ratkaisin asian jälkimmäisellä tavalla: minusta ei ole hyvä lapsillekaan elää kulissielämää jossa ollaan mukamas perhe, mutta oikeasti isällä on omat heilat ja äidillä omat...
 
no jaa
Lisään vielä, että harva pettäjähän siihen kulissiinkaan tai avoimeen suhteeseen suostuu, vaan haluaa pitää puolisonsakin lieassa ja vakuuttelee että en enää koskaan ja voi voi kuin siin niin kävi jne. Mutta jos on kahdesti jo kärynnyt ja ties kuinka monesti ei ole kärynnyt, niin onhan tuo merkki siitä että se kuviteltu yksiavioinen parisuhde kerta kaikkiaan ei toimi.
 
"Salla"
Kerran antaisin mahdollisuuden, mutta kolmea kertaa en. Sehän olisi vain viesti miehelle siitä, että minua voi käyttää kynnysmattona ja jatkossakin voi pettää ilman mitään seuraamuksia. Tosin ensin yrittäisin ratkaista sen ongelman, mikä pettämisen taustalla on.
 
***
[QUOTE="vieras";28853064]Toivottavasti ymmärrät pysyä sinkkuna.[/QUOTE]


Pelottaako, että sultakin lähtee jossain vaiheessa litomaan ilmainen pyykinpesijä, ruoanlaittaja ja vakiopillu niihin iltoihin, kun ei saakaan vierasta? Ei saatana, sähän voisit joutua huolehtimaan likaiset sukkasi koneeseen ihan itse, jos muija suuttuisi ja jättäisi sinut.

Elä itse sinkkuna ja harrasta irtosuhteita, äläkä jäkätä, kun et saakaan harrastaa niitä vakkarisuhteessasi.
 
"vieras"
Pelottaako, että sultakin lähtee jossain vaiheessa litomaan ilmainen pyykinpesijä, ruoanlaittaja ja vakiopillu niihin iltoihin, kun ei saakaan vierasta? Ei saatana, sähän voisit joutua huolehtimaan likaiset sukkasi koneeseen ihan itse, jos muija suuttuisi ja jättäisi sinut.

Elä itse sinkkuna ja harrasta irtosuhteita, äläkä jäkätä, kun et saakaan harrastaa niitä vakkarisuhteessasi.
Heikkohermoiset naiset eivät sovi parisuhteeseen miehen kanssa. Lapsia ei ainakaan pidä tehdä jos on valmis hajottamaan koko perheen yhdestäkin virheestä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28853325]Heikkohermoiset naiset eivät sovi parisuhteeseen miehen kanssa. Lapsia ei ainakaan pidä tehdä jos on valmis hajottamaan koko perheen yhdestäkin virheestä.[/QUOTE]Saako nainenkin siis pettää mielin määrin? Vai onko se oikeus yksinomaan miehillä?
 
No en antais
En.toista mahdollisuutta vois harkita,muttaen missään nimessä kolmatta ja niitä seuraavia sitten .uskon että ihminen voi oppia virheistään,mutta jos kolmannen kerran pettää niin silloin ei oo oppinu ja tulee varmaan aina pettämään.....
 
no jaa
[QUOTE="vieras";28853325]Heikkohermoiset naiset eivät sovi parisuhteeseen miehen kanssa. Lapsia ei ainakaan pidä tehdä jos on valmis hajottamaan koko perheen yhdestäkin virheestä.[/QUOTE]

No tähän vastaisin että heikkohermoiset miehetkään eivät sovi parisuhteeseen, ainakaan sellaiseen mihin kuuluu lapsia. Lapsia ei pidä tehdä jos on valmis asettamaan koko perheen riskiin hajota kun ei kestä tavallista arkea.
 
"Jenis"
[QUOTE="vieras";28853325]Heikkohermoiset naiset eivät sovi parisuhteeseen miehen kanssa. Lapsia ei ainakaan pidä tehdä jos on valmis hajottamaan koko perheen yhdestäkin virheestä.[/QUOTE]

Sopii mulle niin kauan kuin on yhtäläiset oikeudet. Eli sekä nainen että mies tekee mitä tahtoo, kunhan pitävät perheen kasassa siinä sivussa? ;)

AP:n kysymykseen - riippuu tilanteesta. Mistään kännisestä pussailusta en varmaan vetäis kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta jos miehellä ois ihan oikea suhde toisen naisen kanssa niin sitä tuskin sulattaisin. Jollei sitten sovittaisi, että molemmille sellaiset syrjähypyt sallitaan.
 
"Petetty"
Mua on kerran petetty (mies halaili toista naista baarissa). Jätin sen siltä istumalta.

Sen jälkeen kun olen ollut suhteessa, olen aina jättänyt miehen ennen kuin se pettää, ikään kuin varmuuden vuoksi. Eipähän tarvi kärvistellä petettynä enää...
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28853325]Heikkohermoiset naiset eivät sovi parisuhteeseen miehen kanssa. Lapsia ei ainakaan pidä tehdä jos on valmis hajottamaan koko perheen yhdestäkin virheestä.[/QUOTE]

Oot kyl oksettava tyyppi.
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";28852729]Tietenkin. Jos rakastat hyväksyt hänet juuri sellaisena kuin hän on.[/QUOTE]

Tietenkin, jos hyväksyt olevasi suhteen aliarvostettu ja alistettu eläin.
 
Joo o
Ehkä ensimmäisen syrjähypyn saattaisin antaa anteeksi pitkän ja hartaan miettimisen jälkeen... Mut en ikinä enää toista tai kolmatta kertaa!! Olen sitä mieltä että pettäjä pettää varmasti jatkossakin!
 

Yhteistyössä