Hakutulokset

  1. W

    Ärsyttääkö ketään muuta lapsille ns. jälkikäteen annetut joululahjat?

    Se että halutaan antaa lahjat jouluaaton jälkeen itse, eikä anneta joulupukin viedä kunniaa lahjasta. Itse pidin sitä lapsena hölmönä kun lahjoja tippui joulupukin käynnin jälkeisinä päivinä ja näin aikuisena vielä hölmömpänä. En siis tarkoita vahingossa unohtuneita, tai niitä, jotka eivät...
  2. W

    Minkä ikäisinä lapsenne ovat siirtyneet käyttämään 92 kokoisia vaatteita?

    Siinäpä se kysymys olikin. Tiedän toki, että lapset kasvavat eri tahtiin, sen takia vähän kartoitankin..
  3. W

    Päiväkotivarusteista

    Minkälaisia varusteita päiväkotiin toivotaan lapsille, ovat siis jo leikki-ikäisiä ja aloittamassa päiväkodissa. Ihan siis myös syksyksi ja talveksi. Tietää alkaa etsimään. Onko muuten mitkä varusteet olleet erityisen hyviä päiväkotikäytössä?
  4. W

    Onko kukaan kokeillut Nutrilett Quick Start -ohjelmaa?

    Onko toiminut ja millaisella olotilalla? Pitäisi keksiä joku "helppo" dieetti, jolla päästä alkuun ja hankkia vähän jaksamista ja motivaatiota..
  5. W

    Parhaat ideat kastelahjoiksi

    Mitkä ovat mielestänne olleet parhaat lahjat ja toki voi sitten sanoa turhimmatkin jos haluaa? (Vinkkejä hamuilen)
  6. W

    Hei kaikki retrorattaita tuunanneet! Apua kaivataan!

    Minulla olisi sellaiset istuinosaa vaille olevat retrorattaat, oikein ihka oikeat suomalaisvalmisteiset orat. :heart: Kankaathan itselläni löytyvät omista varastoista ja kaavatkaan sinänsä ole vaikeat, mutta koska valmista istuinosaa, mistä ottaa mallia, ei ole, niin vinkkejä otetaan...
  7. W

    Millä voisi maalata lasittamatonta saviruukkua?

    Tavallisista spray-maaleista varmaankin imeytyy ruukkuun ja sitä kautta kasviin erilaisia myrkkyjä, olisikohan hyviä ideoita millä niitä voisi maalata? Haluaisin siis kasville sellaisen lasittamattoman ruukun ominaisuudet, mutta pidän terra cottaa epämiellyttävänä värinä. :)
  8. W

    Siitepölyallergia ja ristireagoivat ruoka-aineet ja sitten vielä niiden selvittely

    Pitäisi lähteä selvittelemään koivu- ja leppäsiitepölyallergikon ristireagoivia ruoka-aineita, eli saada lapsi oireettomaksi ja sitten hissukseen siedätellä. Meillä aika pitkälti ruokavalio koostuu juuri niistä ruoka-aineista, mitkä ovat todennäköisesti allergiaoireita aiheuttavia ja lapsi ei...
  9. W

    Helvetin posti.

    Onko liikaa vaadittu palkata lisää työntekijöitä joulun tietämille? Voisiko posti koittaa asiakaspalvelua? Ärsyttää, kun muut paketteja toimittavat firmat tuntuvat tekevänsä kaikkensa, että saavat paketit ajoissa ja mielellään ennen viikonloppua perille, niin Itellaa ei pätkääkään kiinnosta...
  10. W

    Kuinka monta joulukorttia lähetätte samassa taloudessa asuvalle perheelle?

    Itse en täysin edes sisäistä joulukorttien pakollisuutta enää tänä päivänä ja nyt hämmästelen, kun jotkut lähettävät meille jopa kolmekin ostojoulukorttia, aikuisille oma ja lapsille omat. Mä en vaan tajua.
  11. W

    Kotimaiset pakastemansikat, kuumennuksella vai ilman?

    Mikäköhän on niiden suhteen tämän hetkinen suositus. Parempiahan olisivat ilman kuumennusta tietenkin.
  12. W

    Onkohan puisista junasarjoista Tuomas Veturi yhteensopiva Brion kanssa?

    Lapsi haluaisi ehkä eniten kaikista joululahjaksi sellaista junatallia, johon menee useampi juna ja ainoa minkä löysin ja jonka vielä ehtisi tilaamaan jouluksi on Tuomas Veturi-talli.
  13. W

    Ajattelin hankkia kunnollisen suoristusraudan hiuksille. Mitä rautaa suosittelisitte?

    Sais olla paras (ja halvin ;))
  14. W

    Kysymyksiä hennatuista hiuksista

    Ajattelin sävyttää/hoitaa luonnollisen värisiä hiuksiani vaalealla "hennalla", mitä saa Ruohonjuuresta, onkohan joku kokeillut? Onko se ollut hoitava? Vaalentaakohan aurinko hennalla käsiteltyjä hiuksia? (Tykkään kovasti auringon värjäämistä kutreistani)
  15. W

    Mikä on mielestäsi paras palashampoo?

    Itse haluaisin niiin kovin käyttää vain palashampoota, mutta sitä oikeaa ei vain tunnu löytyvän. Tietty voi olla etten vaan osaa käyttää. :( Itselläni on pitkät ja ohuet hiukset ja niitä on paljon. En ole vielä löytänyt sellaista shampoota, joka ei jättäisi latvoja tahmeiksi tai sähköisiksi...
  16. W

    Onko kenelläkään Po.P:n aerotakkia kuoritakin kanssa?

    Ovatko ne nepparit toimivia? Oikeasti? Itselleni on Reiman nepparikiinnitteiset olleet pettymyksiä, joka käytön jälkeen pitää laittaa nepparit paikoilleen, tosin niillä olen kiinnitellyt villavaatteita. Onko kyseinen riittävän lämmin talvitakiksi?
  17. W

    4-vuotiaan kaverisynttäreistä kysymyksiä

    Mitä ylipäätään sellaisiin kuuluu tai on tapana olla? Pelejä, leikkejä, tarjoiluja? Kutsutaanko sen ikäiset jo ilman vanhempia? Pitäisikö pikkusisaruksellekin olla kavereita?
  18. W

    Haalariasiantuntijat! Mitoituksista kysymys

    Meinasin tilata Ticketin Othello haalarin, mutta onhan siinäkin mitoitus reilumpaa, että voisi tilata sellaisin 110cm mittaisen seuraavaksi haalariksi 110m Molon Polariksen jälkeen?
  19. W

    Mistä slimmejä peruspaitoja tytölle?

    Hirvittävän vaikeaa tuntuu olevan löytää sellaisia kapealinjaisia yksivärisiä printittömiä peruspaitoja pienelle tytölle, sellaisia mitä voi laittaa mekon ym alle. Moonkidsillä on hyvänmallisia retrovärisiä ja Pomp de Luxilla todella ihania, mutta pastellisia.
  20. W

    Harvinaisen kivannäköisiä nuo American Apparellin vaatemainokset tuossa sivussa.

    Mä tykkään. Ei liian siloiteltua ja sokeroitua, vaan kauniita naisia ilman yliampuvaa kuvankäsittelyä.

Yhteistyössä