Ajattelin hankkia kunnollisen suoristusraudan hiuksille. Mitä rautaa suosittelisitte?

ghd
ghd
rauta. oikeesti tosi hyvä! halvalla et saa hyvää, marketin raudat ei oo
mitään verrattuna ghd:n rautoihin. kokeiltu on. ja kestää oikeesti
kovaakin käyttöä kauan! on rahojensa väärti.
 
"ninni"
GHD on pitkaan ollut parhaana pidetty merkki, itsella kanssa tama ja on kylla ollut tosi hyva (vissiin jo 5v).

Nyt sellainen merkki kuin Cloud9 tekee kuulemma parhaat raudat.

Itse valitsisin naiden valilla varmaan.
 
woo
Tuota vastausta mä vähän pelkäsinkin.

Mitä eroa oikestaan tuolla Cloud9 original ironilla ja GHD gold classicilla on? Kumpi on mielestänne parempi? Hellempi hiuksille ja saa nätimmät kiharat.
 
hyvis
en oo koskaan ghd:tä omistanut, mutta cloud ninea voin ainakin suositella! Cloud ninesta saa säädetty lämpötilan (ghd:stä en tiedä varmaks mutta ilmeisesti ei..?) ja olen ymmärtänyt että cloud nine kestää paremmin käyttöä kuin ghd, ghd:n raudat ovat nykyään ilmeisesti huonompi laatuisia... Nätit kiharat saa varmasti kummallakin, riippuu varmaan enemmänkin tekijän taidoista millaset tulee :) Mihin rautaan sitten ikinä päädytkään niin muista käyttää kunnollista lämpösuojaa! Kannattaa suosia niitä kampaamon tuotteita vaikka kalliita saattavatkin olla, mutta hiukset pysyy niillä paremmassa kunnossa kuin markettien halpistuotteilla!
 
LUE TÄMÄ
Gloud9.

GHD on ennen ollut hyvä, mutta se myytiin kiinalaisille ja laatu on huonontunut. GHD:n kehittäneet ovat tuoneet markkinoille tämän Gloud9-raudan, jonka laatu on vielä vanhaa GHD:täkin parempi.

Itselläni on GHD ja tykkään kyllä, mutta on jo vanha rauta.

Kannattaa tilata suoraan englannista, säästää melkein 50% hinnassa.
 
"mie vaan"
Halvalla ei saa hyvää :) Kokemusta on, mulla on joku 30 e muotoilu/suoristusrauta ja 100 e rauta, ja tuolla halvalla ei saa aikaiseksi yhtään mitään! Noista kummastakaan ei kyllä ole kokemusta. Suoristukseen voin suositella Tigin Catwalk -suoristusainetta, tekee hiuksista suorat ja kiiltävät ja tulos pysyy mun luonnonkiharissahiuksissakin 3 päivää.
 
"Sadie"
Mullon Ed Hardyn 200e maksava rauta, joka tarkoitettu ammattikäyttöön. Ja on todella hyvä!! Halvalla ei saa hyvää. Ja ihan ehdottomasti raudassa tulee olla lämpötilan säätö.
 

Yhteistyössä