Helvetin posti.

woo
Onko liikaa vaadittu palkata lisää työntekijöitä joulun tietämille? Voisiko posti koittaa asiakaspalvelua?

Ärsyttää, kun muut paketteja toimittavat firmat tuntuvat tekevänsä kaikkensa, että saavat paketit ajoissa ja mielellään ennen viikonloppua perille, niin Itellaa ei pätkääkään kiinnosta asiakastyytyväisyys tai asiakkaat ylipäätään.

Kuinka monta kertaa pakettikorttikin on tullut muutamia päiviä sen jälkeen kun olen jo noutanut paketin, muutaman kerran jäänyt tulemattakin (postitädin mukaan se on mahdotonta, he eivät virheitä tee). Ovelle toimitettavia pakettejakaan ei oikeasti toimiteta välttämättä ovelle, tuovat vain kortin, että ovat mukamas yrittäneet tuoda sen.

Oikeasti, mikä meidän postia riivaa?


Joo, mun on pitänyt jo saada paketteja, mutta eipä Itella kiinnosta kuinka myöhässä niitä toimittelee, se on aina asiakkaan vika.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
Se on se monopoliasema, kun on itsestäänselvyys että Itella hoitaa postihommat, niin sen voi sitten tehdä vähän miten sun sattuu. Ihmettelen myös tapahtuneita varkauksia, kuinka ihmisten kirjeet ja paketit revitään jossain vaiheessa lajittelua auki ja varastetaan rahaa ja tavaraa ja sitten kukaan ei saa koskaan selville syyllistä, eikä tapahtunutta kaiketi korvata mitenkään.
 
heihaloopashapää
veetuun taliaivot tilaa just pari päivää ennen joulua!
voi että muo raivostuttaa tommoset kuspää aapeet jotka valittaa tyhjästä ja omasta tyhmyydestään!
tommosta kitisijää pitäis vähän pyöritellä sikolätissä niin oppis olemaan.
eilen postin täti toimitti kiinasta tilatun paketin kotiin vaikka en ollut mitään kotiin tuontia ottanut :)
 
vie
Alkuperäinen kirjoittaja heihaloopashapää;29355945:
veetuun taliaivot tilaa just pari päivää ennen joulua!
voi että muo raivostuttaa tommoset kuspää aapeet jotka valittaa tyhjästä ja omasta tyhmyydestään!
tommosta kitisijää pitäis vähän pyöritellä sikolätissä niin oppis olemaan.
eilen postin täti toimitti kiinasta tilatun paketin kotiin vaikka en ollut mitään kotiin tuontia ottanut :)
Minä tilasin marraskuun lopulla. Ensimmäinen paketti on kadonnut postin työtaistelun takia paikkaan x ja toinen (sama toimittaja) sais kyllä tulla EDES maanantaina.
 
woo
Alkuperäinen kirjoittaja heihaloopashapää;29355945:
veetuun taliaivot tilaa just pari päivää ennen joulua!
voi että muo raivostuttaa tommoset kuspää aapeet jotka valittaa tyhjästä ja omasta tyhmyydestään!
tommosta kitisijää pitäis vähän pyöritellä sikolätissä niin oppis olemaan.
eilen postin täti toimitti kiinasta tilatun paketin kotiin vaikka en ollut mitään kotiin tuontia ottanut :)
Tämmöistä se postin asiakaspalvelukin on. Vaikka valitan siitä, että sovitut ja maksetut hommat eivät sido postia.
 
oottekaiksekasin
Se on se monopoliasema, kun on itsestäänselvyys että Itella hoitaa postihommat, niin sen voi sitten tehdä vähän miten sun sattuu. Ihmettelen myös tapahtuneita varkauksia, kuinka ihmisten kirjeet ja paketit revitään jossain vaiheessa lajittelua auki ja varastetaan rahaa ja tavaraa ja sitten kukaan ei saa koskaan selville syyllistä, eikä tapahtunutta kaiketi korvata mitenkään.
jos joku on oikeasti niin tyhmä että lähettää rahaa kuoressa niin mun mielestä ne saa pölliä ilman mutinoita,tai ei tietenkään saisi mutta turha kitistä jos ne joku sattuu kääntämään.
 
jos joku on oikeasti niin tyhmä että lähettää rahaa kuoressa niin mun mielestä ne saa pölliä ilman mutinoita,tai ei tietenkään saisi mutta turha kitistä jos ne joku sattuu kääntämään.
ööö, toi on palvelu mistä asiakkaat maksaa. Eli sun mielestä jos annan kassalle rahaa niin se voi laittaa ne omaan taskuunsa koska olen niin idiootti, kun olen ne hänelle antanut?
 
Mun elloksen vaatepaketti oli "revennyt" auki toimituksessa. Tosiasiassa jälki näyttää ihan mattoveitsen tai saksien tekeleeltä, ei kuljetuksessa revennyt paketti näytä noin siistiltä kuin tuo. Mitään ei ihme kyllä ollut viety, mutta vaatteiden suojamuovit oli avattu. Eikä ole eka paketti mille on annettu samansorttinen "käsittely". En taida enää tilata paikoista, jotka käyttävät postia. Ellos meni muuten tekemään tämän muutoksen ilman, että edes ilmoittivat asiakkaille. En olisi tilannut jos olisin tietänyt postin kuljettavan paketit. Matkahuolto ja muut kuriirifirmat on paljon luotettavampia ja edes yrittävät pysyä aikataulussa.
 
woo
lopeta jo toi lapsellinen kitinä.
otetaan esimerkki2.
auto on luvattu korjata viimeistään se ja se päivä...tuleekin este ja pitää tilata osa jonka toimitus kestää 1vkon.
got it?
Asiakaspalvelua harrastavat firmat ilmoittavat ja pahoittelevat viivästyksestä ja asia olisi eri, jos posti joskus harrastaisi sitä. Vaikka koittaisi joskus saada toimitukset ajoissa perille.

DHL esimerkiksi tuo minulle aina paketit viimeistään perjantaina, vaikka onkin luvattu toimittaa viimeistään maanantaina. Ehkä posti on sitten paremmin valmistautunut varastoimaan paketteja pidempään. Posti nimittäin yleensä toimittaa minulle paketit tiistaina, harvemmin mitään maanantaisin.
 
mun "lähiposti" eli keskustan iso posti on palkattu koko henkilökunnan voimin koko alusjoulun. kaikki kassat+ paketinhakukassa käytössä ja 3-6 irtopirkkoa neuvomassa ja auttamassa asiakkaita. suuri parannus viime vuoteen ja tosi hyvä juttu. nosti postin alhaisia pinnoja.
 
  • Tykkää
Reactions: woo
nojustjoo
hah haa :)
nää dhl ja muut rupu firmat on nähty ja koettu :)
soittaa silloin kun on oven takana eikä voi etukäteen varmistaa soittamalla olenko edes kotona.
kyllä itella on ainut mistä olen saanut kunnon palvelua.
 
woo
hah haa :)
nää dhl ja muut rupu firmat on nähty ja koettu :)
soittaa silloin kun on oven takana eikä voi etukäteen varmistaa soittamalla olenko edes kotona.
kyllä itella on ainut mistä olen saanut kunnon palvelua.
Ootko sä postin aspassa töissä? :D Tyyli on aikalailla sama.

DHL jättää lapun ja sitten voipi sopia toimituksen seuraavaksi päiväksi, semmoiselle sopivalle aikavälille. Aika iisiä.
 
vierass
Tuo ärsyttää, jos tulee lappu, missä sanotaan, että on yritetty jakaa, hae postista. Ja tasan tarkkaan ei ole yritetty, kotona olen ollut. Ulkomaan paketteja posteljooni aina joskus tuokin ovikelloa soittaen muiden postien kanssa.

Pakettikorttihan tulee vasta seuraavana päivänä paketin saapumisesta postiin eli se voi hyvinkin tulla kotiin sen jälkeen, kun on käynyt hakemassa sen lähetystunnuksilla. Tosin joskus möhlivät postissa, nyt joulupostien kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta aikaisemmin oli postissa kateissa yksi lähetys, josta tuli kotiin ilmoitus, että on kirjattu kirje. Käytännössä nuo meidän kirjatut kirjeet on ulkomailta tulevia paketteja, jotka vaativat kuittauksen, varmistuu perillemeno. Soittelivat sitten perään, kun löysivät sen, yksi turha postikäynti siitä tuli.

Väärin jaetut postit ärsyttää myös, väliin tulee naapureiden postia ja saa miettiä, että mitä omaa on kulkeutunut muualle ja kuka ei ole vaivaitunut sitä toimittamaan perille. Tosin voisivat jotkut lähettäjätkin hieman päivittää osoitetietojaan, meille tulee jouluisin postia entiselle asukkaalle, joka on täällä viimeksi asunut 12 vuotta sitten!

Tänä vuonna tilailtiin paketit hyvissä ajoin, ulkomailta tuli tosi nopeasti, tulliselvityksen vaatinut kesti vähän kauemmin, kun makasi Vantaalla.
 
vieeeras
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29356008:
ööö, toi on palvelu mistä asiakkaat maksaa. Eli sun mielestä jos annan kassalle rahaa niin se voi laittaa ne omaan taskuunsa koska olen niin idiootti, kun olen ne hänelle antanut?
Postihan ei niitä rahoja varasta kirjeistä, vaan ihmiset, jotka ovat siellä töissä. Siksi on turha syyttää yritystä tällaisesta. Samaahan tapahtuu kaikissa kuljetusorganisaatioissa, kuljettajat ja terminaalihenkilökunta tai kaupan yritysten henkilökunta varastaa sen kuin kerkiää. Vakuutus korvaa, jos korvaa.
 

Yhteistyössä