Helvetin posti.

woo
[QUOTE="höh";29356161]Kuka on luvannut? Verkkokauppa vai posti?[/QUOTE]

Eiköhän posti ole antanut verkkokaupalle informaation mitä ilmoittaa asiakkaalle?
Toki verkkokauppahan siinä vastuun kantaa, posti ei ole vastuussa mistään.
 
mun "lähiposti" eli keskustan iso posti on palkattu koko henkilökunnan voimin koko alusjoulun. kaikki kassat+ paketinhakukassa käytössä ja 3-6 irtopirkkoa neuvomassa ja auttamassa asiakkaita. suuri parannus viime vuoteen ja tosi hyvä juttu. nosti postin alhaisia pinnoja.
Täällä kanssa postitoimistossa, vai miksikä niitä nykyään sanotaan :)D) on kyllä ollut henkilökuntaa ottamassa paketteja vastaan, mutta ongelma onkin lajittelussa ja jakamisessa.

Minä ostin nettikirpparilta vaatteen ja se tuli tällä viikolla, ja paketti oli avattu kertaalleen. Eli siis, se oli normaalissa kirjekuoressa, jonka lähettäjä oli teipeillä vahvistanut kulmista ja laittanut myös teipillä vielä kuorenkin kiinni. Teippi oli avattu. Kysyin sitten myyjältä, että oliko hän avannut kuoren vielä lisätäkseen sinne jotain, niin ei kuulemma ollut.

Aikanaan joka toinen Japanista saamani kirje ja paketti oli avattu, mutta epäilen asialla olleen tullivirkailijan.
 
rhwhsr
Täällä kanssa postitoimistossa, vai miksikä niitä nykyään sanotaan :)D) on kyllä ollut henkilökuntaa ottamassa paketteja vastaan, mutta ongelma onkin lajittelussa ja jakamisessa.

Minä ostin nettikirpparilta vaatteen ja se tuli tällä viikolla, ja paketti oli avattu kertaalleen. Eli siis, se oli normaalissa kirjekuoressa, jonka lähettäjä oli teipeillä vahvistanut kulmista ja laittanut myös teipillä vielä kuorenkin kiinni. Teippi oli avattu. Kysyin sitten myyjältä, että oliko hän avannut kuoren vielä lisätäkseen sinne jotain, niin ei kuulemma ollut.

Aikanaan joka toinen Japanista saamani kirje ja paketti oli avattu, mutta epäilen asialla olleen tullivirkailijan.
Tullin pitää merkitä avatut kirjeet ja paketit, asiaankuuluvin tekstein.
 
"passion"
Joo kyllähän tuo jossain määrin on laskenu asiakaspalvelun taso. Otetaan esimerkiksi tämä jouluruuhka. Postiin ei mahdu kun kourallinen ihmisiä sisään, kun niitä saatanan myyntipöytiä on paikka täynnä. Mitenkähän siellä asioi ihminen joka on, vaikka pyörätuolissa, kun ei siellä meinaa kaksi ihmistä päästä ohittamaan toisiaan.
 

Yhteistyössä