oot sie kyl niin lutunenEiköhän posti ole antanut verkkokaupalle informaation mitä ilmoittaa asiakkaalle?
Toki verkkokauppahan siinä vastuun kantaa, posti ei ole vastuussa mistään.
Täällä kanssa postitoimistossa, vai miksikä niitä nykyään sanotaan D) on kyllä ollut henkilökuntaa ottamassa paketteja vastaan, mutta ongelma onkin lajittelussa ja jakamisessa.mun "lähiposti" eli keskustan iso posti on palkattu koko henkilökunnan voimin koko alusjoulun. kaikki kassat+ paketinhakukassa käytössä ja 3-6 irtopirkkoa neuvomassa ja auttamassa asiakkaita. suuri parannus viime vuoteen ja tosi hyvä juttu. nosti postin alhaisia pinnoja.
Tullin pitää merkitä avatut kirjeet ja paketit, asiaankuuluvin tekstein.Täällä kanssa postitoimistossa, vai miksikä niitä nykyään sanotaan D) on kyllä ollut henkilökuntaa ottamassa paketteja vastaan, mutta ongelma onkin lajittelussa ja jakamisessa.
Minä ostin nettikirpparilta vaatteen ja se tuli tällä viikolla, ja paketti oli avattu kertaalleen. Eli siis, se oli normaalissa kirjekuoressa, jonka lähettäjä oli teipeillä vahvistanut kulmista ja laittanut myös teipillä vielä kuorenkin kiinni. Teippi oli avattu. Kysyin sitten myyjältä, että oliko hän avannut kuoren vielä lisätäkseen sinne jotain, niin ei kuulemma ollut.
Aikanaan joka toinen Japanista saamani kirje ja paketti oli avattu, mutta epäilen asialla olleen tullivirkailijan.