Hakutulokset

1. U

Olisi noloa jos olisi lapsia esim.3 eri miehen kanssa?

Ihminenhän voi noloilla maailman tappiin asti. Tai sitten elää elämänsä onnellisena valitsemallaan tiellä. Jokaisen oma valinta!
  2. U

Kuka (mielen)terveyshoidon ammattilainen saa määrätä reseptejä? Psykologi, psykiatri?

Kyse ei kyllä kuulosta olevan pikkuasiasta jos meinaa paniikkihäiriöitäkin saada asian vuoksi. Työnantajahan ei voi potkuja antaa tuon takia ja jos hän on inhimillinen niin voisit saada tukea ja toisenlaisia näkemyksiä. Murhe on puolta kevyempi kun sen jakaa jonkun kanssa. Puhuminen siis...
  3. U

Isyydentunnustamisesta hölmö kysymys

Ei kai perintöoikeus ensimmäisenä tuu ihmiselle mieleen vaan ihan vain se lapsen perusoikeus siihen että saa tietää isänsä henkilöllisyyden jossain vaiheessa. Se on lapselle kova paikka päiväkodissa ja koulussa kun muut askartelevat isänpäiväkortteja ja hänellä ei ole ketään kelle askartelisi ja...
  4. U

Kuka (mielen)terveyshoidon ammattilainen saa määrätä reseptejä? Psykologi, psykiatri?

Oletko puhunut työnantajallesi näistä ongelmista? Eihän se ole ihmiselle hyväksi tehdä työssään asioita jotka saavat pakokauhun valtaan. Voisiko joku pitää esitelmän? Saisit rauhassa hoitaa esiintymispelkoasi esim terapian avulla. Onko teillä työterveyspalvelut? Sieltä saattaisit saada apua ja...
  5. U

Onko sulla ap kokemusta ko.lääkkeistä? Koskaanhan ei tiedä miten lääke vaikuttaa ihmiseen joten ehkä ois parempi ettet ihan kylmiltään ainakaan vedä jotain rauhottavaa tms. koska saatat olla hyvinkin pöhnässä kun pitäis esitelmää pitää. Se taas ei vaikuta hyvältä ja nää lääkkeethän on monesti...
  6. U

Pakollinen oman taloudenhallinnan kurssi kaikille sosiaalitukien saajille!!

Hyvä idea ap! Yhteiskuntaoppikin taitaa olla nykykouluissa katoava luonnonvara ja yhtä tyhjän kanssa kun köyhyys periytyy kokoajan vaan enemmän.
  7. U

Laihduttajalla hätä. Mieleni tekevi herkkuja. Apua!!

Sitten ateriarytmi on tosi tärkeetä opetella, että pidetään niistä 3-4h ruokailuväleistä kiinni! Aamiainen on se tärkein ateria päivässä ja se ikuinen "Mulle ei maistu aamuisin mikään" on merkki siitä että jotain on pielessä. Sit yks mikä on hyvä niksi joita asiakkaani ovat kehuneet on se, että...
  8. U

Olen uusi, haluatko kysyä jotain?

Mä en nyt ymmärtänyt tästä viestistä yhtikäs mitään, oliko ees mulle tarkotettukaan? :) Mä oon sitkee ja kova munainen tyttö, kyllä mä kestän kylmää kyytiäkin.
  9. U

Niin, tuskinpa he nyt mitään diagnooseja tekevätkään mutta jos kyse esim reseptin uusimisesta yms. :) Mitähän lääkettä ap on vailla? Esim psykologin kanssa juttelu voi olla lääkehoitoa parempi vaihtoehto hyvinkin monesti.
  10. U

Laihduttajalla hätä. Mieleni tekevi herkkuja. Apua!!

Miksei marjoja/hedelmiä sais syödä? Tottakai saa! Ja hei, mä teen ruokavaliosuunnitelmia työkseni ja lisään joka väliin luonnon omia herkkuja :)
  11. U

Sairaanhoitajalla/terkkarilla on oikeus määrätä lääkkeitä jos ovat käyneet reseptikoulutuksen. Siihen ei vaan hirveästi ole ollut innokkaita. Psykiatrihan on lääkäri joten ilman muuta hänellä on oikeus lääkkeitä määrätä, psykologi taas tutkii enemmänkin mielen koukeroita eikä määrää lääkkeitä...
  12. U

Siis joku nikki vai? En oo.
  13. U

Nettopalkka 1300€, kannattaako töissä edes käydä...

Raha ei merkitse mutta sitten se kuitenkin merkitsee että olisit mieluummin työttömänä jos sieltäkin saa rahaa. 11v on tuleva aikuinen ja haluatko että hänestä tulee isona työtön tai varhaiseläkeläinen kun ei ole saanut esimerkkiä kuinka elanto kannetaan pöytään? Voitko yhtään pienentää...
  14. U

Siis mitä nyt oikein pitäis tehdä.....

Lapsikin saattaa käyttää hieman outoja sanavalintoja joten käyppä pimpauttamassa ovikelloa ja kysele mitä kuuluu. Jos on jotain poikkeavaa niin soita hätäkeskukseen että tulevat arvioimaan hoidontarpeen. Näkemättä et voi tehdä mitään mutta pidä lapsi luonasi sen aikaa kun käyt siellä heidän...
  15. U

No toi mun "uskaltaminen" oli varsinaisesti sitä että nyt oli aikaa ja mielenkiintoa tarpeeksi rekisteröityä. Oon jo pitemmän aikaa silloin tällöin käynyt lukemassa näitä ketjuja mutta koskaan ei oo ollu aikaa alkaa rekisteröitymään. Mä luulen että mun henkinen kantti kestää tuntemattoman...
  16. U

Niin, etukäteenhän sitä ei voi koskaan tietää... Mut se riski on monesti otettava ja netissä se hyvä puoli että ilkeilyistä ei tarvii välittää kun ilkeilijät on tuntemattomia öykkäreitä joilla itsellään paha olla.
  17. U

Nettopalkka 1300€, kannattaako töissä edes käydä...

Mites onko muutto mahdollinen? Jos vaihtaisit paikkakuntaa johonkin missä paremmat työtilanteet?

Yhteistyössä