Hakutulokset

  1. F

    Inseminaatio 2013

    Moikka kaikki pitkästä aikaa, Onpa tullut lisää porukkaa sitten huhtikuun, kun viimeksi kirjoittelin. Tuttuina niminä bongasin enää Kasenjan ja Hydrangean. :) Ajattelin vaan teille tulla hiljaiselon jälkeen kertomaan, että viimeinen inssi tehtiin kesäkuussa ja tuloksena oli nega niinkuin...
  2. F

    Inseminaatio 2013

    Tervetuloa mukaan uudet insseilijät ja vanhat taustailijat! Kiitos hyvän toivomisesta Kasenja ja Mari. :) Valitettavasti kuukautiset alkoivat aamuyöllä. Kiitän teitä kaikkia mahtavasta tuesta, siirryn nyt hetkeksi taustailemaan. Lueskelen kyllä kuulumisianne, vaikka en aktiivisesti...
  3. F

    Inseminaatio 2013

    Kiitti Hydrangea!:hug: Tänään on mun todellinen piinapäivä. Yleensä menkat alkaa viimeistään tässä vaiheessa. Viime kierrossa merkit ilmenivät jo dpo 13 illalla, nyt on dpo 14 aamu, eikä vielä mitään. Päivä on kuitenkin vielä nuori... Olen huomannut hikoilevani öisin aika tavalla, johtuisiko...
  4. F

    Inseminaatio 2013

    vauvayritys, hyvää tuulta laihduttamiseen! Vaikka se ei raskaaksi tuloa suoraan edistäisikään, se on hyväksi sun terveydelle ja elämänlaadulle. Ja: painonpudotuksesta on hyötyä myös raskauden alkaessa ja sen aikana. Toivotaan, että näin tulee kohdallasi käymään! Hydrangea, kiitos...
  5. F

    Inseminaatio 2013

    Moikka vauvayritys, halaus :hug: Olen huomannut tässä lähipäivinä olevani ihan prkleen pahalla päällä tasaisin väliajoin. :kieh: Ja ei, en ajattele sen johtuvan siitä, että olen raskaana vaan siitä, että v...ttaa tämä turha yrittäminen. :headwall: Niinhän se taitaa olla, että vahvat vihan ja...
  6. F

    Inseminaatio 2013

    vauvayritys, vieläkö on oireita? Kiinnostaisi kuulla. :) Mulla ei, mitä nyt aamulla pahoinvointia, jonka syy on korvien välissä, ei senttiäkään alempana... On tää v-mäistä ja niin turhaa odottamista. Oon omalla kohdalla vakuuttunut siitä, et jos oisin raskaana, se tuntuis jo jossain (dpo 8). Tän...
  7. F

    Inseminaatio 2013

    Sama täällä, tuskin tarvitsee odottaa testipäivään. Säästyypä siinäkin taas muutama euro kun ei tarvii ostaa testiä. (Tämän oli tarkoitus olla positiivinen kommentti... Ehe.)
  8. F

    Inseminaatio 2013

    Jennimur, älä murehdi liikoja. Jos vaikka soitat heti huomenna klinikalle ja kysyt kaikki, mitä mieleesi tulee. Jos sulla on ollut esim. jotain hormonilääkitystä, ehkä sekin voi aiheuttaa välivuotoja? Välitiputtelua voi tulla joskus muutenkin. Tai sit vaan joku koittaa kiinnittyä, niinkuin joku...
  9. F

    Inseminaatio 2013

    vauvayritys, lompakko tarvii täälläkin vähän huilia. Pikkasen näyttää nyt siltä, että pidän välikierron seuraavaksi. Alkaa tämä alituinen oireiden kyttäys tympiä. Katotaan sit toukokuussa tai kesäkuussa taas uusiksi inssiä. On käynyt myös mielessä, että olisko hyötyä syödä clomeja ihan ilman...
  10. F

    Inseminaatio 2013

    vauvayritys, tsemppiä piinapäiviin! Hanzku, mulla on tää tänhetkinen nyt eka inssi clomikiertoon. Aiemmin on tehty kaksi lääkkeetöntä inssiä (=ei stimuloitu munasarjoja) yksityisellä ja yksi julkisella (välissä aika pitkä aika). Kokeillaan varmaan vielä 1 (tai max. 2) kertaa clomeilla ennen...
  11. F

    Inseminaatio 2013

    Kasenja lohdutushalaus negasta. :hug: Toivon sulle voimia ja energiaa asennoitua seuraavaan yritykseen. vauvayritys, kaikkea hyvää huomisaamuiseen inssiin! Tervetuloa mukaan Ansku ja Helmiina! :) Toivotaan, että kun porukka lisääntyy niin plussatkin lisääntyy tässä ketjussa! Jos oikein...
  12. F

    Inseminaatio 2013

    Moikka siskot, tervetuloa mukaan Tuisku! Täällä päin edellään taas jännissä tunnelmissa. Mun pieni clomiannos on toiminut toivotulla tavalla tukemassa luomuna tapahtuvaa ovista, munarakkula on kehittynyt aiemmin ja isommaksi kuin ennen. Limakalvo on hyvä, etten sanoisi jopa paksu (jopa 11...
  13. F

    Inseminaatio 2013

    Moikka vauvayritys, kiitos päivityksestä! Missäs kaikki muut on kun ei oo näkyny? :wave: Tekee kyllä välillä hyvää ajatella jotain muutakin kuin inssejä, joten taitaa olla hyvä merkki, että aina aika ajoin hetkeksi viestittely hiljenee ja sitten taas kun on jotain infottavaa, palataan koneen...
  14. F

    Inseminaatio 2013

    vauvayritys, ekaksi tuli mieleen viestiäsi lukiessani, että josko raha-asioista tuolla tavoin puhuva kokee jollain lailla kateellisuutta tai vaille jäämistä siitä, että teillä on laittaa rahaa (ja uskallusta) tuollaiseen "ylimääräiseen". (HUOM! Tarkoitan tässä nyt ylimääräisellä sitä, että kyse...
  15. F

    Inseminaatio 2013

    Pahoittelut Tuija. :hug: Tervemenoa uuteen yritykseen. Mulla on folliultra keskiviikkona, saas nähdä, onko siellä mitään. Kasenja, kiitos listasta! (Yksi korjaus tuli mieleen, mulla on Lutinus, ei Lugesteron.) Ja folliultrasta, koitan tosiaan aatella tuolla kuvaamallasi tavalla, eilen...
  16. F

    Inseminaatio 2013

    Kiitos tuhannesti Kasenja, että kerroit just tähän kohtaan oman kokemuksesi. :flower: :flower: :flower: Muiskis ja halaus! Kiitos, että autat minua eteenpäin tämän asian kanssa, on aivan hirmu tärkeää kuulla, että vaikka e-pillerit oliskin saaneet henkistä pahaa oloa aikaan, ei ole automaatio...
  17. F

    Inseminaatio 2013

    Hanzku, pahoitteluni negasta. :hug: Mutta eteenpäin mennään, oli vasta eka inssi. Tiuku, samat sanat sinulle, pahoittelut, ettei tässä kierrossa tärpännyt. :hug: Onneksi sulla on jatko selvillä (mitä ja miten edetä), ja olet menossa uusia hoitoja kohden. Tuu nyt tosiaan välillä...
  18. F

    Inseminaatio 2013

    Moikka vauvayritys ja Sammalkivi, kiitos clomituesta! Eilen tuli kummallinen levoton olo iltapäivällä, mutta onneksi se meni ohi kun keksin muuta tekemistä kuin itseni tarkkailun. Olo on muuten onneksi ollut hyvä, tänään on kolmannen pillerin aika. Voi kun tää nyt menis hyvin, sitten voisi...
  19. F

    Inseminaatio 2013

    Heippa kaikki, kiitos päivityksistänne. Tiuku, anteeksi, etten muistanut sun jo kerran kirjoittaneen Lugeista. Mun pää on alkanut näemmä pehmetä tän hillittömän inssigooglailun takia, muisti pätkii kun koko ajan kohkaa samasta asiasta... Tsemppiä Lugejen kanssa.:hug: Siskot, olen tsempannut...
  20. F

    Inseminaatio 2013

    Hei Sammalkivi, unohtui vielä kysyä sulta: miten olet reagoinut noihin clomeihin, onko sulle tullut viime kierrossa tai nyt tässä 100 mg:n kierrossa jotain sivuvaikutuksia?

Yhteistyössä