Hakutulokset

  1. Memmo

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    peikkotytsy Täytyi käydä tarkistaas sun synnytyssairaala, sillä kirjoituksestasi jo tunnistan mistä päin olet kotoisin :p (vaikiaa, orottaa) Kadehdin kun muut uskaltautuvat kertoa asioista läheisille,ja varsinki pomoille. itse kerroin äidille ja parhaalle kaverille itkien että olen vihdoin...
  2. Memmo

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Hei!:wave: olisin innokas myös keskusteluihin, mutta listalle en vielä tule. täälä näyttäis olevan tuttuja, jotka ovat olleet jo viime keväisissä kuumeilu keskusteluissa mukana,:wave: olen pitänyt hieman etäisyyttä näihin palstoihin (olen lueskellut, mutten kirjotellut) Olemme yrittäneet lasta...
  3. Memmo

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Heipä hei! Mäkin tuun tänne joukkoon pyörimään ja kirjottelemaan, ainakin hetkeksi. Pregnyl piikin mukaan LA 3.9 positiivinentesti tehty 1.1. ja ensimmäinen lapsi. Varhaisultrassa 6+5 ei sykettä, eikä kasvu ole toivotun mukaista. Toistaiseksi silti vielä menossa mukana, ei vuotoja eikä...
  4. Memmo

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Heipä hei! Mäkin tuun tänne joukkoon pyörimään ja kirjottelemaan, ainakin hetkeksi. Pregnyl piikin mukaan LA 3.9 positiivinentesti tehty 1.1. ja ensimmäinen lapsi. Varhaisultrassa 6+5 ei sykettä, eikä kasvu ole toivotun mukaista. Toistaiseksi silti vielä menossa mukana, ei vuotoja eikä...
  5. Memmo

    Apua! keskenkö?

    Olemme yrittäneet lasta reilut 1.5vuotta. sain joulukuussa lähetteen lapsettomuushoitoihin. Itselläni on pco ja miehellä vain 14% liikkuvia. :ashamed: Olen aloittanut clomifenit ja terot toukokuussa 2013, nyt edelliset neljä kiertoa syönyt clomeja ja pistänyt pregnyliä. Edelliset...
  6. Memmo

    Terolut mimmit

    Hepsan kaikille! :wave: täälä tietämätön kyselee neuvoja :laugh: kävin tänään gynellä pitkittyneiden kuukautisten ja ovuloimattomuuden taikia(sinänsä ei yllättänyt tuo ovuloimattomuus kun kierrot lähempänä 60). löydös pco, sain terot ja clomit. terot piti alottaa heti tänään koska kp 57...
  7. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    miss_piggy ja mallatti hirmuisesti onnea! :flower: oon niin niiin onnellinen teidän puolesta :heart: (.) Kävin tosiaan aamulla lääkärissä... "tuliaisina" PCO, terot ja clomit :( täytyy sanoa että tämä päivä on menny aivan muissa maailmoissa, mietiskellen ja itkien! :( Ovulaatiota ei siis ole...
  8. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    jonnamo voi teroilla alottaa menkat, onko sulle määrätty ne? tuo 36 on vielä ihan "normaalin" pituinen. Ainakin mulle sanottiin että se on vielä normaalia jos on "hiljan" lopettanu pillerit. koska oot lopettanu?(sori, oon varmaan joskus lukenu mutten millään muista kaikkien juttuja :D) Mulla on...
  9. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heipähei! Täälä kp 53 ei menkkoja, lauantaina tuli ruskeaa tuhrua pöksyihin, mut ei enään mitään.. Ihmeempiä oloja ei ole eli testejäkään en oo tehny. Perjantaina vihdoin lääkäri :) muoks* Teinpä huvikseni äsken testin.. joka oli epäonnistunu?!? en tiiä mitäpahtu mutta samallalailla tein...
  10. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Miss_piggy: mä niin toivon sulle plussia ja että saat sen lapsen syliin asti <3 jospa se tästä kirrosta onnistuis ;) Mullakin vasta yk 7 vaikka 10kk yritetty... Ja nämä mun kierrot on mitä on :( nytki kp 50 eikä menkoista tietoakaan. Toivotaan että lääkäri keksii mulle avun :)
  11. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heissan! Täälä kp 49 ei menkkoja, enkä oo tällä viikolla edes testannut koska en usko että on ollu edes ovista :/ maha ollu tosi oudon tuntuinen! mutta muuten mitään erikoisia oloja ole. Ensi viikolla lääkäri, toivottavasti sieltä sais apua näihin kiertoihin. JA SIIS MUN KIERTO VENYY...
  12. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tervehdys kaikille! :) (.) kp 42 aamulla testattu nega. Ei sinänsä yllättänyt kun ovistakaan ei ole pongattu. Soitin aamulla gynelle, 31.5 aika lääkärille. Tutkitaan ovuloinko ja terot luultavasti määrätään. Tän vuoden puolella 2menkat joten on aika vaikea raskautua, ja onneksiymmärsivät sielä...
  13. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Kiitos vastauksista! :heart: heilanga oon kans miettiny että olisko joku tulehdus, mutta ei ainakaan hiiva ole. sen tiedän ja tunnistan kyllä heti ja muut oirehtis varmasti muutenkin kuin pelkällä limavuodolla. kai? :whistle: Jaksamisia, onneksi osaat hakea apuan kun tarvitset. :heart...
  14. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tervetuloa uudet, pikaisia plussia! :) staffy85 Oon niin kade sun ovisplussasta, kumpa mäkin joskus onnistuisin siinä.. miss_piggy Toivotaan että tästä kierrosta tärppäis niin pääsisit säkin pois täältä lopullisesti :) maamis toivotaan että ei ala ;) (.) täälä ei mitään uutta, kp...
  15. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    mullakin 1 kp liikaa eli nyt on kp 40 heilanga ja kukkurukuu tsemppiä uuteen kirtoon, "kyllä se aurinko vielä risukasaanki paistaa" :heart: (.)Olot edelleen samat, paitsi että maha ei ole super kipeä van sellanen "jännä" :laugh: alakerrassa on ihmeen märkää, täytyy käydä vähän väliä...
  16. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Maamis: en oo saanu plussattua ovista, joten oon aika pessimistinen tän kierron suhteen :/ pisin normi kierto on ollu 42 eli voi olla että vasta sillon testailen :D viime kierto oli 63 johtuen km:stä. Tänään ei ole ollu vatsa enään kipeä(ainakaan vielä) mutta heikottanut vähän väliä. Toki voi...
  17. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heilanga nyt näkyy :) ja mä näen siinä hyvin hyvin hailakan viivan <3 olikko tikuttanu ovista? Mikä dpo?
  18. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Divinee Kiitos! :) oon kyllä tosi ilonen siskon puolesta, ja toivon että kaikki menee hyvin. sekin vasta todella alussa.Ajattelin testata kp40 se on tiistai, jos ei ole alkanu menkat :whistle: Anssuli pahoittelut uudesta kierrosta :hug: Heilanga mäkään en saa tota linkkiä auki :( Henrietta-...
  19. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Tervehdys! Täälähän on tapahtunu vaikka mitä mun lomaillessa siispä en ala kommentoimaan kaikille yksitellen, onnea siis plussanneille <3 tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Ja plussa tuulia piinailijoille! (.) ovista en oo pongannut, vähän jäi se tikuttelukin vähälle tuola...
  20. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tervehdys! Täälähän on tapahtunu vaikka mitä mun lomaillessa :) siispä en ala kommentoimaan kaikille yksitellen, onnea siis plussanneille <3 tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Ja plussa tuulia piinailijoille! :D (.) ovista en oo pongannut, vähän jäi se tikuttelukin vähälle tuola...

Yhteistyössä