Esikoinen vuodelle 2014

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



MAANANTAI 27.5.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Memmo2653/30-407
mmini2348/28-90201/2013
Lise3644/30-326
Moarie2942/??105/2013X
hopess2237/27008/2013
maamis2136/??2X
jonnamo2036/30-333
Apr172926/28-31204/2013
Staffy852726/27-304
miss_piggy3125/30-701002/2012
Piitu852824/30-40105/2013
Fujin2424/26-322-304/2013
nalli2923/283
Mallatti2922/26303/2013
Ansku-892320/293?12/2012
tarana2519/2915
Divinee2418/347
annsuli2316/29-31501/2013
kukkurukuu2414/30808/2012
Heilanga3014/315
Hilda-Maaria2713/21-333
Minnah882413/28-30412/2012
mutantti3311/27-29501/2013
Elsa902311/282X
Lauriska279/318
Paloma84289/30-354X
Mayinka308/??309/2011
sar1ta227/27-314X
marjaana87253/31-378
dream_on242/26-308
Henrietta-262/34-37808/2012
pantera201/27-331008/2012



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOTestipäivä
jonnamo1525.5
Staffy85121.6
miss_piggy9
Mallatti829.5
Fujin64.6
Piitu8544.6
Ansku-895.6



HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013

Listan ylläpitäjä: Alexandra89
 
Viimeksi muokattu:
Täällä onkin monella jännät paikat ja ihan lupaavan kuuloisia tuntemuksia myös. Tsemppiä kaikille. :)

On: täällä ei tapahdu mitään, ei suuntaan eikä toiseen. Eilinen testi puhdas nega. Mutta ei menkkojakaan kuulu. Valkkaria vaan runsaasti. Noin viikko sitten tuntui menkkamaisia jomotuksia alaselässä, mutta ei. Kierto vaan venyy.
 
Elsa: ohoh, on turvotusta! Näyttäs et ois jo pitkälläkin raskaudessa :D Tuosta kuvasta pilkistää varmaan hailu plussa viiva, mutta on jonkin verran epäselvä.. näkyykö luonnossa paremmin? Aattelitko käydä verikokeilla tms.. ?

Mayinka: Tsemppiä uuten kiertoon ja oviksen bongaamiseen! Toivotaan tärppiä :)

Mallatti: Kiitos :) Samalla asenteella tulen kanssa, sä voisit aloittaa loppuviikosta sen plussaamisen ni me muut tullaan sit perässä!! :)
Mun tunteet kanssa ailahtelee, aamullakin pillahdin itkuun jostain ihan pienestä, ja eilen illalla tippa oli linssissä kokoajan kun tuli herkkä leffa (p.s. i love you). En tiedä, sitten uutena "oireena" musta tuntuu että oon niin "varma" että raskaudun, kun sen vaan sitten tuntee niin mä kuvittelen tuntevani niin.. On tää hassua, ja jostain just luin että vaikka ois oikeeseen aikaan yhdynnässä niin silti on VAAN 20% mahdollisuus tulla raskaaksi..! :O että perjaattees 5-6kk yrittmistä on vasta alkua..
 
maamis: onko ollu oviksen jälkeen ns.kuivaa kautta ollenkaan? (en nyt muista), kuulostas muuten lupaavalta tuo valkkari.. :) Toivotaan parasta

m_p : Otit varaslähdön, uskon että muuttuu vielä! Ei se maltti oo aina valttia tääläkään päässä... laskeskelen kanssa että jos aikaistaisinkin jännäpäivää, koska vois edes jotain näkyä testeissä... mutta aina se vois olla "helpompaa" kun oottas tarpeeks kauan ni ei tarttis arvailla.. Helpommin sanottu ku tehty
 
Maamis: Entä jos viimeviikolla olikin vasta ovis? (Selkäkivut)

Elsa: Kiva, että saatiin kuvia :) Toivotaan, että salamatkustaja on mukana matkassa! Teetkö digin tai menetkö verikokeisiin?

Pantera: Tuleeko tänään ne testit? Tsemppiä! =)

ON: Ovista ei vielä bongattu. Testailu jatkukoon.
 
Divinee, mietin itekkin samaa, mutta kp:t oli tollon jo jossain välillä 25-30. Et olis ollu sitten kyllä tosi myöhään.

Ansku, sen oletetun oviksen jälkeen oli kyllä joo. Tätä on jatkunu ehkä viikko-puoltoista....

Elsalla toivon olevan salamatkustaja. Digiä kehiin. :)
 
Kiitos tsempeistä ihanat Mayinka ja Mallatti:heart:

Divinee, tuli! Kävin tosin vessassa just ennen postin tuloa, kun meinas rakko haljeta, mutta lähden miehen mukaan asioille ja toivon että se maata kaatava vessahätä iskee matkalla! PC:n testit nököttää tuossa eessä, nyt alko puntti tutisee...
 
  • Tykkää
Reactions: Ansku-89
Arrgghhhhh! Ovistestiin odotin tähän alkuviikkoon plussaa, mutta nyt viiva oli juuri ja juuri nähtävissä (vaaleampi kuin viime viikolla). Hermot menee jos en ovista saa bongattua tai jos en ovuloi ollenkaan ja kierto venyyyyyy :headwall:
 
Eipä siihen testiin mitään muuta tullu, kun kontrolliviiva... Vuotokin on jo sen näköstä, että mulle saa tälle päivälle päivittää kp1 . Huomenna ehkä testaan, ei siinä kyllä taida olla mitään järkeä...

Ei vieläkään...:'(
 
Arggggh! Eli paskasti tais käydä ja nyt odotellaan sitten vaan jonkinnäköstä vuotoa.

Tänään oli siis tarkoitus mennä labraan ihan verikokeilla mittaamaan se hcg, koska mua hermostuttaa noi testit (ja se rahamäärä mitä niihin saa palamaan). Juoksin kuitenkin koko päivän asioilla kaupungilla ja aikatauluihin ei olisi millään järjellä mahtunut labrassa jumittaminen puolta päivää.

Siispä marssin lähimpään matkan varrella olevaan apteekkiin ja lähimpään vessaan. Testinä First singnal kasetti, joka anto samantien kaksi viivaa, toinen heikompi mut selkeesti nähtävissä ilman mitään erikoisvalaistusta tai muuta säätämistä. Tästä innostuneena ajattelin, että nyt ostan sen Clearbluen digin niin nään ne viikot, kun kierto on ihan mitä sattuu niin ei oo hedelmöittymis ajankohdista mitään käryä.

Samantien marssin apteekkin, ostin Clearblue digin ja taas ekaan matkan varrella olevaan vessaan. Ei ollu edes pissahätä, mutta pakkohan se oli tehdä ja vääntää joku tippa! Pitkä odotusaika ennen tulosta anto jo ymmärtää et negaa näyttää ja niinhän siinä kävi "ei raskaana".

Mutta eteenpäin sano mummo lumessa vaikka olis jäässä päälakeen asti. Sitten joskus kolmenkytä päivän päästä voi sit testailla uudestaan. Woman login kiertokalenterin mukaan mun kiertoni on 50 pvää. Että on tässä nyt ihmeteltävää.

Testit saa nyt jäädä. Nähtäväksi jää, mitä seuraavaksi tapahtuu.
 
Heipähei! Täälä kp 53 ei menkkoja, lauantaina tuli ruskeaa tuhrua pöksyihin, mut ei enään mitään.. Ihmeempiä oloja ei ole eli testejäkään en oo tehny. Perjantaina vihdoin lääkäri :)

muoks*
Teinpä huvikseni äsken testin.. joka oli epäonnistunu?!? en tiiä mitäpahtu mutta samallalailla tein sen ku aina ennenki. todella vahva viiva testi kohtaan :p nooh ehkä huomenna uudestaan tai sitte odotan perjantaihin ku ne ultraa mut..

plussa tuulia kaikille <3
 
Viimeksi muokattu:
Elsa, voi p*ska! :/

Juu negaa täälläkin näytti. Mitähän pelleilyä tää on? Ei sitte tullu alotettua plussa-aaltoa, joku muu saa hoitaa sen mun puolesta :D

Voiko teroilla alottaa menkat? Koska en tosiaankaa halua, että tää kierto venyy kovin pitkäksi, eikä mitään tuntemuksia ole, että mitään olis edes alkamassa... Voi ärsytys!
 
jonnamo voi teroilla alottaa menkat, onko sulle määrätty ne? tuo 36 on vielä ihan "normaalin" pituinen. Ainakin mulle sanottiin että se on vielä normaalia jos on "hiljan" lopettanu pillerit. koska oot lopettanu?(sori, oon varmaan joskus lukenu mutten millään muista kaikkien juttuja :D) Mulla on ollu tänä vuonna 2kuukautiset ja vasta nyt pääsen lääkärille.
 
elsa90, pantera, maamis ja jonnamo pahoittelut negoista :(
Outoa Elsa, että toinen testi näyttää plussaa, vaikkakin heikosti mutta kuitenkin?!

Täällä tutut menkkatuntemukset... Eiköhän ne parin päivän päästä ilmesty. Välillä tuntuu, että voisiko sittenkin..? Mut ei oo oikein muita tuntemuksia, vuotoa tulee, pissattaa ja väsyttää, mutta mikään noista ei ole kauheen poikkeuksellista :)
 
Viimeksi muokattu:
Just tajusin että tässä kierrossa en ol ollenkaan kärryillä missä vaiheessa mennään eli tiedän vaan sen siitä kun on tänne päivitetty :D en myöskään tikutellu ovista vaikka 2.clomikuuri ja lääkärin määräystä vastaan. Hups!
 
Viimeksi muokattu:
pikainen on. ennen nukkumaanmenoa: täällä uusi kierto käyntiin, mulla ei siis koskaan tuhruttele vaan vuotaa heti kunnolla. eli tiistaina kp2, yk3. olenpas toisaalta iloinen, että kierto loppui kun oli muutenkin niin varma olo ettei mitään oo tapahtunut tässä kierrossa. mutta jospa nyt tässä seuraavassa... :)
 
Viimeksi muokattu:
No voi että, ompas kurjan kuulosta monesta suunnasta :/ Pahoittelut kaikille nega testeistä sekä uuteen kiertoon joutuneille! Vaikkakin uusi kierto on uuden alku ;)

Elsa: mikä tommonen kasetti testi on?.. Ihme kyllä että antaa pos.tuloksen.. josko ois ollu joku kemiallinen? Mistä sen kemiallisen tunnistaa..?

tarana: uskon että tuo stressittömyys ja vauvapuuhien ajattelu onkin tässä kaiken A ja O, eli vahvasti plussatuulia sinnekin! :)

Itsellä oli töissä tänään vahvoja tuntemuksia sekä keskellä kohtua, että toisella puolla, ajattelinkin jo että onko ovulaatio vasta nyt, mutta ei.. Toive on kova että jotain" mukavaa se ois. Mietinkin jo että josko mun pitäs testailla 31.6. kun sillon ois yhdet valmistujaiset illalla niin tietäs onko kuskina vai ei.. silloin vois olla kyl aika alhaset DPO:t koska en tiiä tarkalleen oonko ovuloinu millon.. ehkä jotain DPO 8, sillon, eli silloin tikuttaminen ois turhaa...
 

Yhteistyössä