Hakutulokset

  1. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Heissan! Suuren suuret onnittelut jo vauvansa saaneille, ja tsemppiä viime metreille masun kanssa! Tuo fb-ryhmä vei ihan mukanaan, mutta täällä on kuitenkin tullut käytyä lueskelemassa. Meille syntyi lauantaina 26.10 klo 14.27 ihana tyttövauva, 4550g ja 54cm. Käynnistettiin torstaina 38+4...
  2. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    Miramei, saako oikeasti noin pitkälle jättää ä-lomalle jäämisen? Jos jäät 24.10 ja eikös sulla ollut LA lokakuun puolella? Mulla 5.11 LA ja ajattelin jäädä syyskuun loppupuolella viimeistään pois. Ihmettelin vain :) Pitkästä aikaa kurkkasin tännekin, kesäloma loppui nyt ja töihin pitäis...
  3. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    starhope Itse olisin tehnyt varmasti samoin, eli jos olisin keskellä valintaprosessia tai juuri saamassa uuden työn kun plussaisin niin en myöskään kertoisi. Niin aikaisessa vaiheessa se ei kuulu kenellekään, eikä tosielämässä kaikki edes huomaa heti olevansa raskaana, jos ei se ole...
  4. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Heissan tännekin pitkästä aikaa! Nyt piti oikein tulla omaa pulleaa napaa tänne hehkuttamaan ja poksumaan 20+0 <3 Vauvalla on kovat bileet joka päivä ja varsinkin illalla kun menen nukkumaan niin massu pomppii ja muljuu joka suuntaan. Varsin vilkas typy tuntuu olevan :) Olo on hyvä kun...
  5. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Heippa! Punktiotulokset tuli eilen ja terve tyttö on tulossa! Mulle vois siis päivittää tyttölupauksen ja RU 20.6. Värit ym. ei toimi ipadilla :/ Oli kyllä helpotus kuulla että kaikki on hyvin ja mun tyttöolokin piti paikkansa :) ainoa miinus on että keskiviikkona mies sanoi ettei haluakaan...
  6. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Heippa pitkästä aikaa! FB on vienyt mukanaan, täällä tulee usein kans käytyä lukemassa mutta kirjoittelu varsinkin puhelimella tai iPadilla on aika hankalaa.. Tervetuloa uusille odottajille! Täällä on ollut juttua ainakin vatsallaan nukkumisesta, ihme kyllä herään monesti aamulla niin että...
  7. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heissan tännekin pitkästä aikaa! Uusiakin tullut, tervetuloa! Täällä ei mitään uutta, olo on aika hyvä ja nyt vaan odotellaan viime viikolla tehdyn lapsivesipunktion tuloksia. Tehty jo viime maanantaina eikä vieläkään mitään kuulu, huolestuttaa.. Välillä on vieläkin paha olo mutta ihan...
  8. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Ehtoota! Onnittelut hyvistä ultra- ja seulakuulumisista! Täällä ihan normipäivä sen punktion jälkeen, töissä olin ja ihan tavalliseen tapaan pystyin tekemään töitä, eikä maha tunnu miltään. Helppo juttu siis näin jälkikäteen ajateltuna. Liikkeitä tuntuu harvakseltaan mutta tuntuu kuitenkin...
  9. Ms. Moneypenny

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Kiitos kaikille tsempeistä tässä lapsivesipunktio-asiassa :) Se oli siis tänään ja hyvin meni. Olen täältä ympäryskunnasta joten ostopalveluna pääsen Medisonariin ultraan ym. Oikein mukava vanhempi mieslääkäri otti vastaan, ja mulla oli ultrauksen ajan aikaa harkita että tehdäänkö se vai ei...
  10. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heippa! Punktiossa käyty, oli ihan ok kokemus sitten loppujen lopuksi. Meillä tällaiset tehdään ostopalveluna yksityisellä Turun keskustassa. Vanhempi mieslääkäri oli mukava ja asiallinen, ja oikein kannustava muttei valanut mitään turhaa uskoa tai antanut ymmärtää mitään mitä ei voi...
  11. Ms. Moneypenny

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heippa! Tänne ei ole tullut paljoa kirjoiteltua, enempi tuonne marraskuisiin ja marraskuisten Facebookiin. Lueskelemassa olen kuitenkin käynyt säännöllisesti, ja mukavasti täällä tuntuu olevan porukkaa. Sen verran itsestäni että huomenna poksuu rv16 ja sen kunniaksi Medisonariin ultraan ja...
  12. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    PinskuPinsku tsemppiä! Sairaalassaolo on aina kamalaa ja huoli on varmasti läsnä. Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin ja olosi kohenee! Onpa täällä ollut hiljaista! Kaikki taitaa ottaa ilon irti viikonlopun ihanista ilmoista :) Meillä on pojan kanssa ollut niin touhukas viikonloppu...
  13. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Voi miten surullisia uutisia täällä :( Olen pahoillani puolestanne, Joosukka ja Pilvilinna74! Ihan liikaa on kyllä meidän pinossa näitä uutisia, jotenkin sitä ajattelee että ei enää voi huonoja uutisia tulla mutta ainahan se on mahdollista. En voi kuvitellakaan miltä tuntuu.. Piti tänne...
  14. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heippa! Onnittelut ultrakuulumisista! Ja tervetuloa uusille marraskuisille :) Joosukka Mulla on tässä raskaudessa ollut pahoinvointi aina pahempaa iltaa kohti, ja kyllä on ollut ihan sänkyyn mennessäkin järkkyjä oloja. Helpottaa kyllä kun vaan sitkeästi on paikallaan, uni vie voiton...
  15. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heippa tännekin pitkästä aikaa! Tuo FB-ryhmä on niin kätevä että ei tule tänne kirjoiteltua, lueskelen kyllä päivittäin. Pahoinvointi on kyllä ikävää, ymmärrän hyvin teitä jotka joudutte oksentamaan vieläkin. Mulla oli ällötystä jostain viikolta 6 ja edelleen jatkuu, nyt 14+3 ja jouduin just...
  16. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Sona82, kiitti :) Kisu3 Aika isojen kysymysten äärellä olet, nuo on niin suuria "entä jos"-juttuja. Mä juttelin ultranneen lääkäriaseman jonkun hoitsun kanssa puhelimessa, kun kyselin seuloista ja noista jatkotutkimuksista. Meillä kun seula hälytti 1:197. Pohdin sitä lapsivesipunktioon menoa...
  17. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Kiva kun saatiin pino toukokuulle, kiitos siitä! Onnea myös teille jotka olette ultrassa/neuvolassa käyneet! Laitoinkin jo kerran, mutta jäivät tuonne huhtikuun pinoon, Multa vois ottaa pois N 7.5. ja laittaa NL 10.5. sekä ultra/punktio 20.5. Eli tänään soittelin sinne yksityiselle jossa...
  18. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Heippa! Täällä on työstä kotiuduttu ja tämän illan ohjelmaan ei kuulu just mitään erikoista. Eilen tehty munkkeja, siinä meidän vappujutut. Huomenna sitten lähdetään tuolla vanhalla jenkillä cruisailemaan niinkuin joka vapunpäivä on ollut tapana :) Multa vois ottaa pois N 7.5. ja lisätä NL...
  19. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Kiitos kaikille tsempeistä ja myötätunnosta, tuon koira-asian vuoksi ja sitten tuon seulatuloksen. :heart: Koiran poismenosta toivutaan, outoahan se on kun on vaan yksi enää. Kuitenkin olo on siedettävä kun tiedän että se oli pakko tehdä, ja olen helpottunut että se on nyt tehty. Ihmettelen...
  20. Ms. Moneypenny

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Heippa! Täällä ei viikonloppu alkanutkaan kovin iloisissa tunnelmissa, lähinnä nyt olo on aika neuvoton ja hämmentynyt. Soittivat sieltä missä kävin np-ultrassa maanantaina, sattumalta olin just puhelimen tavoitettavissa kun töissä olin. Iän, niskaturvotuksen ja veriseulan antama...

Yhteistyössä