Hakutulokset

  1. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyt on halpaa :heart: :) Testejä testejä!! Haaveena vauva | Vauvakauppa.com Na-dene 15+4 :)
  2. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Täällä on puhuttu paljon. Luin kyllä viestit läpi, mutta taisin silti tipahtaa käryiltä ;) Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille :heart: Me ollaan miehen kanssa oltu aikanaan aika nopeita liikkeissämme. Puolen vuoden seurustelun jälkeen mentiin kihloihin. Kaikkiaan oltin reilut 3...
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Siis apua! :) :heart: Nelli ja HooKoo, ootte plussannu molemmat! :heart: Aivan ihanaa! :heart: Mä tuherran täällä itkua, kun oon niin onnellinen teiän molempien puolesta! :heart: Ja tosi moni muukin on plussannut! :heart: Ihan mahtava juttu! :heart: :) Lopuille roppakaupalla...
  4. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Ihanaa, että joku rohkaistui päivittämään listaa. (Jonkun ikä oli tummennettuna. Jos sen tummennuksen haluaa pois, ottaa vaan ne [B] ja [ /B] pois sieltä iän ympäriltä :) ) Kiitos Citilda. Hyvältä näyttää :) :heart: Mä tulin vielä heittämään teille tällaisen testikuvan, en ole koskaan...
  5. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Piti oikein käydä tarkistamassa ja kyllä mä siinä Samhen testissä selvän haamun nään. Näissä kahdessa sen jälkeen postatussa on ehkä se Sofin kuuluisa viivanpaikka, joka niihin tulee (ainakin mulla) lähes joka kerta. Mutta toi haalea haamuviiva on voinut olla kiinnittymisyritys. Mulla oli...
  6. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Millimamma: Hui kauhee noita sun selkäkipuja. :( Toivottavasti mulla ei äidy noin pahaksi. Vaikka esikoista odottaessa olin sairaslomalla seisomatyöstä jo rv 20+ loppuun asti (lisänä myös ennenaikaisia supistuksia). Ja kun sai olla kotona rauhassa, niiden kipujen kanssa pärjäs. Välillä oli tosi...
  7. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minni-1: Toi ei oo vielä plussa. Viivojen pitää olla tasavahvat tai testiviivan vahvempi kuin kontrolliviiva. :) Mutta tuloillaan on. Nyt vois olla fiksua testata 2krt/päivässä :) Nonnan testissä näkyy jotain. Toivottavasti vahvistuu :heart: (Tosin noi RFSU:n testit antaa kai joillekin myös...
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onko joku joskus laittanut kasaan takaisin sen avatun digin ilman että poistaa patterin? Mä laitoin. Eli kyseessä se eilinen 1-2 digi, katoin ne viivat ja suljin se, niin se alkoi vilkuttaa noita kahta alimmaista kuvaa... Toi vähän selittäis kyllä noita viivojakin, mut ei mun pohdinnat sit...
  9. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Samhe: Toi viiva olis näkyny ilman tota nuoltakin. On niin selvä. Taidat olla raskaana :heart: :) Tosin Sofeilla on kyllä huono tspa näyttää myös turhaan viivoja. Toivotaan, että toi tosta lähtee vahvistumaan. On kyllä selvempi kuin ne turhat viivat, joita mä Sofeilla sain. :)
  10. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :heart: Sohville ja muille epätietoisuudessa oleville kovasti tsemppiä : / :hug: Toivottavasti on ihan harmitonta. Mulla tuli ekassa raskaudessa vuotoa just 5. viikolla... oli vaan ilmeisesti limakalvoilta tms. Harrastelusta ja...
  11. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Almond: Kyllä siinä jotain näkyy :)
  12. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Päivitysohje Kuvaan (klikkaa isommaksi, saa paremmin selvää) on merkitty maalaamalla ja punaisella nuolella "lainausrimpsu". Poista se alusta ja lopusta -teksti. Muuten koko lista jää "laatikon" sisään. Kuvaan on merkitty punaisella laatikolla tieto, joka muodostaa taulukossa yhden...
  13. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    ..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * * ..................................... 22.10.2014 Nimimerkki ikä kp yk ya Toiveissa s4nnn 29 58/?? yk5 - 2. lapsi Whisky 52/31-32 - - 4. lapsi phaedra 30 47/28-31 - ya 7/14 2. lapsi...
  14. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä saatu tänään tällaiset ja mä siirryn myös plussanneisiin: Ja nyt rakkaat kanssa piinailijat, tälle ketjulle tarvitaan uusi päivittäjä. Homma ei ole vaikea, se vain vie silloin tällöin hetken aikaa. Toivottavasti joku ottaa homman hoitaakseen :) Minä neuvon kyllä :)
  15. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kaisa27: :( :'( :ashamed: :hug: Jehil: Jee! Onnea tosi paljon :) :heart: Adell: Ihan kuin siinä jotain viivaa näkyisi :) ja tossa iltatestissä on kans jotain... oiskohan se sitä itteeään? :heart: tervetuloahaikara: Näkyy viivaa! Toi on plussa! :) :heart: Ihaa82: Nään sun testissä...
  16. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jokohan sitä vois lopettaa testailun... On vaan pakko tarkistaa sillon tällön, että tulos on vielä sama... ;)
  17. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    *Pihla*: Pysy täällä vaan. Noi lasketut muuttu aina välillä ja melko suurella todennäköisyydellä osa tän ryhmän vauvoista syntyy toukokuun ja osa heinäkuun puolella. Toivotaan, ettei kukaan synny kovin paljon aikaisemmin :heart: Helena85: Kiva saada tuttuja porukkaan mukaan :) Ja vielä...
  18. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä pikkuhiljaa vahvistuvia viivoja :) Huomenna tulee postissa digit ja sopivasti meillä on mun äiti lapsenvahtina, kun mulle tuli työkeikka huomiseksi. Eli pääsen tekemään vasta joskus illalla sen ;) Ja äiti ihmettelee postia hakiessaan, mikä paketti mulle on tullu :laugh: Ja täytyy...
  19. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    kaisa27: Voi ei :( :hug:
  20. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mimmi92: Pc:n herkkyys on tosiaan 25 :) Mä olen plussannut pc:llä nyt molemmilla kerroilla siinä DPO9-10 maissa... Yemi: Mulla oli esikoisesta toi tunne, että menkat alkaa ihan millon vaan. Oli alavatsakipuja ja menkkamaista jomotusta jne. Ja silti se raskaus meni hyvin. Nyt on samoja oireita...

Yhteistyössä