Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Adell, minäkin nään viivasta siellä :)

Huihui, kohta on taas jännät päivät tiedossa! Nimittäin testipäivät, tänään on jo kuitenkin kp23. En tosiaankaan usko raskautumiseen, koska kyseessä ensimmäinen terokuuri kuitenkin. Mutta josko saisi menkat kuitenkin ihan ajoissa kylään, niin pääsee uuteen kiertoon sit nopsaan <3
 
  • Tykkää
Reactions: Adell
Kaisa27, kokeile jollain muulla testillä? Monesti olen kuullut, että herkät testit saattaa näyttää haaleampia viivoja kuin "normi vahvuiset". :)

Mä en nyt oikein tiedä missä tässä mennään.. huuuoh!
Kp12 ja Kp13 testasin siis sitä ovista, sain melkein plussan.

Kp12;
Kp12

Kp13;
Kp13

Yleensä mun ovis on tapahtunut Kp18-Kp19. Mutta nyt sitä en voinut testata, kun ei ollut enää ovistestejä.

Tänään sit (Kp22) testasin huvikseen ovista, ja sain tällaiset;

Kp22 aamu
Kp22Aamu

Kp22 iltapäivä
Kp22ip

Joku kesto hedelmällinen ajanjakso vissii menossa :D vai mistä johtuu, että ovistesti antaa noin tumman "haamun"..?

Testailin huvikseen R-testeillä. Eihän niissä mitään ollut, kai. Silmissä alko jo viivoja näkymään :D Ehkä jokin viivanpaikkanen, mut ei sen kummempia.. :(

Muoks. ja siis sen vuoksi testasin jo nyt R-testeillä, koska en yhtään tiedä tapahtuiko se ovis milloin.. normi kk-kiertoni pituus on 32
 
Viimeksi muokattu:
Onnea taas plussanneille :heart: ja ovis plussanneille :heart:


omanapa: kp23 ja dpo4.. ja ovistesti vieläkii vahvalla plussalla houh.. mitähän tääki nyt sitten on.. :headwall: No joo kahtoopi sitten miten käy.. millo sitä sitte jaksaa testailla tai ees kannattaa.. pitäskö kumminkii malttaa odottaa menkkapäivään.
 
Heips..pitkästä aikaa. empuskaainakin on tuttu :) Meikäläisen kuumeilut meni sitten ohi ihan sillä stressillä minkä viime kierto tuotti. Menkat oli myöhässä 3 viikkoa, mitä ei ole koskaan ikinä ennen tapahtunut! Olo oli tosi helpottunut kun täti sitten saapui. Tällähetkellä olo on kuitenkin henkisesti väsynyt. Vanhat ahdistusoireet palasivat tuon kuumeiluajan aikana, joten päätin suosiolla nyt keskittyä siihen että saan oloni hyväksi. Ja ehkäpä voisin muutaman kilon laihduttaa ja kehittää fyysistä kuntoani. Voisi sitten mukavammin sujua mahdollinen tulevaisuuden raskauskin.
Plussatuulia kaikille!! Käyn varmaan välillä fiilistelemässä ;)
 
No mutta hei mamoska, mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Täällähän minä pyörin edelleen, valitettavasti :/ noh, josko tästä joskus pääsisi jonnekin plussapinoon vaikka ;) vaikken mä oikein tiedä haluanko siltikään jättää tätä pinoa :) <3

Hieno asenne mamoska. Ja eikös stressittömällä ja hyvinvoivalla olemuksella niitä vauvoja tule ;) paljon plussatuulia sinnekin päin <3
 
Anteeks omanapa!! Mutta olen reissussa ja tulin vain nopeasti näyttämään kuvani! Onko tämä rfsu:n SE viivanpaikka, vai voisiko tässä olla kyse jostain ihanasta :heart:

Dpo 9-10 ja iltapisusta parin tunnin pidätyksestä.. tänään on ollut oksettavaa oloa hieman! laitoin tuossa pari sivua taaksepäin jotain one step ja puikkotesti kuvia jossa viivanpaikka tms.


20141019 215028

Nyt kyllä tipun korkealta ja KOVAA jos menkat alkaa!

Muoks.
Tässä kuva kokonaan kuivuneesta testistä. Itse näen viivan ihan selvästi, mutta koneella ei näy kunnolla! :(

20141019 224900
 
Viimeksi muokattu:
Kultsipallo mä en ainakaan dpo 14 tänään saanu tohon testiin mitään viivanpaikkaa :D

Dpo 18 saatu viivanpaikka/haamujen esiäiti (mies ei nähny mitään) rfsu testillä nukkuu pinnasängyssä..

Ite luotan tohon testiin kun ei se mulle ainakaan oo turhaa viivoja antanu :)
 
Kultsipallo: Musta toi näyttää aika samalta kuin mun testin viiva on näyttänyt tässä muutamana päivänä ja olen saanut myös kahdella muulla testillä hiukan vahvempia viivoja. (Uskon olevani siis raskaana, digi olis tarkoitus tehdä ens viikolla.) Eli kokeilepa jotain muuta merkkiä, mä luulen, että sä olet raskaana :) Suosittelen Prismasta/Cittarista/S-marketista saatavia Pregcheck-testejä. Ne ei ole koskaan mulla näyttäneet mitään ylimääräistä :)
 
Na-dene Tarkoitus oli käydä ostamassa s-marketista pc testi, mutta kaupat kerkesi mennä jo kiinni :$ Huomenna aamulla pitää pinkasta kauppaan heti aamulla.. Jännittää, että jos se näyttääkin negaa..:'( on tää niin hermoja raastavaa!!!!!!! :kieh:
 
Munkin täytyy aamulla suunnata Prismaan hakee pc! :) ei tästä nukkumisesta mitään tule kun ravaan tarkistamassa alkoko jo menkat.. Olikos tuon pc:n herkkyys 25?
Voi olla että tää tais sit olla ovuloimaton kierto kun tuntuu venyvän eikä sitä plussaa näy!
 
mimmi92: Pc:n herkkyys on tosiaan 25 :) Mä olen plussannut pc:llä nyt molemmilla kerroilla siinä DPO9-10 maissa...

Yemi: Mulla oli esikoisesta toi tunne, että menkat alkaa ihan millon vaan. Oli alavatsakipuja ja menkkamaista jomotusta jne. Ja silti se raskaus meni hyvin. Nyt on samoja oireita ja taas pohdin, onko kaikki kunnossa...
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Kaisa27 halaus sinne!

Kp 32 ja dpo 15. Ei menkkoja. Ei oo koskaan ollu näin pitkä kierto ilman et olisin raskaana. Menkkaolo on, ei mitään raskausoireita (esikoisesta oli tissit kipeet ja turvoksissa ja hirvee väsymys)..
 

Yhteistyössä