Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tää on jännä tunne. . Toisaalta olen ihan rauhallinen ja hyvä fiilis raskaudesta. Toisaalta ajoittain käy mielessä että entä jos taas. Mut en mie sillä ajatuksella ala nyt kikkailee. Neuvolaan soitossa on nii henk.kohtasta tunnelatauasta, niin se tässä miulla nyt tökkii. Toisaalta se mun th on aina ollu mukava ja vois kuvitella että on asiallinen Ja oon iha normaalia että kun saa tietää olevansa raskaana ni otetaan neuvolaan yhteys. Niihän testipaketin ohjeissakin sanotaan :D. Sori nää miun jutut taas.. mie en varmaa nyt käy iha täysillä :D
 
Hei,

tulen joukkoon mukaan. Kolmatta yritetään, kolmatta kertaa. Nyt olis menossa 30/28-29.
Eilen menin hätähousuna testaamaan, olisin halunnut vaan sellaisen pelkän liuskan (niin kuin teillä on kuvissa) mutten löytänyt kuin ClearBlueta ja Apteekin omaa. (Mitä ne perhoset muuten on??) Ja negahan se oli. Yritin oikein tuijottaa vielä myöhemminkin, mutta en edes viivanpaikkaa nähnyt.
Oireita, noin viikon verran vaivanneita, nenä tukossa aamuisin (oli alkuun enemmän), vatsa ummessa tai sekaisin, vihloo alavatsaa ajoittain, etenkin kovaa kävellessä tai joihinkin asentoihin siirtyessä, painon tunnetta myös, iltaisin palelee, etoo aaltoillen, tiskikoneen täyttäminen piti jättää kesken kun meinas tulla entistä likasempaa tiskiä, koko ajan nälkä ja kuitenkaan ruoka ei oikein maistu, eikä oikein kahvikaan. Vaikka rinnat ei ole kipeet, niitä eilen illalla kihelmöi ja toisesta tulikin sitten hieroessa tippa maitoa.

Mitäs mieltä kokeneemmat olette? Olisko mahdollisuuksia? Millä kannattais testailla ja mistä sellaisen testin löytäis?

Oon nyt ihan hätähousu, ei jaksais odottaa tietoa.
 
Raskaanako Ainakin oireet on hyvät. Kyllä mie väitän että mahkuja vielä on =). Pregcheck merkkiset liuskat on halpoja ja luotettavia. Sama valmistaja ku apteekin omassa. Niillä on hätähousun hyvä tikuttaa.. ei totaali konkurssi tule kun paketti maksaa 2,49€ :D

Lilian Siulla nii kauniit viivat <3

Siis miun piti kaupasta napata vielä paketti pc liuskoja ku niilläkin tuolta dpo10 asti uitellu. Ok. Hienosti vahvistuu vaikka parin tunnin pidätyksellä tuon uitin äsken. Ja kuivassa rivissä aamun sofikin kyllä selkeesti eilistä vahvempi. Pari päivää vielä ja sit mie herkiän :D

dpo 14 pc
 
Mistä niitä pregcheck-liuskoja olet löytänyt? Löysin K-Supermarketista vaan pregcheckin testin, 4,39, ostin ja tajusin, että täsmälleen sama tuote kuin "Apteekin oma".
Mie oon Lappeenrannassa, mutta mistä yleensä kannattais etsiä.
 
Onnea kaikille plussanneille! Teitä on jo niin paljon, että en muista edes kaikkia! :)

NeIHM:llä kyllä ihaneja viivoja! :)

Tervetula raskaanako!!

Mullahan ei taaskaan ole ollut ovulaatiota progesteroni kokeen perusteella, mutta elättelen silti toiveita, koska omasta mielestä tunsin suunnilleen ensimmäistä kertaa elämässä ovulaation, ja eilen huomasin, että mulla maistuu metalli suussa. Ikinä ennen ei oo ollu tuota makua, mutta voihan se tietysti olla jotain ihan muutakin, niin ja nännit on ollut jo muistaakseni viikon kipeänä/arkana.. perjantaina odotan tätin kurvaavan paikalle, toivottavasti eksyy.. kp 31 nyt..
 
Raskaanako Prismat ja cittarit sekä s-ketjun salet ja s marketit myy.. jotkut halpahalliketjut myös.

Jomppe Kuulostaa hyvälle. Miulla oli todella voimakkaana tuo raudan maku suussa tuosta dpo 7 eteenpäin. Enkä muista samaa aiemmin olleen. Kyllä sie kehos tunnet ja hyvinkin olet voinut ovuloinut =)
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
Ihaa se oli 7.7 eli huonohan se oli, mutta kävin siinä kp 22 vai oliko 23 ja mullahan on pitkä kierto, niin mietin, että kävinkö liian aikasin siinä? Kierto ilman teroja voi olla jopa yli 50 päivää, mutta nyt esim. viime kierto terojen kans oli 34 päivää.
 
Tänään VIHDOIN aamulla tuli menkkaolot ja nyt päivällä alkoi pieni vuoto! Eihän ne ollutkaan kun 8pv myöhässä! :D Nyt lähen kauppaan hakemaan greippejä ja ovistestit tilaukseen. Ajattelin myös koittaa tuota paljon puhuttua gelee royale 500 :) Onkohan jollain jotain kokemusta, että toimiiko? Ovis ois itsellä hyvä saada aikaisemmaksi kun viime kierrossa oli vasta kp19-24 välillä.

Ihana plussa aalto tullut tänne! Onne teille kaikille :heart:
 
mimmi92 toivotaan, että niistä ois meille hyötyä! Pidän peukkuja sulle! :) ajattelin koittaa tuota vehnänalkioöljyäki ja sitten on nuo foolihapot tietty. En oo kauheesti lukenu tuosta gelee royalista, mutta sitä siis syödään vaan ovikseen asti? :)
 
Soitin neuvolaan. Heti sanoi että pitää ultrata. Varasi ajan tavan neuvolaan jo viikon päähän ku vasta rv 5+0 :O. Oisko joku keskusteluaika tälä taustalla tmv? En keksi muutakaan syytä noi aikasin neuvolaan mennä. Anyway..Siinä tekee lähetteen sit ultraan. Jäi kyllä hyvä mieli, sellanen että haluaavat nyt huolehtia minusta =). Kanattipa soittaa. Kiitos kannustuksesta <3
 
Samhe siitä en tiiä mihin saakka pitäis syödä :) mä vedän tän kierron joka päivä, ja jos ei kovin paljon veny niin jää vielä ens kiertoon ovikseen saakka tuo tupla annos :) tosi kiva kun aina vaan jo ajattelee seuraavaa kiertoa, vaikka nyt vasta kp 7 :D

NelHM hienoa että susta huolehditaan :) tuo tuleva ultra varmaan rauhottaa mieltä.
 
Pitihän se miunki käydä se digitesti ostamas ja tuli tulokseksi raskaana 1-2 viikkoa.

Nelli, taitaa olla tota huolestumista liikkeellä kun täälläki oon alkanu pelkää jos meneeki kesken. Vaikka ajattelenki, että menee jos menee minkäs voi. Mut silti aamulla apteekin oma testi, niin ihan samanlainen kun eilenki. Ei eroa siinä, siks meninki sen digin ostaa:D
Hienoa, että pääset ultraan Nelli! Itekki miettinyt jos soittais hinta tietoja yksityiseltä. Kakkos lapsesta kävin ultras liian aikasi ja näky se sikiö, mut ei syke. Sit viikon päästä uusinta ja sit löytyi jo syke:) Tällä kertaa en menis, kun vasta lähempänä 8 viikkoa sinne.

Tervetuloa uusille!
 
sarasofia, kyllä aika vahvasti näyttää sille, että minä notkun täällä jatkossakin.. :popcorn:

Niin paljon tulee plussatestikuvia, ettei meinaa perässä kestää. :D Joten jokaiselle plussanneelle suuresti onnea! <3

Mites toi Gelee Royale.. onko mitään väliä missä vaiheessa kiertoa sitä alkaa syömään? täytyykö pitää taukoja sen syönnissä jossai vaiheessa? vai mitä hä :D ..ajattelin itsekkin ottaa poppaskonstit käyttöön. 8 pvää sitten tuli 1v yritystä täyteen.
Minkäs merkkisiä Greippimehuja olette käyttäneet?

Aikaisemmissa laittamissani R-testi kuvissa oleva haamulainen olikin sitten vain pelkkä viivanpaikka. Hemmetti!
Laskujen ja laskureiden mukaan huomenna pitäis menkkojen alkaa. Minkäänlaisia menkkatuntemuksia ei ole (paitsi kukkiva naama.. :mad: )
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
Onnea kaikille plussanneille ja kiitokset vinkeistä!

Jos tämä menkkojen viivästyminen johtuiskin toivotusta asiasta, niin laskettua aika olis 5.7.15 (tuli jo tarkistettua). Oli sitten pakko äsken (kun olin koko aamun pidätelly) testata taas. Ja kyllä oli niin nega kun voi olla.

Täytyy sanoa, että jos tää kaikki on mielikuvitusta, niin miten mielikuvitus voi olla niin vahva, että närästää ja etoo ja röyhtäyttää mitä ei miulla koskaan muuten tee? Mistä se voi johtua, ettei näy testeissä- täällä kuitenkin näyttäis olevan plussanneita, joilla suunnilleen sama laskettu, joten pitäishän sen näkyä - eikö?
 
tervetuloahaikara, ainoa tuoregreippimehu jonka löysin, oli Tropicanan. Hankala löytää, mutta Prismassa ainakin on kylmähyllyssä :) Järjettömän pahaa ja hinta vähän vajaa 4 euroa, mutta onpahan nyt koitettu :D

Haluaisin kans kuulla tuosta gelee royalesta. Miten sitä pitäs syödä? Ajatukset on jo seuraavassa kierrossa, vaikka on kp 7 menossa :p Että jos sitä koittais sitten, jos tää greippi ei tepsi. Nyt taitaa kuitenkin olla liian myöhäistä se alottaa?
 
Täytyis varmaan tuolta odotus puolelta kyselle siitä gelee royalesta.
Pihla täällä taisi mainita että oli aloittanut tuon mömmön kesken kierron ja jatkanut seuraavassa kierrossa ja siitä plussasi. Mä alotin eilen kp 6 :) samoilla päivillä mennään tiha :) maksoi life:ssa 20,40 60kpl purkki.

Minäkin löysin vain tropicanan ja ainoastaan isomman kauppakeskusksen Prismasta.
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
mimmi92 Ok, täytyypä käydä itekin tuolla sitten seuraavassa kierrossa kattomassa. Nyt aattelin, että panostan vaan tohon greippiin ja digiovistesteihin, on sitten jotain keinoja vielä jälellä jos ne ei tepsi :D Jotenkin on olo, että eipä sitä raskaaks kuitenkaan tule, en tiiä oisko parempi olla superpositiivinen. Kai se asennekin vaikuttaa, mutta jotenkin vaan on masisfiilikset, tiiä sitten mistä johtuu : / Täytyy vaan toivoa, että ovista kohden fiilikset nousee kattoon, pitäs varmaan nimittäin kiinnostaa tuota miestäkin kellistää, pelkkä greippimehu ei taida hirveesti kuitenkaan auttaa :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tein vielä parit raskaustestit nii johan pomppas kunnon plussa eteen!! päivässä vahvistunu älyttömästi :D Mie oon niin onnellinen ja mieskii tuntuu olevan polleeta poikaa :LOL:

Hei gelee royalista ja vehnäalkionöljystä joku kyseli.. Minä söin tätä raskautta ennen niitä n.2kk joka päivä otin ohjeen mukaan lopetin aina kun sain ovisplussan ja kun menkat aina alko jatkoin siitä syöntiä :) Ja vehnäalkionöljyä voi käyttää sitte iholle estämään raskausarpia :D Minä ostin molemmat netistä life terveyskaupasta.
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
Taidan pitää hetken taukoa täältä, jotenkin fiilikset nyt maassa kun aina vaan tulee uus kierto. Ja tässä kierrossa tuli niitä haamujakin jotka ei tarkottanu yhtään mitään. Koitan jos tää tauko pitäis stressin pienemmällä ja sais ajatuksia vähän muuallekki.

Piän teille tervetuloahaikara ja mimmi92 peukkuja! Toivon teille niin kovasti plussaa <3
 
Siis apua! :) :heart: Nelli ja HooKoo, ootte plussannu molemmat! :heart: Aivan ihanaa! :heart: Mä tuherran täällä itkua, kun oon niin onnellinen teiän molempien puolesta! :heart:


Ja tosi moni muukin on plussannut! :heart: Ihan mahtava juttu! :heart: :)


Lopuille roppakaupalla plussatuulia! Puuuuh! +++++++++++++++++++++++++



Tulin heittämään teille vielä kuvan tän huushollin viimisistää testeistä. En oo koskaan saanu Sofiin noin vahvaa viivaa.




Na-dene ja Nappi 5+2 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
raskaanako, se testi näyttää negaa koska joko et oikeasti ole raskaana tai sitten se on vielä niin alussa ettei näy testeissä. Ei auta muu kuin odottaa, nuo mainitsemasi oireet on mulla ainakin ollut (tuota yökötystä lukuunottamatta) nyt tässä syksyllä muutenkin. Palelee koska on oikeesti kylmä kämppä ja kylmä ilma ulkona, nälkä mulla on aina mutta jostain syystä ei ole ruoka maistunu pitkään aikaan, voisin elää sipseillä ja suklaalla. Vatsan toiminta vaihdellut kokoajan, tissejäkin aristaa kun oikein runnoo ;) En silti ole raskaana. Ainakaan vielä :) Sitä vaan kun raskautta oikein kovasti toivoo niin kiinnittää huomiota oikein niihin legendaarisiin raskausoireisiin. :stick:
 
Pakko varmaan käydä huomenna ostamassa kans royalee! Vaikka onki jo kp10. Mä syön noita Bio-Selen + Sinkk ja möllereitä. Toi bioselen sisältää kaikkia mahdollisia vitamiineja, ei tosin foolihappoa. Sitähän suositeltais syödä jo yrittäessä.
 

Yhteistyössä