Iso :hug: sinulle ja voimia sitten kun aika on tullut yrittää pienokaista uudestaan :heart:Mun oli pakko tulla onnittelemaan kaikkia plussanneita, erityisesti neIHM ja HooKoo-82, teidän edesottamuksia ja sinnikästä yritystä oon seurannut ja oon niin onnellinen teidän puolesta että ootte vihdoin plussanneet! Kovasti toivon tarrasukkia ja onnistunutta raskautta! :heart:
Itsehän olin jo toukokuisissa, mutta raskaus päättyi keskenmenoon, sykettä ei enää löydetty viikolla 10+3, lääkkeellinen tyhjennys kun ei vuotanut itsestään pois Yritys laitetaan nyt ainakin tällä erää jäihin, hatunnosto teille jotka jaksavat vielä keskenmenon/keskenmenojen jälkeen yrittää, minulla ei vielä ainakaan ole voimia uuteen yritykseen.
Ja KIITOS onnitteluista Minulla vahva tunne että tämä olisi kestävä raskaus :heart: raskaus tärppäsi kun olin suunnitellut jättäväni miehen kanssa lapsenteon jäihin ja lähtenyt takaisin koulunpenkille Meijjän sisukas heinämuru päätti sittenkin tulla kun vähiten enää sitä odotin :kiss: