Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mun oli pakko tulla onnittelemaan kaikkia plussanneita, erityisesti neIHM ja HooKoo-82, teidän edesottamuksia ja sinnikästä yritystä oon seurannut ja oon niin onnellinen teidän puolesta että ootte vihdoin plussanneet! Kovasti toivon tarrasukkia ja onnistunutta raskautta! :heart:

Itsehän olin jo toukokuisissa, mutta raskaus päättyi keskenmenoon, sykettä ei enää löydetty viikolla 10+3, lääkkeellinen tyhjennys kun ei vuotanut itsestään pois :( Yritys laitetaan nyt ainakin tällä erää jäihin, hatunnosto teille jotka jaksavat vielä keskenmenon/keskenmenojen jälkeen yrittää, minulla ei vielä ainakaan ole voimia uuteen yritykseen.
Iso :hug: sinulle :( ja voimia sitten kun aika on tullut yrittää pienokaista uudestaan :heart:
Ja KIITOS onnitteluista :) Minulla vahva tunne että tämä olisi kestävä raskaus :heart: raskaus tärppäsi kun olin suunnitellut jättäväni miehen kanssa lapsenteon jäihin ja lähtenyt takaisin koulunpenkille :D Meijjän sisukas heinämuru päätti sittenkin tulla kun vähiten enää sitä odotin :kiss:
 
Mäkin ajattelin pitää nyt pienimuotoista taukoa täältä, tuntuu vaan lisäävän stressitasoa ja muutenkin. En halua pilata plussanneiden ja muiden onnekkaiden oloa :(

Palanen taas loppukierrosta jos on jotain kerrottavaa.
 
Päärynärouva Voi mahoton. Toipumisia sinullel!!

Na-Dene Niiiiin kaunis plussa! Taidan itsekin säästää pari liuskaa ja koittaa saada tollasen ens viikolla :D

Tein vain apteekin oman tänään. Selkeesti vahvistunut. Oli vaa joku viallinen testi.. viiva on puoliksi "oikeanlainen", yläreuna jäi haaleaksi. Jossain vaiheessa näky iha ku ois kaksi eri viivaa vaan laitettu toistensa jatkoksi. Mutta alareunasta mie tuon tulkitsen =)

Plussapuhuria ja ovisplussia ihanaiset!!!!

dpo 15, apteekin oma
 
päärynärouva :( Kyllähän toi Kp9 seksi voi ihan hyvin riittää kp11 plussaankin :) Simpat voi uiskennella jopa 4päivää, että on vielä toivon kipinää. Onko sulla kuinka pitkä kierto, kun noin ajoissa plussaat?
neIHN ompa ihaba plussa! Kyllä se kyydissä pysyy, rennosti vaan ekaan ultraan asti :)
 
raskaanako, se testi näyttää negaa koska joko et oikeasti ole raskaana tai sitten se on vielä niin alussa ettei näy testeissä. Ei auta muu kuin odottaa, nuo mainitsemasi oireet on mulla ainakin ollut (tuota yökötystä lukuunottamatta) nyt tässä syksyllä muutenkin. Palelee koska on oikeesti kylmä kämppä ja kylmä ilma ulkona, nälkä mulla on aina mutta jostain syystä ei ole ruoka maistunu pitkään aikaan, voisin elää sipseillä ja suklaalla. Vatsan toiminta vaihdellut kokoajan, tissejäkin aristaa kun oikein runnoo ;) En silti ole raskaana. Ainakaan vielä :) Sitä vaan kun raskautta oikein kovasti toivoo niin kiinnittää huomiota oikein niihin legendaarisiin raskausoireisiin. :stick:
Kiitos, pakko kai se on uskoa, ettei tärpännyt. Mielikuvitus ja toive on niin vahva vaan. Eilenkin meinasi laatta lentää, kun mies paisto kalaa. Voiko kuukautisten viivästyminenkin johtua ihan siitä, että toivoo niin paljon olevansa raskaana?

Aiemmissa raskauksissa on paukahtanut tässä vaiheessa jo ihan selvät viivat, tosin ne molemmat testasin UniStep -liuskoilla. Eilen iski sitäpaitsi mahdoton turvotus, mikä ennustaisi menkkojen alkua päivän parin sisällä. Silti vielä on se pieni jos. Varsinkin kun palelee vaikka meillä sisällä +23 ;)

Ihana kuitenkin nähdä kuinka muut on saanu plussia tai haamuja, se antaa toivoa itsellekin. Ja samalla muistuttaa, ettei se epävarmuus lopu siihen plussaan, vaikka nyt siltä tuntuu. Ja kun ultratkin on tehty, niin huoli on silti aina läsnä siihen asti kunnes lapsi on sylissä. Ja sitten alkaakin ihan uudet huolet!

Olen muuten juonut greippimehua molempia aikaisempia lapsia tehdessä, nyt olin kokonaan unohtanut. Kiitos muistutuksesta!
 
raskaanako Mulla oli viimekierrossa menkat joku 4päivää myöhässä. Mulla oli vaikka mitä mahaoireita: pisteli ja oli löysällä, päätä särki ja rintoja aristeli enemmän kun ikinä, ihankun olis mustelmat ollu niissä. Nännit oli kovat jne. Oli kans "raskausoireita" vaikka muille jakaa. Lisäks oli semmosta outoa lämmöntunnetta mahassa. Mä uskon et kun oikein toivoo niin alkaa pää keksii kaikenmaailman oireita. Negaa näytti ja sit alkoki menkat. Nyt uudella kierrolla :) Kyllähän pienetkin asiat voi viivytellä menkkoja, jos vaikka vähän stressaat ja jännität.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eläinystävä;30384372:
raskaanako Mulla oli viimekierrossa menkat joku 4päivää myöhässä. Mulla oli vaikka mitä mahaoireita: pisteli ja oli löysällä, päätä särki ja rintoja aristeli enemmän kun ikinä, ihankun olis mustelmat ollu niissä. Nännit oli kovat jne. Oli kans "raskausoireita" vaikka muille jakaa. Lisäks oli semmosta outoa lämmöntunnetta mahassa. Mä uskon et kun oikein toivoo niin alkaa pää keksii kaikenmaailman oireita. Negaa näytti ja sit alkoki menkat. Nyt uudella kierrolla :) Kyllähän pienetkin asiat voi viivytellä menkkoja, jos vaikka vähän stressaat ja jännität.
Niinpäs. Onhan niitä lumelääkkeitäkin ja stressiä kyllä löytyy sitäkin. Sitä uutta kiertoa odottelemassa ravaan vessassa tarkistamassa vähän väliä. Aina tuntuu, että no nyt holahti pikkareihin. :x
 
Onnea kaikille plussanneille!!! =)

Itsellä tämä kierto pyörähti käyntiin kaksi päivää etuajassa, vaikkakin yleensä varsin säännöllinen kierto ollut. Nyt meneillään kp21 ja dpo9. Eilisen aamun testiin piirtyi toinenkin viiva, mutta väristä en osaa sanoa.. Kuvanlaatu ei ole mikään parhain : /

2810dpo8
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
pipu, ihan kuin jtn haaleaa näkisin! :)

omanapa; menkkoja ei näy ei kuulu. (tänään Kp32/32) menkkamaisia tuntemuksia kylläkin. vähänväliä pitää käydä tarkistamassa onko vuoto alkanu vai ei. Yksi Raskauskeijun herkkä puikkotesti odottaa kaapissa. Jos menkat ei ala ennen huomisaamua, niin sit teen testin. Eilen tein samaisen testin ja vahvaa viivanpaikkaa näytti taas..
 
pipu Jorain haaleeta näkyy.. nythän sulla jo dpo10? Mitäs näyttää? =)

Tervetuloahaikara Jospa siulla ois nyt tärppi käynyt? ! Jännää! Odottelen aamudippiäs =)

Tänään tein vikan pc:n liuskan. . Lähes tasavahvaa antaa. Eilen tein päivällä sofin ja oli todella vahva. Nyt on kolme sofia jäljellä ja aion ne vielä uittaa. Oireet vahvistuu yhtälailla kun viivat. Olen niin onnellinen.

Toivon tänne plussia ja onnea!! Paras ketju, parhaat tukijat ja tsempparit löytyy täältä <3
 
pipu, minäkin näen siinä jotain haaleeta :) Hullun aikaisin te kaikki aina testaatte :heart: Mä mietin tuossa just että testaisko dpo 11 vaiko vasta dpo 12 :D Jos taas ei tuu mitään selkeitä oireita (jotka on mulla ollu tähän asti aina samat ja tosi selkeet kun on plussa tullut testiin!) niin varmaan taas malttaa sen testaamisen kanssa siihen päivään kun menkkojen ois jo pitänyt alkaa. Niin varmaan.

nelHM: Ihanaa että viivat vahvistuu :heart:

Täällä on aika hiljasta, ei juuri mitään raportoitavaa ja tosiaan noi dpo:t ei anna mun vielä testata. Oireitakaan ei oikeastaan ole, eilen poltteli vas alaselästä (varmaan just jostain munasarjan kohdilta) ja tänään aamulla viiltäny tuosta keskeltä alavatsalta. Harmittaa ihan simona että mulla hajos kännykkä tuossa kierron alussa ja mulla oli siinä kalenterissa kaikki oviksen jälkeiset oireet... enhän mä nyt niitä ulkoa muista mitä oireita mulla oli aiemmissa kierroissa dpo 7 :LOL:

Tänään siis dpo 5 :)
 
Mua nyt vähä suututtaa. En osaa tulkita kroppaani. Ma iltana paukahti rinnat kipeäksi ja yöllä tuli erittäin kipeitä kramppeja ja liman tulo loppui. Oletan siis oviksen olleen silloin. Molemminpuoliset muniksien vihlonnat vaan jatkui. Eilen sit tuli taas ovislimaa ja nippaili. Tänään ei mitään. Eli kumpihan päivistä oli se oikea ovis?

Argh... ensi kierrolle ostan niitä pirun ovistikkuja.
 
Sarasofia mä oon kirjannu noita kiertoja ylös tohon piinailioiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos :) suosittelen niin pysyy oireet tallessa :) ite pystyn nyt kattoo mitkä ei oo raskausoireita :D

Nelli onnea viivan vahvistumisesta :)

An79 ne ovistikutkin näyttää että ovis tulossa 1-2pv kuluttua. Eli ei ihan päivälleen pysty tietää. Ite luulen et mulla menee ovisplussasta n.12h siihen ite irtoamiseen kipujen perusteella. Eli aika tarkasti oot oviksen bongannu :)

Tervetuloahaikara minäkin jo odottelen sun testiä :)
 
pipu- Miustakin siinä on jotain :)

Toisin kuin miun puhtaissa negoissa, jotka tämä aamu vahvisti. Todettakoon siis kp1 ja YK4 alkaneeksi. Samalla täytyy todeta, että kierto on nyt siis entisen lähes kellontarkan 28 päivän sijaan 28-31.

Ja vielä, jotten muutaman viikon päästä taas pohdi oireitani turhaan - myöskään närästys tai VV ei tarkoita mitään.

Positiivisella puolella, tulossa marraskuussa useampia juhlia, joten eipähän tarvitse nyt sitten jättää sitä viinilasia juomatta ja paljastua heti alkuun...
 
Marraskuussahan varmaan eniten niitä vauvoja pistetään alulle joten mullakin jo katse siintää elokuun vauvassa ;) Elokuun vauva ois aika pop :heart: Toisaalta leijonavauvat on aika villejä eli elokuun lopulle pitää tähdätä ;)
 
Joo tuo on mun mielestä tosi kätevä ketju kun joka päivä muistaa kirjata tuntemukset ylös niin pystyy jo melkein seuraavassa kierrossa vertaamaan :)

Kp 9 ja ovistesti odotetusti nega. Taitaa tulla ovisplussa (jos tässä kierrossa nyt sit tulis) niin vasta kp 17-18.. Noh jatjampa tikuttelua vielä siinä toivossa että kierto lyhentyis..
 
Hei vaan!

Tässä yksi testailija ilmoittautuu joukkoon mukaan. Alunperin en aikonut mitään testejä sun muita käyttää, mutta enhän mä tietenkään malttanut olla ostamatta kokeeksi läjän ovistestejä tähän kiertoon. Aloittelin testaamaan siinä kp9 tienoilla ja nyt eilen kp11 aamupäivällä ja illalla, sekä vielä tänään kp12 aamupäivästä ovistesti näyttää kirkasta plussaa. Testiviiva näyttää tummempaa viivaa kuin kontrolliviiva, mutta sitä jäin miettimään, että kuinka kauan teillä muilla testi näyttää plussaa, kun omalla kohdalla plussa on ollut olemassa jo yli vuorokauden. Testaan vielä iltasellakin varmuuden vuoksi, kunhan kotiudun. Pakkohan viivan on jossain kohtaa jo haalistuttava. Vähän harmittaa, että tänä iltana viimeinen mahdollisuus heilutella peittoja ja seuraava mahis vasta su-iltana. Ollaan miehen kanssa erillään viikonlopun ajan, joten harvinaisen huono ajankohta tosiaan!

Ai niin joo. Pitäisiköhän sitä tosiaan itsestäänkin jotain kertoa? Olen 29-vuotias 1-vuotiaan pojan äiti, joka juuri vauvakuumeen tullessa aloitteli "tikkuilu-harrastuksen" :) Eka yrityskierto siis nyt meneillään, joten jännän äärellä ollaan samalla lailla kuin te muutkin. Toivottavasti tästä ei nyt tule hirmuista stressiä, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa. Esikoinen tuli aika nopeasti kolmannella (tai oikeastaan toisella) yrityskierrolla, joten toiveet ovat korkeat tässäkin tapauksessa. Mies lupasi puolen vuoden ajan yrittää ja jos ei tärppää, niin meidän perheeseen ei pikkukakkosta ole tulossa. Sen vuoksi vähän stressaa jo ennakkoon tällainen ehdoton aikamääre.

Mua ei varsinaisesti listoille tarvitse laitella. En halua ottaa stressiä asiasta, joten innokkaana pysyttelen hengessä mukana :)

Onnellisia plussatuulia kaikille toivotellen,
Lapanen
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Mäki odotan haikaran tuloksia :)
Me mennään mimmi92 kivasti aina melkein samaa rytmiä :p
Mulla KP11 ja just tein ovistestin, negaahan siellä.. Mäki oletan et tulis vasta loppuviikosta/ensviikon alussa. Kunhan ees ovulois!! Tänää kuitenkin taas peittojen heiluttelua, nyt jäi 2pv. väliä kun oltiin eilen niin kauheen väsyneitä illalla.

Mua hirveesti pelottaa jos en ovuloikkaan, viimekierrossa en tikutellu mut oli mukamas "oloja". Onhan siinä sit hyvä syy mennä lääkäriä jututteleen ja pyytää jotain pillereitä.
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa Lapanen ! :)

pikasesti.. menkat ei ole alkanu vieläkään. just uitin testin. ei ainakaan äsken siihen ilmestynyt mitään. palailen illalla! nyt joudun lähtemään valmistautumaan iltavuoroon..
menkkatuntemuksia vähän väliä. tuntuu, että ihankuin vuoto alkaa , mut ei. menkkavuodon tilalla vuotaa valkkaria välillä.
 
Voi harmi tervetuloahaikara :(

Mulla on kamala tikuttamiskuume. :( Ja oisin toivonu jotain tihrusteltavaa tälle päivälle täältä. Mä ehkä uitan huomenna ovistestin :D

Joo mulla on tänää vapaapäivä ja ihan hiton tylsää :D Huomennaki viel vapaal jalal.
 

Yhteistyössä