Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Valtavan paljon onnea plussanneille! <3 nyt kysyn teiltä, onko kokemusta tai edes tietoa kellään, voisiko minun tapauksessa olla raskaana.. kaikenlaista olen netistä lukenut, että voisin olla raskaana, odottaa kaksosia, kohdun ulkoinen/kemiallinen raskaus... tai sitten vain menkat myöhässä muuten vain.
Ehkäisy jätetty aikoja sitten pois...yritetty lokakuun ovulaatiosta ja nyt kp 33 eikä menkkoja näy, nyt myöhässä 3 päivää. testejä tehty useita ja negatiivisiä ollut...Yleensä aina ajallaan. Luulisi, että nykyajan testit luotettavia, mutta ei näy mitään ja siksi huolestuttaa. Mitähän tämä voisi tarkoittaa?
 
Tuuutikki tikutitko ovulaatiota? Mulla venyi viime kierto ennätyspitkäks (34 pv). Oli viime kierrossa tosi vahvat ja selkeen ovulaatio oireet, mutta tikkuun en oikee oppista ovisplussaa saanu. Sitten "dpo 17" menkat vihdoin alko. Ja testejä tein useita niitä odotellessa. Epäilen vahvasti että mulla ei ollu ovista sitten ollenkaa.

Esikoisesta ekan haamujen esiäidin mitä mies ei nähny ollenkaan tein dpo 18 (ultran mukaan) siitä pikkuhiljaa viikon aikana vahvisti niin että mieskin näki haamun. Ja ekan testin tein päivä menkkojen poisjäännin jälkeen (kierto oli aina tasan 28), mutta jälkikäteen selvis että ovis olikin ollu sitten jo kp 10. Eli ainakin mulla testi näytti melko myöhään vasta näkyvää haamua!
 
Tässä tämän päivän testejä 2 tunnin pidätyksestä.
dpo11 testit
Testit selkeesti punasia ja kokonaisia viivoja luonnossa, mut ihmeen hailakan näkösiä kuvassa.

On kyllä tosissaa heinäkuisiin iso porukka siirtymässä:)

Kaikille vielä plussan odottelijoille paljon plussatuulia:)

Nelli, Joo perhosten testiin ei kyl kannata luottaa! Ainakaa herkkyydessä:p
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Nutturuu
Noista viikoista puheen ollen. Neuvolan mukaan viikot tänään 4+1 (la5.7), mutta jos lasken oman arvioni lasketusta ajasta (la8.7), niin ois vasta sen 3+5.

Hookoo-82, sie sait ihan fiksuun aikaan ton neuvola ajan, on jo viikkojaki enemmän. Mulla jo 13.11 ja tuntuu kyl aika aikaselle.
 
Mulla oli viimeset menkat alkoi 27.9. siitä kai se laski sen.. ja mitä ovikseen tulee niin en tiedä.. ekan ovis+ sain digihymiksellä kp8-9 ja sitte oli tyhjää ja kp19 tosi plussa ovis+ ja sitte oli taas tyhjää.. että en tiedä.. jos mä lasken hedelmöityksen mukaan la ois 8.7. 15.10. oli kp19 ja kirkuvan punanen ovisplussa ja äsken tein digi r-testin se sano raskaana 1-2.. monimutkasta.. mä luulen että mun la muuttuu ultrassa kun meinasin varata ajan oman mielen vuoksi terveystalolle ennen neuvolaa.
 
Riikkunen Ihan selvät pinkit viivat ja konaisetkin =)

HooKoo Juu, pääasia että raskaana olet =). Ja minä varasin kans jo netissä yksityiselle ultran ku rv7+3.. tää on sellanen kylä että jos haluu tietylle gynelle päästä ni varattava tosi ajoissa. Saahan sen peruttua.. tiedän kokemuksesta. Mie vasta tuon jälkeen soitan neuvolaan. Mitäpä siellä aiemmin. Muutenki eka aika ollu aina vasta rv10 ja aikasemmin jos menis ni sit harmittas vaa ku ei välttämättä sydänääniä kuulis vielä.

Ja asiasta ihan muuhun. Mie oon ihan järkyttynyt siitä Rautavaaran jutusta ; (. On vähä tunteet pinnassa..
 
Todella surullista se kolari juttu :ashamed: oon surullinen lasten vuoksi ja mulla itelläkin 1v, 2v ja 6v ja itkut tirautin :'( Jos niillä jotain ollu riitaa ollu tai jotai niin MIKSI piti lapsetkin sotkea siihen. houh..



muoks. varasin yksityiselle varhaisultra ajan 19.11. sillo olis rv7+
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos rauhoitteluista mimmi92! :D Joo kyllä tikuttelin, mutten selkeätä viivaa saanut, vaan aina hailakan. Mutta selvästi vahvimmillaan se oli la 11.10, eli yli 2 viikkoa sitten.... Koska näiden päivien jälkeen näytti vielä hennommalta ja siihen tikut loppuivatkin... Edellisten kiertojen perusteella menkkojen olisi pitänyt alkaa jo 3 päivää sitten. Mutta juuri muistellen katselin kalenteria, ja kaksi pidempää kiertoa on ollut... 34 päivää, mikä minulla tulisi täyteen huomenna sekä kesällä jopa 38 päivää jostain syystä... muuten aina ajallaan :) Onnea vielä plussanneille jos en ole muistanut vielä onnitella :)
 
Mun oli pakko tulla onnittelemaan kaikkia plussanneita, erityisesti neIHM ja HooKoo-82, teidän edesottamuksia ja sinnikästä yritystä oon seurannut ja oon niin onnellinen teidän puolesta että ootte vihdoin plussanneet! Kovasti toivon tarrasukkia ja onnistunutta raskautta! :heart:

Itsehän olin jo toukokuisissa, mutta raskaus päättyi keskenmenoon, sykettä ei enää löydetty viikolla 10+3, lääkkeellinen tyhjennys kun ei vuotanut itsestään pois :( Yritys laitetaan nyt ainakin tällä erää jäihin, hatunnosto teille jotka jaksavat vielä keskenmenon/keskenmenojen jälkeen yrittää, minulla ei vielä ainakaan ole voimia uuteen yritykseen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HooKoo-82
Minulla tosi pitkät kierrot, nyt muutama kierto ollut n.59pv.. Oviksen tikutin 14.10. Ja tänään sain raskaustestiin kaks viivaa, mutta nyt sitten samalla tulee tuhruvuotoa. :/ Toisaalta onnellinen että ilmeisesti ovuloin sittenkin. Mutta toisaalta jännittää tuo vuoto, että olin kuitenkin liian hätäinen testaamisen kanssa. :(
 
Hurja plussa-aalto täällä ja ihania ultra-varauksia, jännittää kovasti teidän puolesta :) Jääköhän tänne nyt ketäänmun kanssa jännäilemään ja viivoja tihrustamaan? :D

Mä kans en haluis ehkä enää ikinä soittaa äitiysneuvolaan mutta on pakko heti jos joskus vielä plussatestin teen kun tarviin lähetteitä eteenpäin kaikissa edellisissä raskauksissa ilmenneiden ongelmien takia. :( Ärsyttää jo valmiiksi jos sit joutuukin taas perumaan niitä aikoja jos kaikki meneekin taas päin mäntyä.

Mutta en masentele enempää, mua nippaillu koko päivän ihan tosi paljon vas. munasarjan kohdilta. Eli sieltä vasemmalta vissiin taas ovuloin kuitenkin :)
 
Onnea tosi tosi tosi paljon plussanneille, teitä on ihan älytön määrä.

Toisaalta ihan hirveän surullista, kun ei tunnu tuonne omaan masuun kasvavan mitään. Noh, ei voi kun olla kateellinen plussanneille. Josko sitä joskus itsekin saisi kokea tuon autuuden ja onnen. Masentaa kyllä nyt kaikki.
 
Voi kamala mikä plussatuulahdus <3 Kaikkea en kerenny/jaksanut lukea, onnea kuitenkin kaikille <3

Vahva oma napa ;): Mun menkat oli ja meni, nyt olis KP 9 ja tässä kierrossa olis tarkotus tikuttaa ovista. Onko vaan jo liian myöhästä?? Tilasin ebaysta o-testejä mutta ei oo vielä tullu. Apteekista ostettaessa niin sika kalliita että en ainakaan vielä raaskinu ostaa. Jos ne nyt tulis tässä piakkoin. Tänään alotettiin jo petipuuhat hyvissä ajoin. Jos millää jaksetaan niin vedettäis joka toinen päivä kierron loppuun. Tulin vaan eilen reissusta ja reissuun lähtiessä alko menkat loppuun, en siellä voinu ovista tikutella.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
Huomenta. Dpo14 ja rv 4+0 :O. Pientä mahajomotusta menkkamaisesti mutta kuulunee liene kuvioon tällä päivää? Sofin vain uitin ja hieman vahvistunut. Apteekin oma vahvistuu paljon enemmän. Sen ku tehny dpo 10, 12 ja 13 ni päivässäkin huomattava ero. Viimesen säästän huomiseksi ja jos vaikka herkiäis sit testailun. Digi tekis mieli tehdä 5+ viikolla.. tuulimunassa digi näytti 5+1 vain 2-3.. että antashan se suuntaa. En tiiä. On nii kallis että pitää miettiä vielä. Toisaalta tekis mieli neuvolaanki soittaa jos pääsis näillä kahdella epäonnistumksella vaikka sinne alkuraskauden ultraan.. tai vaikka hcg verstä.. kyllä se näyttäs onko normiraskaus jos ottas kahdesti arvon joka toinen päivä.

Mutta tuossa rivissä dpo10:stä tähän aamuun.

sofi dpo 10-14
 
Huomenta, Mulla myös DPO 14 ja tein tosiaan eilen ekan testin johon sain viivaa, oli jomotellut vatsaa jo edellisenä päivänä. Mutta tein silti testin, eilen ollut hieman tuhruvuotoa. Mutta silti tein uuden testin aamulla ja se oli minusta vahvistunut. :)
Jännittää että pysyykö kaveri matkassa. Hän olisi meidän pikku nelonen. Olisi hienoa saada prinsessa tähän talouteen kun ainoastaan nyt on poikia. Tyttöä meille jo viimeksi povattiin (ultrissakin) mutta poikahan se oli. :D
Pitkien kiertojen vuoksi epäilin etten enää ehkä edes ovuloi. Nykyisin kierrot voi olla mitä vai 59-80pv väliltä. on ollut enemmänkin. Viime raskauden 2009 aikoihin kierto oli vain n.33pv.

[/url][/IMG]

Paljon onnea kaikille plussanneille ja muille paljon tsemppiä yritykseen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
nelHM, puuh puuh puhaltelen sinulle pitkää pinnaa ja hermoja, hermostumisesi välittyy tekstistäsi tänne saakka! Hyvin viivat vahvistuu joten nyt luotto siihen. Uskon että varmasti pääset edes tuohon hcg-mittaukseen ja kannattaa muuten pyytää että vaikka viikon välein ottaa sen niin saa pitemmältä aikaväliltä tuloksen. :)
 
Sarasofia Onko se niin ilmeistä? Jännä miten toisaalta se vahva tunne että nyt on kunnolla alkanut raskaus on olemassa mutta sit välillä tulee ajatus että entä jos taas menee pieleen. Kyllä mie silti nyt toivon ja uskon onnistumiseen. Pitää katsoa rohkenenko neuvolaan soittamaan. Yks haukku mut pystyyn kuopusta odottaessa kun jo neljäs lapsi tulossa. . Mie en kestä moittimista tai pään pyörittelyä vaan kaipaan onnitteluja ja myötäelämistä normineuvolaan tapaan.
 
nelHM, en pysty tällä hetkellä kuvittelemaankaan huolestuneisuuttasi, mutta oikeastaan tiedän varmaksi että olen itse aivan yhtä paniikissa ja huolissani jos vielä joskus plussaan. Hirveä tunne jota ei pysty ennakkoon edes kuvittelemaan vaikka kuinka kuvittelee laittavansa jäitä hattuun.
Tsempit, ja soita vaikka sinne neuvolaan, he varmasti (toivottavasti) ymmärtävät!
 
Riikkunen Itse ajattelen samoin raskaudesta ja aion nauttia alusta asti. Jos se päättyy kesken niin en voi mitään. Ja älö välitä perhosen testeistä. Tuulimunassa rfsu:n näytti viivaa ennen ku se perhosen 10mlU edes haamua. Iha kökkö!

Kaalimaankakara Valtavasti onnea =)

NeitiMi Isot onnittelut siullekin!

Anemone Siulle toivon hurjasti onnea uuteen kiertoon < 3

Dark Mie halin sinuu takasii täällä hirrrrmusesti =). Kiitos <3

Noista oireista. Tunsin dpo6 kiinnittymisen erityisenä kipuiluna parin tunnin ajan. Siitä alkaen ihme köhä ja nenäverenvuoto niistäessä joka kerta, eikätartu muihin.. jatkuu vieläkin. Väsymys, uuvuttaa ja silmät tikkuiset ja välillä tulehdusoireita. Kuopuksesta mysteeri silmätulehduksia koko alkuraskauden ajan. Kauheesti ei tee mieli syödä mutta ei minnuu kyllä öllötä tmv.sen kummemmin. Alamahalla, kohdun kohdalla selvästi erikoista kuumotusta ja polttelua. Ei revi ei juili vaan sillai tasaseen on sllanen kuumottava. Tämä on uutta minulle. Välillä tuikkasee oikealle tai vasemmalle, vuoronperään. (En pysty oviksesta sanoa kummalta puolelta irtos ku koski nii jumalattomasti joka kohtaa sillo). Mies nyt arvasi raskauden miun mielialan ailahtelusta. Itellä vaan vahva tunne raskaudesta jjonka myötä mieli on aika levollinen nyt. Jaksan lapsiakin aivan eri lailla ja touhuan ym.niiden kaa ku uudella innolla. Ja minähän aloin tupakoimaan pian sen tuulimunan jälkeen.. mutta tupakka alkoi maistumaan tuo kiinnittymisen jälkeen todella pahalle ja dpo9 meni pari viimestä röökiä ja sit ei vaa ole pystynyt. Enkä kyllä edes halua polttaa savuakaan tässä tilassa. Rinnat tuntuvat vain täyteläisiltä.. välillä niitä nipistää.
Kiitos paljon onnitteluista. Raskaus on ihanaa, mutta silti pelottavaa kun miettii kokoajan, onko se nyt kiinnittynyt oikeaan paikkaan, toiv ei oo tuulimuna, jne.. ihan kamalaa huolta aiheuttaa... ja ultraan yms aikaa viellä :confused:
 

Yhteistyössä