Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Merkkarityttö, eihän virtsaa ole mennyt vahingossa max-viivan yläpuolelle? Olen itse huomannut, että silloin on saattanut viivat hailakoitua. Tai virtsa on ollut liian laimeaa?

Yksi vaihtoehto sekin, että testi sattumalta viallinen.

En laittaisi tuolle testille liikaa painoarvoa, seurailisin tilannetta muilla testeillä lähteekö vahvistumaan.
 
Yrittäjä J, sepä mukava kuulla kun mulla noita Sofin testejä (pari erittäin herkkää ja loput 25miU) kaapissa kun tilasin niitä yhtäaikaa ovistestien kanssa :D No, löytyy mulla yks pc ja sitten noita Davidin puikkojakin. Hmm... milläköhän sitä alottais ku testirumba alkaa :D
Mulla on kaikki olot ja oireet loppuneet, tänään en oo ollu enää mitään nippailuja tai vihlomisia, höh. Toiveet toden totta hiipuu...

Dpo6!
 
sarasofia niinpä... mäkin hakkasin päätä seinään monta kiertoa :D enää en. Mut toki ne sofit plussat näyttää siinä missä muutkin, mut noi viivanpakkahaamut on eri asia... Pc vaan kaveriksi.

Mä löydän itsestäni joka kierto uusia erilaisia oireita. Tänään on janottanut kokoajan ja etookin. Mut hei, dpo 6 on vasta niin pieni päivä, että oireita tuskin edes vielä voi olla :)
 
No niin, täällä ollaan pienen hiljaiselon jälkeen aloiteltu uutta yritystä. Nyt siis kp 13/30, ovistestejä olen tehnyt nyt kolmena päivänä jo peräkkäin, negaa vielä tullut, mikä ei yllätä kun positiivista odotankin oikeastaan vasta sunnuntaina. MUTTA pitää olla ajoissa liikenteessä ettei vaan mene ohi!

Onnea kaikille plussanneille, olen käynyt ilouutisianne täältä lukemassa vaikken ole vähään aikaan kommentoinut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Sain davidilla samanlaisen haamun, ku sofilla eilen, mutta en viittiny alkaa kuvaileen, ku koko perhe kotona. :) minäki oon tehny 12 vuoden aikana testejä vähemmän ja välillä vähän enemmänki ja ikinä ennen en oo saanu edes viivan paikkoja mihinkään, paitsi viime kierrossahan mulla oli selkee haamu, minkä ehdin jo tulkita plussaksi apteekin omassa testissä.. :O

mulla on tänään menny 10 päivää viimeisestä terolutista ja ei vieläkään ole menkat alkanu.
Kp34, dpo 10,11 tai 12.. :)
 
nelHM, ihana viivanen !! :heart: ..voi kumpa itsekki joskus sais ihailla tuollaista !
Lapanen, tuo seksin ajoitus just kohillaan. :) toivottavasti riittäis tärppiin! ;) pidän peukkuja.

..menkkoja ei näy vieläkään! Kp34/32 .. r-testejä ei ollenkaan. Siihen eiliseen Raskauskeijun puikkotestiin ei ilmestyny muuta ku harmaa ohut viivanpaikka, joten uskoisin että tärppi ei ole taaskaan tapahtunut. :ashamed: nyt vaan ihmetyttää mikä viivästyttää menkkoja! *voihan naisen keho, olet liian vaikea.*
 
Tervetuloahaikara, täsmälleen samalla sanoilla äsken tuskailin - naisen keho on niiiiiiin hankala...

Eilen iltapäivällä testasin ekaa kertaa ikinä Sofin ovistestillä (en viittiny tuhlata vielä digejä, kun oviksen pitäis olla vasta n. viikon päästä). Nega tuli, mutta viiva silti selkeesti. Nyt taas testasin, ja tikussa ei näkyny oikeestaan mitään. Miten se voi tänään olla haaleempi?! Ja edellisestä vessareissustakin oli äskeisessä testissä kauemmin, kun eilen iltapäivällä testatessa. Eikä ovis oo mitenkään voinu vielä tässä välissä tulla. Huoh. Sunnuntaina aattelin ottaa digit käyttöön...
 
Tiha mulla näyttää iltasin vaikka olis pidemmällä pidätyksellä paljon haaleemmalta. Myös oviksen aikaan jos on aamulla selvä plussa, illalla taas haaleempi ja seuraavana aamuna vielä vahvempi.. Siitä en tiiä mistä johtuu. Myös ennen ovista tulee aamusin haaleeta viivaa ja illalla ei mitään.
 
Saas nähä alanko huomenna testaa digeillä kun nyt illalla taus alkaa ovislimat :) tosin anoppi tulee jo aamulla meille kun on pienet juhlat sukulaisten kesken, eli enpä taida huomenna ehtiä testaamaan vasta kun illalla.. Aamulla oli todella haalea viiva ainakin vielä.
 
Eiks noi digit oo kauheen kalliita? Eksää luota tikkuihin vai miks sä testailet digillä? :)

Mulla kans tuli kerran pyyhittäessä sitkeää limaa. Mulla on noita ovistestejä nii hirvee pino et testaan jo nyt 2x/vrk, en tiedä oliko mielikuvitusta, mutta ihan kun olis pikkuriikkise tummentunut viiva. Kuitenkin varsinaiseen plussaan aikaa. Viimeks eilen talleteltiin ja jos jaksamista niin huomen aamulla uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
pikaisesti..
ostin kauppareissulla Pregcheckin ja Rfsu:n testejä. Tein ne kauppareissun jälkeen. Tuloksena puhtaat negat. :ashamed: testeihin ei tullut mitään, ei edes kuuluisaa viivanpaikkaa.
Löysin kaupasta(Prismasta) myös mukaan greippimehua, merkkinä Rybb & Deckers. Kokemuksia?
 
th: Tuo Rybbin greippimehu on ihan kuraa, jos tarkkoja ollaan niin se on greippiJUOMA joka valmistettu greippimehutiivisteestä ja lisätty on ainakin sokeria ja makeuttamisaineita. Suosittelen Tropicanan greippimehua (kylmähyllystä), on 100% tuorepuristettua greippiä :) Ja ihan pirun hyvää, en oo vaan itse raaskinut ostaa pitkään aikaan kun on aika hintavaa :D Mutta en kiertoon on raaskittava pari litraa ostaa, ihan maun vuoksi ;)
 
Mimmi92: Aijaa! :O Onpa outoa... No, tänään aattelin koittaa taas päivällä, katotaan mitä näyttää. :)

Eläinystävä: Ite ainakin ostin digejä, kun niitä on kehuttu niin paljon varmemmiks ja helpommiks antamaan oikeen tuloksen. Ei tarttis välttämättä muissa kierroissa sitte ees tikuttaa, jos kerran bongais sen varmasti tolla digillä ja tietäs jatkossa missä vaiheessa pitäs olla...

tervetuloahaikara: pahottelut negoista <3 mehusta sen verran, että Tropicanalla on tosiaan tuoremehuna kylmähyllyssä, sitä on kehuttu ja testailen itekin nyt sillä. Yks purkki vaan jotain 3,70€, ja mun mielestä taas nii järettömän pahaa, että en ikinä "normaalisti" maksais mistään noin pahasta noin paljon :D
 
Ei oo enää Valiolla greippimehua, googlaus ainakin kerto että valmistus on lopetettu :/ Tropicana oli ainoa, minkä ite bongasin, ja sitäkin ainoastaan Prismassa. Ei taia olla kauheen suosittu tuote (muuten kun meiän yrittäjien puolesta...) :D
 
Sunflower11
Ai valiolla ei ole enää.. no siitä taitaa pari vuotta ollakin, kun viimeksi olen kikkaa testaillut.

Muistattehan muuten tarkistaa greippiemhua käyttäessänne, jos teillä on joku lääkitys, et saako greippimehua käyttää.
 
Hmm luulin tuntevani kroppani paremmin.. Eilen illalla alko tulemaan ovislimaa, joten ajattelin että liuska saattaisi olla aavistuksen tummempi. Pöh ihan yhtä haalea se on edelleen. Huomenna alan kyllä testaamaan digillä.. Tänään kp 11 ja näyttäis kyllä että kierto saattais palautua siihen normi 28..
 
Tuosta greippijuomasta, jos oikein muistan niin siinä greippiä n. 40% eli pitäis ainakin juoda vähän enemmän. Suosin kyllä ite tuoremehuja.. Ainakin näyttää lisäävän tuota liman eritystä, kun aiemmin oon ollu lähes kuiva koko kierron ajan..
 
Jomppe75 mä sain viime kierrossa davidilla haamuja ja osa oli ihan selkeestikki nähtävissä. Muihin ei tullu oikeestaan mitään. Ja sitte menkat alko :/
Mä oon juonu tota r&d:n greiööimehua kp2 asti ja nyt on kp9. Yleensä oon tässä vaiheessa suht kuiva mutta empä nyt :D että toimii sekin ku paljo juo :)
 
Yrittäjä J kiitos tiedosta. Joo limailu näyttää jatkuvan joten tänään pitää talletella varmuuden vuoks :D katotaan mitä digi ja liuska näyttää huomenna :) ihan sama vaik ei tässä kierrossa tärppäis Kuhan se ovis nyt edes tulis :)
 

Yhteistyössä