Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla limailu loppu ja viivat haaleet. Jos mulla kierto pidentynyt nii kai se sieltä. kun 2kk sitten tikutin niin tuli tosi vahva KP15, eli olis vielä aikaa. Jos en saa tummia viivoja niin vois kans ostaa noita digejä! :)

Me ei sit tänää aamulla keretty talletella, tosin ei ole ovistakaan oletetusti. Huomenna sit!
Haikara, tosi harmi homma toi nega :(
 
Viimeksi muokattu:
Minäkään en oo ite saanu ikinä daaviddiin tuommosia haamuja, enkä kyllä sofiinkaan. Ja jännästi muuten meni se testi testiajan jälkeen, tuli ihan värin kans sellainen leveä viiva contgollista siihen asti mistä se väri lähtee, mutta ei oo sellainen "valuva" jälki vaan just niinku leveä viiva. No en siltikään uskalla luottaa millään lailla noihin, vaan odotan "oikean" testin tulosta.

muoks. Contgollista=kontrollista.. :D puhelin...
 
Viimeksi muokattu:
Ei tainnut aikaisempi r-testi tarkoittaa kohdallani tarkoittaa mitään, viivanpaikka. :D Menossa nyt kp 47 :O eikä vuotoa kuulu.. :ashamed: Ei ole ikinä ollut näin pitkä kierto.. :( Tehnyt yhteensä 3 testiä ja negaa näyttää.

Mitä pitäisi tehdä? Menkkamaisia kipuja ollut kohta 3 viikkoa, muttei mitään näy tai kuulu.. :(
 
Joo tuskin on mullakaan nuo 3 haamua tarkottanu yhtään mitään. Ja alan uskoa, että nuo netistä tilattavat just sofit ja daavidit on ihan perseestä ja syvältä!! Tissit on vähän kipiät ja mahaa vihloo, niin eiköhän se perse ala kohta vuotaan. Ärsyttää!!!!

n_nonna kannattasko sun soittaa lääkärille aikaa, että tutkisivat mikä mättää?
minä taidan viimeistään keskiviikkona soittaa lekurille, ku ei oo terokuurin jälkeen vuoto alkanu..
 
Vähän omanapasta tulkintaa. KP:15/28-31Testasin eilen yöllä töiden jälkeen ja oli vielä haalea. Nyt ap:n lirusta tommonen --> Ovis Mitäs ootte mieltä? Olisko odotettu ovis käsillä? Tänään iltavuoron jälkeen tarkotus puuhastella (viimeks to) :/ ja jos millään pystyy niin ma illalla myös! Mulla näköjää aika myöhäsiä oviksia.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka taas. :) onnea kaikille plussanneille jatsemppiä meille muille yrittämiseen. Mulla eilen alkoi menkat ja viikon myöhässä, eli turhia toiveita elättelin. Kierto oli jo jotain kp 37 siinä vaiheessa. Mietin että olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa, mutta tein illalla raskaustestin ja negaa näytti. Tosin eihän kiinnittymisvuoto tule viikko menkkojen oletetun ajankohdan jälkeen vaan ennen..? Joten sekin vaihtoehto meni siihen. Nyt vaan pää pystyyn ja uutta ajankohtaa odottamaan, mitä vinkkejä teillä on raskautumiseen, vehnänalkioöljy, gelee royal, raskaus tai imetys vitamiinit, foolihappo ja greippimehu, nämä otan käyttöön mutta onko kellään muita vinkkejä tälle epätoivoiselle :D nyt kp 2 ja ajattelin tilata raskauskeijulta ovistestejä käyttöön, kun niin vaikea laskeskella kun kierto venyi niin pitkäksi...
 
Osaako kukaan sanoa mun kuvasta omia kokemuksia? Eihän toi ihan vielä plussa ole?
tuutikki voi harmi että osoittautui vaan piinakierroksi :( Mut nyt ainakin osaa varautua että voi venähtää. Kiinnittymisvuotoa muistaakseni tulee joku viikko oviksen jälkeen jos on tullakseen :)
kengurumamma voihan sulla lyhentyä kiertokin? Ja jotkuthan ovuloi jopa 2kertaa kierron aikana, jos sulla onki tuplakierto :)?
 
Viimeksi muokattu:
Laskennallisesti viime kierron pituuden mukaan mun ovulaation pitäis olla torstaina. Oon nyt juonu sitä greippimehua tässä kierrossa, ja eilen illalla tuli ihan kirkasta limaa sellanen iso klöntti paperiin. Siinä oli kuitenkin kirkasta verta seassa sellasia "säikeitä"... Mitä ihmettä se oli? Viime kierrossa oletetun oviksen aikaan tuli samanlaista limaa PALJON, mutta ei siinä verta ollu kertaakaan mukana... Jostain syystä seksi on myös sattunu tänään ja eilen, ihan kun mies työntys liian syvälle, vaikka en nyt usko sen vehkeen parissa päivässä kasvaneen niin montaa senttiä että ois voinu yhtäkkiä alkaa sattumaan :D Ovulaatiotestit näyttää negaa.

Ja onkohan kellään tietoa, että vaikka ei ovulois jossain kierrossa, ni voiko tulla kuitenkin ovisoireita (just limoja, halukkuutta yms.)?
 
Eläinystävä, näyttää kyllä aika vahvalta mun mielestä, luulis lähiaikoina olevan jo tasavahva!

Mimmi92, tänään tein ite digin, joka oli nega ja ihan tooooosi haalea oli mun viiva siinä (ihan niinkun sofeissakin on ollu...). Veikkaan, että siinäkin siis tuo vahvuus voimistuu oviksen lähestyessä, ja sitten näyttää positiivista kun viivat on vahvat. Ei siis kokemusta oo kun yhen testin verran, täytyy huomenna aamulla kattoa onko itellä muutosta tapahtunu :)
 
Mulla sama juttu että tänään tein elämäni ekan digin. Noissahan lukee että viivoja ei sais tulkita, mutta mutta..

Tiha mulla oli viime kierrossa todella vahvat ovisoireet. Luulin jopa että nyt ainakin varmasti oli ovis, mutta viiva oli vahvimmillaan kp 17. Ja menkathan alkoi kp 35 eli vahvasti epäilen et ei sit varmaan ollukkaan ovista ollenkaa oireista huolimatta.
 
eläinystävä; toivottavasti on jo tänään ovisplussa :) Lisääthän kuvia? :)

Mä oon ensinäkin niin pihi etten raaski niitä digiovistestejä ostaa, ja toisaalta onnekas kun mulla se ovisplussa on ollut selkeä ihan nortsitesteilläkin. Paitsi viime kierrossa kun testasin niillä Davideillä. : / Tuossa kuva, eli tuosta kp 21 illasta meni 24 h oviskipuihin mikä mulla on aina aika vakio aika plussasta ovikseen :D


[/url][/IMG]

(muoks niin siis kuva on viime kierrosta jossa kemiallinen raskaus ja menkat alkoi kp 36!

Tiha, mun ymmärtääkseni voi olla ovisoireita ilman ovista! Eli periaattessa kroppa yrittää sitä ovista mutta se jää sitten jostain syystä tulematta ja siksi esim. limailee. Välillä vaikka itsellänikin on selkeet oviskivut niin silti miettii että oliko se nyt oikeesti ovis vai ei. Eli luottamus omaan kroppaan on välillä pyöreä 0! :D

On: Nyt on kyllä jännä tilanne kun eilen illalla oli jotenkin kipeä olo. Sanoin miehellekin että olen varmaan kipeeksi tulossa... Päätä kivisti hieman, olo oli ihan poikki, kurkussa outo tunne (ei kipeä mutta karhea ja kuiva), levoton ja ihan tosi outo olo. Unohdin jopa suihkussa käydä vaikka normaalisti käyn jokaikinen ilta suihkussa. Nyt sitten rasvalettinä istun tässä koneella. :D Ja nyt on kurkku turvoksissa ja kuiva edelleen! Tai nieltäessä tuntuu oudolta. Mun on ehkä pakko huomenna testata. Tai viimeistään ylihuomenna. Tänään on kuitenkin "jo" dpo9! :D :LOL: Toisaalta mitään muita "raskaus"oloja ei ole, esim. mahassa ollut moneen päivään? Eli joko odotellaan plussaa, menkkoja tai oikeeta FLUNSSAA :D

Pistäkääs Sohville tiirailtavaa? :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä

Yhteistyössä