eläinystävä; toivottavasti on jo tänään ovisplussa
Lisääthän kuvia?
Mä oon ensinäkin niin pihi etten raaski niitä digiovistestejä ostaa, ja toisaalta onnekas kun mulla se ovisplussa on ollut selkeä ihan nortsitesteilläkin. Paitsi viime kierrossa kun testasin niillä Davideillä. : / Tuossa kuva, eli tuosta kp 21 illasta meni 24 h oviskipuihin mikä mulla on aina aika vakio aika plussasta ovikseen
[/url][/IMG]
(
muoks niin siis kuva on viime kierrosta jossa kemiallinen raskaus ja menkat alkoi kp 36!
Tiha, mun ymmärtääkseni voi olla ovisoireita ilman ovista! Eli periaattessa kroppa yrittää sitä ovista mutta se jää sitten jostain syystä tulematta ja siksi esim. limailee. Välillä vaikka itsellänikin on selkeet oviskivut niin silti miettii että oliko se nyt oikeesti ovis vai ei. Eli luottamus omaan kroppaan on välillä pyöreä 0!
On: Nyt on kyllä jännä tilanne kun eilen illalla oli jotenkin kipeä olo. Sanoin miehellekin että olen varmaan kipeeksi tulossa... Päätä kivisti hieman, olo oli ihan poikki, kurkussa outo tunne (ei kipeä mutta karhea ja kuiva), levoton ja ihan tosi outo olo. Unohdin jopa suihkussa käydä vaikka normaalisti käyn jokaikinen ilta suihkussa. Nyt sitten rasvalettinä istun tässä koneella.
Ja nyt on kurkku turvoksissa ja kuiva edelleen! Tai nieltäessä tuntuu oudolta. Mun on ehkä pakko huomenna testata. Tai viimeistään ylihuomenna. Tänään on kuitenkin "jo" dpo9!
Toisaalta mitään muita "raskaus"oloja ei ole, esim. mahassa ollut moneen päivään? Eli joko odotellaan plussaa, menkkoja tai oikeeta FLUNSSAA
Pistäkääs Sohville tiirailtavaa?
opcorn: