Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Eläinystävä joo melkein samoilla taas :) me oltiin sovittu miehen kanssa että talletellaan joka toinen päivä ja oviksen aikaan joka päivä. Pyh tuo mies on ollu niin väsyny että ei olla päästy edes alottaa.. No mutta ovikseen on vielä aikaa. Olis vaan varmaan ihan hyvä jos ne simpat ei olis h hetkellä monta viikkoa vanhoja :D
 
Heippa,

en nyt tiedä onko mulla "oikeutta" tänne kirjottaa (onko tämä suljettu pino?) mutta oon nyt niin sekaisin että pakko jonnekin purkaa ajatuksiaan...

Oon teidän puuhia lueskellut jo parin kuukauden ajan. Itellä sellanen tilanne, että vauva ois ihan kiva, vaikkakin ajatus äitiydestä pelottaa :D Poikaystävä samoin välillä naureskelee, että oispa kivaa olla isä ja välillä taas panikoi kun katselen vaikka kauppareissulla vauvanvaatteita ;) Ehkäisynä meillä on kumi (eli siis ei mitään, vähän retuperälle jäänyt, hehehh) ja mitä nyt tostakin voi päätellä niin eikö tuo alitajunta taida vauvaa haluta :D

Mulla on kierto ollut niin kauan kuin voin muistaa sen 28 päivää. Välillä (siis max pari kertaa vuodessa) on ollut 29 päivän kiertoja johtuen kovasta stressistä koskien koulua tai töitä. Nyt eletään kuitenkin päivää 33 eikä menkoista tietoakaan. Yleensä ilmoittavat itsestään paria päivää etukäteen tissien aristamisella ja suoranaisella kipuilulla sekä mahakrampeilla. Nyt ei MITÄÄN. Lauantaina tein testin ja samoin tänään aamulla, negoja molemmat. Vaihdevuosiakaan tuskin mulla vielä on, kun ikää löytyy 22 vuotta :D

Iltaisin on ollut paha olo varmaan viikon verran ja eilen ja tänään on maistunut rauta suussa. Vaikka en _varsinaisesti_ vauvaa toivo, niin kyllä silti oon ollut pettynyt kun testi on negaa näyttänyt..Voisko siis olla niin, että alitajunta toivoo niin kauheesti mun olevan raskaana, että menkkoja ei näy? Kehtaisi neuvolaankaan soittaa että mitä pitäis tehdä :D

Eli onko jollain vaikka edellisissä raskauksissa hcg näkynyt vasta myöhemmin tai onko jollain yritystohinoissa venynyt kierto "suhteettoman" pitkäksi?

Anteeksi vielä jos tuun vieraasta pöydästä huutelemaan, mutta mun kaverit ei varsinaisesti ymmärrä näistä asioista mitään (amk-opiskelijoita kun suurimmilta osin ovat, niin itsekin) ja uutta aihetta en halua tehdä kun vastaukset luultavasti olis jonkinasteista kettuilua. Noh, piinailua kai tämäkin on....
 
Sarasofia en oo tikuttanu ovista, mutta vahvoista oireista voisin päätellä, että dpo on 9,10 tai 11.. :confused: :D

Riemuidiootti, minä luulen, että kyllä testi olis näyttänyt jo positiivisen tuloksen jos raskaana olisit, mutta eihän naisen kropasta voi ikinä satavarmasti sanoa mikä on.. :)
 
Riemuidiootti Miulla oli niin kun esikoista sillo aikoinaan alettiin toivoa mutta ei ollu mitään erityistä yritystä kuiteskaan.. en ees tienny mikä on ovulaatio tuolloin:D. Noniin siis.. kierto oli kans ollu tasainen perus 28-29 päivää. Sit ne kerran vaa jäi pois ja tein ihan hitokseen monta testiä. Parikymppinen likka oli iha hämillään ku negaa vaan. Sit käpyttelin suorilta neuvolaan missä pissatesti positiivinen ja rv6+ tuolloin menkoista laskettuna. Tiiä sit oliko myöhänen ovis vain matalat hormonitasot? En heittäs kirvestä kaivoon ennen ku alkaa vuotamaan. Miulla ei menkat ollu kertaakaan nyt yrityksen aikana myöhässä vaikka kuinka toivoin ja kehitin oireita. Mutta ovis oli päivälleen tiedossa.
 
He digiovistestit tuli vihdoin! Tekis mieli jo alkaa uittaa niitäkin vaan eipä taida vielä kannattaa! Tänään kuitenkin talletus tulossa varmuuden vuoks :D

Riemuidiootti mä sain esikoisesta todella haalean haamun vasta dpo 18. Mieshän ei sitä edes nähny. Viime kierto mulla venyi 4 päivää ovuloimattomuuden takia..
 
Jompella mukavan selkeä toinen viiva, ja omaan silmään väriäkin on :)

Itsellä tänään tosiaan dpo10, testin aamulla tein ja samalta näyttää kuin eilen.
Sofin testi, jonka herkkyys on 25. Ajattelin käydä apteekissa pöyrähtämässä ja ostaa herkemmän niin sais jonkun selvyyden :) Viikonlopun suunnitelmat menee uusiksi, jos siihen sit väriäkin pärähtää =)

dpo10
 
Mut voi siirtää piinailijoihin eli dpo 0. Eilen illalla kohdunnapukka pehmeni ja aukes ja tänään tuli ovislimat. Saatiin eilen pupuiltuakin vaik otti kunnon päälle et ainakin nyt ajoitus oli hyvä mut katsotaan miten lääkekuurit vaikuttaa et onko mahiksia.
 
Ihanaa, että joillakin tärpännyt ja kesävauvaa odotellessa :)

Jospa mekin joskus... Sanokaas, että eilisillan puuhastelut riittää mahdolliseen tärppiin, kun ovistikku näytti plussaa toissapäivänä ja eilen aamulla. Tänäänhän se ovis mahdollisesti on, mutta viikonloppu tulossa ja miehen kanssa tiet eroaa sunnuntaihin saakka. Toivottavasti ei ole ihan menetetty kierto. Järki kyllä sanoo, että eilisen pitäisi riittää, mutta oma mieli kyllä pahasti asiaa vastaan.

Ei pitäisi mitään ovistestailuja edes tehdä, kun omat stressin aiheet tätä luokkaa :D
 
Ihana viiva nelHM :)

Nyt miulla kp2 eli pitkä matka siihen kunnes pääsen seuraavan kerran testailemaan. Noita ovistikkuja ei oo koskaan ollut. Meinasin jättää ne väliin, kun aiheuttais sit vaan uuden stressin aiheen. Jos vaan vuodon loputtua pupuilee viikon kaks mahdollisimman usein, niin eiköhän se siitä?

Mitä muuten se tallettaminen tarkoittaa? terveisin Uuno :confused:

Entäs tervetuloahaikara, joko palasit iltavuorosta. Tilanne?
 
Tallettaminen on hienovarane vihjasu seksille :D Pistetään siittiöt "talteen" odottelemaan h-hetkeä ;)

Mulla pitäs jo pikkuhiljaa alkaa vahvistua ovistikku (KP 13) jos haalistuu. Mulla ei piirry toista viivaa juuri ollenkaan, on niiin hailee :( Eli kaukana on, huonolta näyttää. Mahtaako olla ovuloimaton kierto sit. Eilen taas varmuuden vuoksi puuhasteltiin.
 
Onnea nelHM, Hookoo ja muut plussanneet :heart:

Dpo 6 ja kp 19. Päätin etten ikinä enää testaa sofin testeillä. Ei tule turhia toiveita... Suosittelen muidenkin välttämään niitä, ellei halua pettyä. Ei mulla mitään kemiallisia raskauksia ole ollut, koska pc on ollut joka kerta nega vaikka sofiin on piirtynyt toinen viiva. Mä saan siihen sellaisen vähän lilahtavan viivanpaikan kierron joka vaiheessa.

muoks. ja mä olen tulkinnut niitä viivoja pian kaksi vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
Tänne piti laittaa tämä viesti mutta meni tuonne väärälle sivulle, joten uutta yritystä. Eli:

Onko kellään kokemusta tälläisestä?
Tiistaina tein apteekin omalla plussan. Ei ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva mutta selvä plussa kuitenkin testiajalla.
Keskiviikkona kaksi apteekin omaa, molemmat selviä negoja, ei auttanut vaikka testit purki ja kuinka käänteli. Ei mitään edes testiajan jälkeen

No, nyt sitten tänään perjantai-aamuna haamu testiajalla.

Mitähän tästä pitäisi päätellä, hcg:hän ei voi pomppia edestakaisin? Onko kellään tapahtunut näin ja oikeasti jatkunut raskaus?
Kierto on sen verran epäsäännöllinen että siitä ei ole apua ja ovistakaan en tunnista..
 

Yhteistyössä