Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Joo mut sillon en testannu aiemmin ku en uskonu et olisin raskaana :D testasin siis heti kun menkat myöhästy, mut ultrassa la siirry aikasemmaks :) sillon tuli iihan haalea haamu ja testinä rfsu. Nyt testannu rfsu ja pv.. Mut toivo elää niin kauan ku ei oo vuotoa :)
 


Koska tää on himotestaajien ketju niin uskallan kysyä ilman pelkoa ilkeilystä niskaan..

Eli onko joku avannut digitaalisen raskaustestin vkonäytöllä? Tuleeko sinne aina kolme viivaa vaikka tulos onkin ei raskaana??

Ja avasin tuon ottaakseni patterin pois. Kun epäsäännöllinen kierto ja ollaan ilman ehkäsyä uhkarohkeasti pari kertaa menty.. toki en edes usko raskauteen.. mutta pakkohan se ois varmistaa jos iloisesti omisikin käynyt :)
 
Pisamapeikko joo nega toi on,mulla on täälä ketjus jossai kuva muistaakseni avatusta digistä ja mulla oli tostakin vahvemmat 3 viivaa ja nega oli :/

Empuska mikäs sulla on dbo? :)

Mä innostuin tosta ovisviivasta ja testasin davidin ja se oli nega tosin dbo vasta 5 :D
 
Täällä pikkuhiljaa vahvistuvia viivoja :) Huomenna tulee postissa digit ja sopivasti meillä on mun äiti lapsenvahtina, kun mulle tuli työkeikka huomiseksi. Eli pääsen tekemään vasta joskus illalla sen ;) Ja äiti ihmettelee postia hakiessaan, mikä paketti mulle on tullu :LOL:



Ja täytyy kyllä sanoa, että yksikään tähänastisista kokeilluista halpistesteistä ei toimi mulla niin hyvin kuin toi Pregcheck. Tossa nyt Sofi kaverina.


Samhe: Mä sain tässä plussassa PC:n testillä ekat "onkohan toi viiva"-arvelut DPO8 ja DPO9 ekan näkyvämmän viivan testiajan ulkopuolelle. Mutta niin tuli esikoisestakin se eka viiva niin.

Ja tervetuloahaikara: Mä tykkään tosta PC:n testistä, koska se ei oikeesti anna mulle koskaan mitään turhaa, vaikka kuinka tiirailen. Tossa sun testissä näkyy samanoloinen viiva kuin mulla DPO8 näky. Mahdatkohan olla raskaana :) :heart:

Avilia: Mä en osaa sanoa antaako noi viivanpaikkoja, kun en ole käyttänyt noita, mutta viivan nään :)
 
Kultsipallo, :( jos täti nyt tuli/tulee kylään.

Hitto rupeen näkee vissiin viivoja ja haamuja joka kuvassa ja kaikkialla, hauskaa :D nyt näin olevinaan omissakin tikuissakin viivaa, mutta eihän niissä ole! Varsinkaan tässä vaiheessa:DD
 
Kultsipallo, mikähän tilanne sulla on nyt? Toivoisin sun puolesta, että olis vaan harmitonta vuotoa. Se ei ois ainakaan mitään sangen epätavallista, vaikka raskaana olisitkin!

Mä oon nyt neljänä päivänä testaillu ja vasta nyt eilen ja tänään ollu nähtävissä jotain viivanpaikkaa. Voi toki olla, että alkaa jo viivat vilisee silmissä. Toisaalta esikoisesta ei tullut ekana testipäivänä viivanpaikkaakaan ja seuraavana tuli suorilta ihan selvä plussa. Mulla on siis esikoinen 7 kk. Imetän vielä, eikä kuukautiset oo alkaneet, mutta on ollut kaikenlaisia tuntemuksia. Vahva on ollut nyt muutaman viime päivän se tunne, että olisin raskaana. Saas nähdä, onko vaan toiveajattelua..
 
Tevetuloahaikara ihan kun mä näkisin jotain viivaa tossakin :)

Avilia munkin esikoinen 7kk, tai no viikon päästä jo 8kk. Mulla taas alko menkat 5vko synnytyksestä imetyksestä huolimatta (imetys loppui siihen kun ei kelvannu tissi maito edes pullosta). Oli kyllä kivuliaimmat menkat ikinä kun synnytyssuoistukset niin tuoreessa muistissa.

Ääh mä tuun hulluks kun ei niitä menkkoja näy vieläkään.. Tekis mieli vaan koko ajan uitella testejä, mutta täytyy nyt vähän yrittää hillitä itteeni :D

Te joilla on ollut ovuloimattomia kiertoja, niin onko silti ollut menkkakipuja? Mulla nyt viikon jomottanu tavallista kovempaa!
 
avilia Vuoto o pysynyt niukkana ja eikä edes jokaisella wc käynnillä tulekkaan..

pc testiin minkä tein päivällä oli tullut värillinen ns. roskishaamu.. kyllä nämä testit haamuilee, mutta eriasia onkin, että tuleeko niistä ikinä vahvempia.. :snotty:
20141020 215702 kuva pc testistä

Mahassa kyllä on ihnottavat tuntemukset.. kipristä kohdun luona ja viiltää.. Tämä epätietoisuus on kamalinta! Miehelle jo itkut itketty :D

sohvilla näkyy hennot haamuset !!! vahvistumista niille :)
 

Yhteistyössä