Hakutulokset

  1. V

    Helmikuun helmet 2013

    AAAARGH Tää sivusto tekee aina ton et jos hipasee jotain väärin ni kilsan teksti katoaa.... Nooooouuu.... (kandee näköjään välillä mustaa ja CTRL+C ni jää välimuistiin ittelle, en keksi muutakaan varmistustapaa) No kohta toi poitsu herää ni kerron lyhyesti: Eli moro kaikille PIIITKÄSTÄ aikaa...
  2. V

    Helmikuun helmet 2013

    Heippa mammat pitkästä aikaa! Vielä yritän roikkua mukana... Eilen sain yöllä luettua juttujanne mutten saanut kirjotettua kun piti sitten imettää... Oliko se Pikku_pallo joka tuolla aiemmin kyseli tahranpoistosta? Itse pyykkäriammattilaisena =) suosittelisin mielummin kyseenalaistamaan...
  3. V

    Helmikuun helmet 2013

    Moikka mammat pitkästä aikaa! Onko jollain kokemusta siitä kun vauvalla käheä itkuääni? Toi poitsukulta inissy voimattomalla ja käheällä äänellä viikon. Neuvolatäti ei sanonut siihen oikein juuta eikä jaata. Mitään sairastumisen merkkejä en ole huomannut, pikkasen vatsavaivoja ja ehkä ripulia...
  4. V

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Huh, hurjaa kuinka täällä edelleen tapaahtuu! Suuret onnittelut kaikille vauvautuneille!!!:heart: Oltiin poitsun kanssa ekaa kertaa bussilla neuvolassa tänään, oli aika jännää. Takasmatkalla ei mahduttu bussiin (kun laiskamadot menevät pysäkin kaks niin ne jotka oikeesati tarttis kyytiä ei...
  5. V

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea kaikille vauvautuneille taas!!!:heart: Täällä olen hämmästellyt uutta poitsua niin ihmeissäni että nyt vasta sain lueskeltua teidän kuulumisia... Synnytys oli melkoinen kokemus, oli sen verran pitkä että kokeilen saisinko tänne kirjoitettua lyhyehköä versiota: Eli vedet meni...
  6. V

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea vauvatuneille! Ajattelin pikaisesti päivittää että rakas suloinen Kaveri syntyi 5.2.2013, paino 3470g ja pituus n50cm. Poikahan se oli kuten odotettua <3 vempukka ja kaveri 1vrk+3,5h
  7. V

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Jaa, tässä hermoillessa huomista käynnistystä lueskelin juttujanne istualteen sängyn laidalla. Korjasin hieman tota pötsin asentoa tosta reiden päältä ni eikös tossa sitten lapsivedet holahtanut melko reippaasti. Vaikka nousin ylös nopeesti niin kauhean sotkun sain aikaseksi. Just kun sain...
  8. V

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Tuuliannaliina tuttu ongelma noi oravat välikatossa =). Meillä valtasivat mökillä katon, ilmeni kun heittelivät villat silppuna sieltä pitkin pihoja. Ja myöhemmin kun poikaset vilistivät metsästysviettisen koiramme iloksi pitkin pihaa... Isäni tunki sitten väkisin villaa takasin tilalle ja nitoi...
  9. V

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Pitääpähän tässä kollottaessa tulla sanomaan että poks 40+0!!!!maanantain sörkinnän jälkeen tais tulla limatulppa ti ja ke aikana, supistuksiakin oli lupaavasti iltasin mutta nyt ollut tosi hiljasta. Tais kaveri muuttaa mielensä ja jäädäkin asustelee pidemmäks aikaa. Malttia nyt sitten...
  10. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Tuli mieleen tosta Bettis kipuilustasi, ittelläni ihan kuin oisi venähtänyt jokin lihas tänäään tosta rinnan alaosasta/kyljestä. Pisti yks kaks kun istuin pöydän ääressä. Nyt vaikea yskiä, ja todella vaikea poimia jotain lattialta. Ainakin voin nyt hengittää hyvin sisään, tuntuu helpottavan...
  11. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Onpas siellä Ensari84 jännät paikat!:) Oltiin tänään Kaverin kanssa neuvolassa, jossa tahmean aamun jälkeen verenpaineet oli sitten ihan plöröt. Pyöri siellä 175/103 paikkeilla vaikka kuin tehtiin tarkistusmittauksia. Kaikki muu oli onneksi ok, vaikka täälläkin päin olen ollut hermot...
  12. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Mun luottotatskaaja ei hakkaa kuvia raskaana oleville tai imettäville. Toisaalta sillä vara valita, muistaakseni semmonen vuoden jono ollunna. Mutta mikäs kiire siinä, nythän sitä voiskin aikaa varata. Nänninäppylöitä täälläkin, aina rämplänny tommosia kun olen semmonen nyplääjä hiplaaja etten...
  13. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Heippa mammat! Tänään oli varmaan kohta kymmenes kerta äpolillla ultrassa. Sokerit sen kun kenkuttelevat edelleen, ja verenpaineetkin olleet liian korkealla. Lääkäri sitten höpötti siinä jotain ja piti ihan varmistaa kuulinko oikein - meinas siinä ohimennen että synnytys varmaan käynnistetään...
  14. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    :flower: Paljon Onnea Minä vaan -84 pojasta!!! Huimaa, eikös meillä tainnu olla sama la- niin se vaan h-hetki lähestyy omallakin kohalla... tai sitten saa tuskaisena ootella viime metreille =) No, huomenna taas vaihteeks polille, en taas muista mitä varten mutta eiköhän sokereita ihmetellä ja...
  15. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Keltakukka puhuit hattentatti.fi -verkkokaupasta. Sivuston pitäjä "tuttu" ja ainakin luotettava kotimainen sivusto - kannattaa varmaan ottaa uudelleen yhteyttä ellei ala kuulumaan. Hedelmäbuumi täälläkin vaikka pitäsikin varoa sokereiden liikaa nauttimista. Joku ihme himo tullut kans noihin...
  16. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Kenet muuten otat mukaan synnytykseen Doris87? Taisit olla myös yksinodottava jos muistan oikein? Mulla lähtee nimenomaan äiti mukaan synnytykseen jos kaikki menee hyvin, muuten toinen siskoistani. Äitini on lähihoitaja joka nähnyt yhtä sun toista eikä vähästä hetkahda, ja synnyttänyt itsekin...
  17. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Kiikkalainen, sulta tuli todella tutun kuuloiset tuntemukset diabetes lääkityksestä. En muista mitä tänne viimeksi avauduin omista sokeriasioistani mutta mullehan määrättiin pari viikkoa kans tuo tabletti hoito. Ahdisti, ketutti,pelotti, ärsytti, kadutti ja itketti. Johtu varmaan siitä että...
  18. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Moikka mammat! Lapsiluvusta ei vielä ole harmainta hajuakaan. Jos tästä selvitään henkisesti ja taloudellisesti hyvin yksin niin tulevaisuus jää sitten nähtäväksi =) Hedelmällisyys on sitten kumma ja epäreilu homma. Koko ikäni äiti ja tädit ovat varoitelleet että tässä suvussa on riittänyt...
  19. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Heippa mammat! Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi, Taikamaailma, että nyt eripuraa aiheuttavat aiheet pois. Parasta täällä notkuessa on ollut yhteishenki ja "vertaistuki", jonka takia lueskellut ahkerasti. Tuo päihteet aihealueena alkaa muutenkin olla hitusen myöhässä, johan kaikki...
  20. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Onnittelut kiikkalainen poikauutisista! :flower: Tänään soitti sitten db-kätilö polilta ettei sittenkään alotella vielä noita lääkkeitä diabetekseen. Näytti arvot paremmalta. Hieman ihmettelin kyllä mitenkä niin, ainut ero on ollu aamunarvot, pysyneet alle 5,5 kun olen alkanut yölläkin...

Yhteistyössä