Hakutulokset

  1. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Noista hiivoista ja alapää kutinoista, aina ollut hieman herkkis sieltä, joten en suosittele hajustettuja pesuaineita sinne päinkään. Kainalot pesen kyl niillä, mutta alakertaan lämmin vesi tai intiimihygieniaan suunnitellut pesunesteet, taitaa olla ihan markettituote lactoline nyt käytössä.Olin...
  2. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Moikka! Kaikki näytti olevan kohdillaan neuvolassa tänään. Ja mummolassa Mummu ja siskontyttökin pääs todistamaan kovempia potkuja masun päältä ekaa kertaa, muuten oon yksin niitä vaan huomannut. Kivaa, alkaa äitinikin hiffata tilanteen todeksi, kun on kuitenkin tulossa mukaani synnytykseen =)...
  3. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    juuri kun olin aamulla päässyt avautumaan tänne noista sokereista niin eiköhän ne ä polilta sitten soitellut... Mulla kuulemma oppikirjan mukaisesti arvot alkanut nousta rv 30 jälkeen, ja nyt olisi sitten hyvä aloittaa lääkitys. En kyllä muista koskaan itkeneeni julkisesti, mutta purskahdinpa...
  4. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Kelallekin lähetin lomakkeen ranneKANAoireyhtymästäni. Vaikea sana toi kanaVA.....:laugh: Ainiin, ja Neiti-81:lle piti vastata ettei ainakaan minulla niin minkään näkösiä oireita sokerit aiheuta, verenpaineen kyllä huomaa. No matalan sokeriarvon huomaa kun alkaa pökerryttää, väsyttää...
  5. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Moikka mammat! Pitkästä aikaa, kirjottelin tos jokunen aika sit mut teksti katosi cyberspaceen =( murr, enkä jaksanut uusiks kun ranteet aina vaan pahemmassa kunnossa. Nyt rannekanaoireyhtymä jotenkin siedettävä kun en enää tee käsin paljon mitää, mut sen tilalle on tulle jännetupentulehdus...
  6. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Heippa mammat ja onnittelut Piia-Liisalle! Hurjaa että nyt jo alkaa tapahtumaan, itsekkin kun olen laskettujen aikojen kärjessä ni johan tässä alkaa jännittää...:O En nyt ole saanut itseäni tässä esiteltyä kunnolla kun olen kärsinyt rannekanavaoireyhtymäni kanssa, ja eikös tässä ole tullut...
  7. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Moikka! tässä pitkän aikaa odoteltu tota tulevaa helmikuun äitiyttä mutta nyt vasta löysin ryhmän tässä valvoessani... Joten jos vielä mahtuu mukaan niin Vempukka/27/1./Js/2.2 terv. Vempukka ja Kaveri 29+3

Yhteistyössä