Hakutulokset

1. P

Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

Heippa kaikille ja onnea kaikille vauvan saanneille!<3 Minulla meni sitten raskausviikoille 41+3 ennenkuin pikku herra päätti tulla maailmaan.. Olin jo aivan varma että saisin odottaa tämän viikon maanantaita että käynnistävät mutta 25.5 lauantai aamuna ennen yhdeksää heräsin kipeään...
  2. P

Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

Heippa kaikille! Onnea jo vauvan saanneille :) ja tsemppiä kaikille niille jotka vielä kärvistelee ikävien vaivojen kanssa.. Tässä en ole muutamaan viikkoon kirjoitellut.. Täällä puhuttu kovasti vauvan isokokoisuudesta.. Minulla on huomenna toinen kokoarvio... 37 viikolla oli kokarvio ja...
  3. P

Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

Heippa! Onnea niille jotka ovat saaneet pikkusen syliinsä :) Vierähtänyt taas muutama viikko. Tänään oli neuvola ja kaikki näytti hyvältä.. Pikku kaveri ollu rt hyvän tovin ja nyt on tosi alhaalla lantiossa.. Välillä tuntuu että se yrittäis tunkea päätä ulos :D sf mitta 31 vähän alakäyräl...
  4. P

Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

Heips! Ollut kyllä laiska kirjoittelemaan mutta nyt päätin tehdä niin... Niin ja kiitos kaikille jotka toivotteli tsemppejä.. Ja yksi kysyi miten huomasin äitini tilanteen... Se onkin pitkä tarina.. Järjettömän kuuloinen mutta näin lyhyesti sanottuna hänellä on paljon harhoja ja psykoottisia...
  5. P

Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

Heips! Toivotav paljon voimia blommorin perheelle.. Kuullostaa todella vaikealta tilanteelta... Ja onnea kaikille joilla on vauva tullut jo maailmaan! en ole muutamaan viikkoon kirjoittellut kun ollut itsellä niin vaikeaa.. Yhtäkkiä kaikki on mennytkin jotenki päin seiniä.. Muutama viikko...
  6. P

Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

Heips tänne... Tänään oli neuvola ja lääkäri ja narahdin sitten sokerirasituksessa kun yks arvo oli yhden yksikön koholla niin nyt sitten joudun ite mittailee noita sokereita ;( tuli hirveen paha mieli ku pelkään sormeen pistosta yli kaiken ja nyt joutuu tekee sitä usein :( se on mulle vaa...
  7. P

cherrie_ joo tota ainakin yritän kaikkea pientä tarperllista nyt hankkia... Amme ainakin ois yks minkä pystyy ja turvakaukalo pitäis kans saada ja mulle kyllä käytettynä kelpaa kaikki.. Äitiyspakkaus laatikko käy kätevästi pienen sänkynä jonkun aikaa... Itselläni vaan tämä elämä mennyt vähän...
  8. P

Heips! Täällä menossa rv 25+2. Itselläni ei ole mitenkään tavattoman suurta vatsaa vaan oikeastaan semmonen pieni pallo... Saa nähä millon siitä tulee suuren suuri :) tänään sain haetua äitiyspakkauksen postista ja tosiaan hirveesti kaikkea tarpeellista tavaraa siellä.. Ja kyllä todella poika...
  9. P

Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

Heippa tännekkin! Tämän viikon perjantaina olisi sokerirasitus josta en kyllä tykkää yhtään.. Odotan että se vaan olisi ohi... Ens viikolla ois sitten neuvola ja lääkäri... Ollut kyl useammin kipuja alavatsassa semmosta ihme nipistelyä.. Mitä lie onkaann.. Pikku kaveri liikkuu päivittäin...
  10. P

Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

Helou kaikille! En ole aikoihin tänne kirjoitellut mutta lueskellut olen.. Pelänny että pikkusel ei ois kaikki hyvin niin jättänyt kirjottelut vähemmälle... Neuvouloissa oon käyny ja lääkäris ja kaikki ollut ihan hyvin paitsi lääkäri jotain mainitsi että lapsivettä on vähän niin eikö sitten...
  11. P

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Heippa kaikille! Voihan kun vieläkim tulee ikäviä uutisia.. Voimia niille joilla on tällä hetkellä vaikeaa tämän kaltaisten asioiden kanssa.. Itse olen käynyt täällä lukemassa näitä juttuja mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään.. Asiat stressaa aika pahasti ja miettii järjestyykö nyt...
  12. P

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Heippa kaikille! Tänään oli tosiaan se ultra ja kaikki oli hyvin!<3 ensin pikkuinen ei halunnut millään liikkua vaan nukkua vaan ja sitten mun piti rupee vähän pomppimaan ja sitten se heräs =D alko venyttelee ja liikkumaan. Kaikki oli tosiaan normaalia ja laskettu aika olisi vaan päivää...
  13. P

Heippa kaikille! En ole taas vähään aikaan kirjoitellu mutta lueskellut olet kun on ollut vähän hankalaa tässä mutta kaippa se tästä alkaa taas menemään parempaan suuntaan :) huomenna olisi siis np ultra jota odotan todella paljon.... Se ois sitten semmoinen piste että alkaa uskoo että vauva...
  14. P

Affen: Mulla tuli muutamaankiin otteeseen pientä vuotoa ja olivat varmaan sitten valemenkat ja nyttn kun kävin eilen ultrassa niin pikkusel oli kaikki hyvin... Ihan normaalia voi pienet vuodot olla alkuraskaudessa eikä niiden syytä välttämättä aina tiedetä että miksi on niin käynyt.. Koita...
  15. P

Heippa kaikille! Olen lukenut tätä toukokuisten palstaa pitkään mutta itse ei ole uskaltanut aiemmin tulla mukaan edellisen raskauden mennessä pieleen sikiön anenkefalian takia ja keskeytyksen jouduin tekemään tämän vuoden maaliskuussa mutta tänään kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin ! <3...

Yhteistyössä