Huomenta!
Viimein täälläkin poksuu:
30+0 *POKSIS*! :heart:
Sf-mitasta, mulla se ei ole kertonut mitään vauvan koosta. Keskikäyrän alapuolella on roikkunut paljon aiemmissa raskauksissa, ja vauvat on olleet 3200-4520g.
Painoarvio on tehty vain esikosta, rv 36 löytyy eka merkintä.
Muotopuolesta masusta, kyllä välillä näkyy päälle päinkin, että vauva on poikittain. Välillä venyttää jalkansa suoraksi, ja silloin pullistuu toinen kylki hienosti. Pitkällään ollessa erottuu tosi selvästi, missä päin peppu on, yleensä tuolla sivussa, oikean kylkiluun alapuolella.
Mullakin on
raskausarpia oikealla puolella alavatsassa. Menee ristiin rastiin vähän kämmentä isommalla alueella. Monet luulee, että olen ollut jossain onnettomuudessa, esim rakenneultran kätilö kysyi asiasta.
Mikkelissäkin pääsi kurkistamaan
synnytyssaliin tutustumiskäynnillä, kun sattui yksi olemaan tyhjänä. En muista, mitä asioita siellä käynnillä käytiin läpi, kun on aikaa n. 9 vuotta. Muistelen, ettei missään käyty kauheasti läpi kivunlievityksiä ennen synnytystä.
muoks. täälläkin perhevalmennus oli neuvolassa, sitten oli erikseen tutustumiskäynnit Mikkeliin eri porukalla.
Munkin pitäisi käydä
vauvalelut läpi,ja kärrätä vanhan jumppalelun tms. osia kirpparille. Ne roikkuvat jutut siis. Luulen, ettei ne käy tuohon, mikä ostettiin. Löysin kohtuuhintaan käytettynä netistä
Kannattaa kokeilla netistä löytyviä asento-ohjeita, jos vauva jumittaa sitkeästi
perätilassa. Olikohan jotain konttausjuttuja yms. Sain niillä kuopuksen pyörähtämään raivotarjontaan 35+ viikolla.
Mä olen aina tykännyt
herkutella Viime viikolla mussutin vähän turhan monta suklaasuukkoa, iski ihan kauhea himo. Oli sellainen sokeripommi, että tällä viikolla ei ole tehnyt mieli juuri mitään makeaa. Muutaman kaurakeksin olen ottanut kahvin kanssa.
Tiivi-Taaville ja perheelle pikaista paranemista!
Oikein mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille
Cherrie_ 30+0