Tämä palsta on kyllä mahtava kun tekstiä tulee aivan eri tahtiin kuin esikoista odottaessani silloiselle vastaavalle. En ole lähelläkään kaikkea ehtinyt edes lukea, joten älkää hermostuko jos kyselen samoja asioita mistä olette jo puhuneet...
Mua on vaivannut
flunssa koko raskauden ajan. Yhden antibioottikuurinkin jo söin ja olin ihan kovassa kuumeessakin. Tänään kävin taas lääkärissä ja poskiontelot punktoitiin kun en ab-kuuria enää olisi edes halunnut. Lääkäri totesi, että syy taitaa olla juurikin raskaus, että nenän limakalvot turpoaa siinä missä muutkin limakalvot tai koko kroppa tässä vaiheessa raskautta. Kunpa nyt loppuisi tämä ennen toukokuuta... Aika jännää, että raskaus voi aiheuttaa tällaistakin. Kovin vähän tästä olen tietoa kuullut.
Tukkoisen fiiliksen nyt vielä kestän kun varovaisesti uskallan todeta järkyttävän kuvotuksen helpottaneen :wave: On ollut muutamia vaikeita hetkiä ja käynyt mielessä jo, että saa olla viimeinen raskaus. Katsotaan nyt
Tuntuu, että pahin uupumuskin on takana.
Meillä on ultra ensi viikolla ja se jotenkin jännittää. Kävin jo 6+2 ultrassa kun halusin varmistuksen. Kaikki hyvin silloin, joten toivottavasti ensi viikollakin. On aivan
erilaista olla toista kertaa raskaana... Tosiaan kaikki on paljon maltillisempaa ja joku fanaatikko voisi ajatella, etten ole yhtä innoissani kuin viimeksi, mutta olen kyllä. Nyt on vain muutakin elämää kuin koko olla ajan raskaana
Onko muilla samanlaisia fiiliksiä?
Äitiyspakkausta en ottanut eka kerrallakaan ja päätös oli täysin oikea. Makuupussin ostin Finlaysonin myymälästä pilkkahintaan ja olen varma, että Kelan rahalla sain paljon enemmän vastinetta kuin pakkauksessa olisi ollut. Itse ostaen vauva sai myös vaatteet, jotka kaikki ovat kivoja.
Tsemppiä kaikille ja jaksamista ikäviä uutisia saaneille :hug: