Hakutulokset

1. E

Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

Juotteko/rajoitatteko muuten paljon kahvinjuontia raskauden aikana? Oletko raskaana? Vältä kahvia! | Raskaus ja lapset | Iltalehti.fi Itse olen juonut kahvia kaikissa raskauksissa, ja aika paljon...Mut pieniä vauvat ei ole silti olleet, yli 4,5 kiloisia :D Te jotka juotte, paljon juotte...
  2. E

Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

terese kannattaa kysyä teratologisesta tietopalvelusta jos mietityttää sopiiko joku lääke. sieltähän ne terveydenhuollon ammattilaisetkin kysyvät jos eivät itse osaa sanoa. Itse soitin sinne tässä raskaudessa ja tosi ihanaa ja osaavaa apua sain! Teratologinen tietopalvelu
  3. E

Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

Minulla taas imetys ei ole koskaan laihduttanut , ne kilot mitkä jäi raskaudesta karisi vasta sitten kun lopetti imetyksen. Mulla oli se maidontuotanto sellaista että kun syö riittävästi niin sitä tulee ihan kauheasti, mutta jos yhtään vähentää syöntiä niin ei sitten riitäkkään vauvalle..Joten...
  4. E

18andpregnant mun vatsa on vieläkin pienempi vaikka kolmosta odottelen. Edellisistä vatsa tullut tosi isoksi nopeasti ja siispä nyt oonki ollut ihan ihmeissään! Mut toisaalta kiva, ehtiihän se kasvaa viel :) Viikonloppuna kuitenkin näkyi eka potkut vatsan päälle :heart: Hankinnoista meillä...
  5. E

Te, kenelle on tehty suunniteltu sektio , millä rv se on tehty ja onko siihen saanut itse vaikuttaa? Kun minulla on LA 8.6 ja haluaisin päästä kouluun, pääsykokeet on vain just siinä LA ympärillä, viikon sisään..:D Motivaatiota ois lukea, mutta en tiedä sitten, harmittaa tosi paljon jos koko...
  6. E

Meillä useamman pojan jälkeen vanhemmille syntyi sitten tyttö, ja siitä sitten oikeenkin tehtiin rinsessa. aina oli mm. rusetti tukassa, ja vaatteet nätisti :D Mut pikkusisko oli luonteeltaan vieläkin rämäpäisempi kun veljensä. Ja jos hän esimerkiksi sai nukkeja ym tyttöjen juttuja vaikka...
  7. E

Juu eikä tosiaan itsellä ainakaan tytön ja pojan kasvatus tai niihin suhtautuminen oo mitenkää erilaista, tosin nuo ovat luonteeltaankin tosi erilaisia, poika on sellainen lössykkämpi ja tyttö taas tosi tomera ja omatoiminen... ja ei niitä tyttöjä tosiaan tarvi vaaleanpunasiin kermaunelmiin...
  8. E

Naene meillä on esikoinen poika, ja kun sitten alkoin toista odottamaan ja ultrassa ilmeni että tyttö oli tulossa, niin olin kyllä vähän pettynyt. Olin koko ajan haaveillut että toinen pojanviikari tulisi, ja nimikin oli jo valmiina ym ym. Mut etenki kun loppuraskaudessa alkoi ilmeneen...
  9. E

Vakuutuksista me ei olla otettu kahdelle edellisellekään eikä oteta nytkään.. Itsestä myös tuntuu että vauvan kans silti pääsee tosi herkästi näytille ym, niin en ole katsonut tarpeelliseksi.. Mitäs vaatteita kesävauvalle edes ostetaan?! :D Sitähän on ihan uuden asian edessä kun edelliset...
  10. E

Ultrakuulumisia : Kaikki vaikuttaa olevan hyvin ja tyttönen näyttäs olevan tulossa. Tosin vielä varauksella suhtaudun kun siskolle varma tyttölupaus olikin sitten poika ;) Mut tyttöolo mulla on ollutkin, ainut vaan että nimen keksiminen tulee olemaan vaikeaa, pojalle se ois ollu jo valmiina :)...
  11. E

Täällä myös toinen jolla olematon maha..Joululomalla kun oltiin niin sukulaiset ei huomannut ihan mitään, tämä on jo kolmas raskaus ja edellisissä on ollut tässä vaiheessa jo ihan kivan kokoinen vatsa...Mut neuvolassa tänään kuului sydänäänet ja meinaspa neuvolatäti että kyllä vatsa nyt ihan...
  12. E

hei pakko oli tulla kysymään että otitteko kausi-influenssarokotteen itselle ja alle 3v lapsille?
  13. E

.:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

Täällä ollaan kans vielä menossa mukana vaikka verenvuotoa ollut jo kuukausi..epätietoisuus helpotti tänään vähän ultrassa kun siellähän näkyi reipas pikkuinen :heart: verenvuodolle ei löytynyt mitään selitystä mutta tärkeintä kuitenkin että pikkuinen vastasi viikkoja jne. Koska viikkoja on...
  14. E

Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

Täällä on ollut veristä vuotoa jo 2 viikkoa. Mutta on sen verran niukkaa että en ole tutkimuksiin vielä päässyt, nyt sain ultra-ajan kahden viikon päähän..Kovin ei ole aurinkoiset fiilikset, ihmettelen kyllä jos siellä elävää elämää on... Vaikkakin pahoinvointia on, ja väsyttää niin...
  15. E

Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

Ilmottaudunpa minäkin mukaan :) Eli plussattu viime perjantaina, LA 8.6 jos vaan mukana kyydissäsy pysyy. :) Kaksi lasta ennestään, ikää 23. Synnytyssairaala TAYS. Oireina on huimausta ja huonoa oloa, entisistä oon oksentanut ensimmäiset 20 raskausviikkoa, jospa tästä tulisi sen osalta...

Yhteistyössä