Hakutulokset

1. E

Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

Pitänee päivittää tilannetta, plussa tuli viikko sitten :heart: =) On vaan niin touhua ja tohinaa tässä ollu joulun jne. kanssa etten ole ehtiny täälläkään käymään. (nytkin pikavisiitti kun pienet nukkuu)
  2. E

Meillä kotityöt sujuu niin että mie teen, ja nalkutan, ja teen ja nalkutan ja teen (paitsi etten mie ihan jokavälissä jaksa nalkuttaa) :whistle: :laugh: Mies osallistuu imurointiin ym. siivoukseen, tiskikoneen täyttöön ja tyhjentämiseen, sekä jonkun verran ruuanlaittoon lähinnä leipoo pullat...
  3. E

Voi että tännehän on ropissut plussia enemmänkin. =) Onnea niistä! :heart: Ihana tuo mies kun se on olevinaan niin "kauhuissaan" että jos mie tän viidennen jälkeen alan vielä kuudetta jne. kuumeilemaan, se kun on ollu ihan ehdoton että viisi ja lapsiluku on täynnä. Niin se vaan yks päivä...
  4. E

Täällä ajatukset taas sitä rataa että liekö tässä koko kuumeilussa mitään järkeä. Ahdistaa jo ajatuskin sukulaisten "iloisista" kommenteista jos viidettä aletaan odottamaan. |O Kaiholla muistelen tuommosia kahdenkesken vietettyjä vkonloppuja, niihin ei ole ollu mahdollisuutta lasten syntymän...
  5. E

Niinhän siinä kävi että täti tuli kylään. Ei voi kyllä kuin ihmetellä tuota alkamisen tyyliä vieläkin. Noh, paremmalla onnella kohti uutta kiertoa. :) Paljon oli tekstiä tullut, nyt ei jaksa kommentoida kun oltiin viikonloppuna mahataudissa ja olo ihan puhkipoikki vieläkin, joten sohva kutsuu...
  6. E

Siis ihan ihmeellistä, tänään tuli päivällä yhellä vessareissulla paperiin pikkasen punertavaa. Ja siinä kaikki. Ei miulla koskaan ole tälleen menkat alkanu, aina ne hanat on auennu kertalaakista... :whistle: Voisko tää kuitenkin olla...? Uskaltaisko tässä ihan pikkasen toivoa jotain...?
  7. E

omppunen onnea plussasta! :flower::heart: Ihanaa! Miab5 juu noin miekin oon aina laskenut, eli sitte vasta kun oikee vuoto alkaa, ei niitä tuhrutteluvuotoja. Joku viisaampi miuta neuvoi joskus tuossa, kun olin itekkin tuhruttelujen kans ihmeissäni että mites ne kp:t oikein menee. ON: Ei...
  8. E

Siihen malliin alko nyt juilimaan että eiköhän tädin seurasta saada nauttia lähipäivinä...
  9. E

Kerttu2012 kyllä täälläkin tulee karjuttua lapsille, välillä on jo pakko korottaa ääntään kun eihän täällä mitään supattelua kuule ees itsekään. :D ON: niistä oireista... muutaman päivän ollu sellaista nipistelyä, samanlaista mitä mulla on ollu alkuraskaudessa aiemminkin (mut ei mun mielestä...
  10. E

ON: Täällä analysoidaan nippailuja kp 26/28-31... :saint:
  11. E

rakkaudesta äiti mulla kesti tyhjennysvuoto reilun viikon. Mie sain kaikki napit sillon kerralla, joittenkin tuntien välein. Tosin vaikuttikohan kun tuulimunaraskaus eikä mitään vauvaa siis koskaan ollutkaan? Seuraavat menkat alkoi vähän päälle 4vkoa tyhjennyksestä.
  12. E

rakkaudesta äiti mulla on kokemusta tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä tuulimunaraskaudessa v. 2009. Omalla kohallani meni hyvin. Jäin yöksi sairaalaan, koska meiltä matkaa kumminkin n.40km ja aattelin ettei sitten yöllä tarvii tulla takasin jos jotain tulee. Oisin siis saanu kotiinkin mennä...
  13. E

rakkaudesta äiti pahoitteluni mitä ootte joutuneet kokemaan :hug: Voimia!
  14. E

Uusille tervetuloa ja Kertulle :hug: kontrolliin. Tuolla syöpä-sanalla on niin ikävä kaiku, toivottavasti kaikki on hyvin. Miusta tuntuu nyt kun oikeesti annettiin vitoselle lupa tulla, että samalla kaikki ajatukset selkeni ja tuntuu niin luonnolliselta ja jotenkin että näinhän se kuuluukin...
  15. E

ÄssÄ5 iso lohtu:hug: Ihania syitä olitte löytänyt, eipä noihin taida juurikaan lisäämistä olla. =) Iso lapsikatras on vaan niin ihana. :heart: Täällä mennään kp 18/28-31. Mitään ihmeempiä tuntemuksia ei oo ollunna mihinkään suuntaan. Mie kun oon semmonen etten tiiä raskaana olemisestakaan...
  16. E

Täällä on pupuiltu aina kun on jaksettu... :saint: (eli aikas harvoin, mut eikös se ykskin kerta riitä jos sattuu oikeeseen aikaan :whistle: ;) ) Yllätin itteni jo yhtenä päivänä nimiä miettimästä, että mikä nätisti rimmais joukon jatkoksi. Heh, minäkö hätäinen, en kai :whistle: Miab5...
  17. E

lily-rose meillä on tuo toisiks nuorin kans huono nukkumaan menijä. Tässä välillä oli jo helpompaa, nyt on taas menny siihen ettei mene ennenku meiän kans yhtä aikaa. Muuten nää onneks nukkuu yönsä hyvin, mut nuorimmainen on sitte semmonen aamuvirkku ettei paremmasta väliä. Joka aamu viideltä...
  18. E

Emmipine 33v, lapset 12/02, 7/06, 4/10 ja 6/11, 5.haaveissa Me tuumattiin viikonloppuna että heitetään kumit nurkkaan ja annetaan viidennelle lupa. Nyt menossa kp 3/28-31. Hui että, meinaa jänskättää niinkun pikkutyttönä joulun alla. :D Meillä piti tuo kiinalainen kalenteri kahden kohalla...
  19. E

Suurperhe kuumeilijat kesäkuussa

Mahtuukos joukkoon yksi kuumeilija lisää? =) Meillä neljä lasta, tyttöjä kaikki, 12/02, 7/06, 4/10 ja 6/11 ja viidettä siis kuumeillaan. Ikää miulla 33v. Tää on ihan kamalaa kun välillä toivois että ois jo raskaana ja välillä taas "kauhistuttaa" pelkkä ajatuskin. Omituista. Tulee mietittyä...
  20. E

Sekavat ajatukset, vauvakuume vaivaa

Meillä on neljä lasta, nuorin 1v3kk. Mulla on jo jonkun aikaa ollut kamala vauvakuume, mies ei ihan vielä ole ajatukselle lämmennyt eikä ole suoraan kieltänytkään. Joten tässä nyt tuumaillaan ja katsellaan. Mulla on vaan kamalan sekavia ajatuksia koko ajan. Välillä haluan että oisin raskaana...

Yhteistyössä