Hakutulokset

  1. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Pilvilinna74: Yksi himotestaaja vastaa :D Itse sain aina vahvemman plussan päiväpissasta, mutta tässähän on eroja ihmisten välillä. Minulle kävi niin, että digin muistaakseni ke 5.9. ja sain tuloksen Raskaana 2-3 (tein siis päiväpissasta parin tunnin pidätyksen jälkeen). Tein uuden testin tuosta...
  2. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Täällä käyty tänään ultrassa ja pikkuinen vastasi viikkoja ja sydän sykki kiivaasti :heart: Kaikki hyvin siis. Lisää juttuja myöhemmin :)
  3. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Moni on saanut ihania ultrauutisia! Mahtavaa :heart: Ja tervetuloa kaikille uusille taas :flower: Itse tosi huonosti kirjoitellut. Lukenut kylläkin olen :) Täällä odotellaan kovasti maanantain ultraa. Oireet ovat ennallaan. Tyttö-/poikaoloista on ollut täällä kirjoittelua jonkin verran...
  4. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Pahoittelut surun kohdanneille :hug: Tiuku Tuikkunen: meillä suurin osa neuvolakäynneistä koskee vain ensisynnyttäjiä. Uudelleen synnyttäjien neuvolakäynnit on alle puolet ensisynnyttäjien käynneistä. Eli täällä suunnalla käynnit ainakin huomattavasti vähenee :) Synnytyksistä: Itse olen...
  5. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Miwwi: :hug:
  6. P

    Oireeton alkuraskaus

    Scarleth: minulla on kaksi lasta ja kummankin alkuraskaus on ollut todella vähäoireista. Esikoista odottaessa aloin epäillä raskautta, kun jouduin käymään töissä usein pissalla ja yleensä saatoin käydä koko työpäivän ajan pissalla ehkä kerran. Oireet eivät tästä juurikaan lisääntyneet, väsymystä...
  7. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    LillaVe<3: Masun perusteella voisi kyllä väittää, että raskaus on tosiaankin pidemmällä ja paljon! :heart: Laita sit heti viestiä ultran jälkeen!
  8. P

    Kuvia plussatesteistä

    Viimeinen pulla uunista ulos :ashamed:
  9. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Huh ja plääh. Viimeinen testi tehty :D Ja tosiaan, mulla ainakin päiväpissasta tulee vahvemmat tulokset. Testaamishulluus loppui tähän :ashamed:
  10. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Tsemppiä Miwwi! Tuo vuoto voi olla kyllä täysin harmitontakin. Yhdellä kaverilla tuli kahdessa raskaudessa ihan kunnon veristä vuotoa alusta lähtien. Eka raskaus oli tuulimuna, mutta toinen raskaus oli täysin normaali, vaikka veristä vuotoa tuli samalla tavalla kuin tuulimunassakin. Joten älä...
  11. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Pikkuperholle kovasti tsemppiä! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin :heart: Miwwi: hienoa, että viiva on vahvistunut. Eiköhän kaikki ole ihan normaalisti :) Tänne ei mitään ihmeitä. Oireita ei oikeastaan ole, mutta eipä ole ollut kahdessa ekassakaan, joten en siitä ole varsinaisesti...
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Loistavaa Scarleth! :heart:
  13. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Miwwi: soita neuvolaan ja pyydä sieltä lähete verikokeeseen :)
  14. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Finla: Oi ihanaa! Kyllä minäkin asusin mieluusti siellä Keski-Italiassa. Onko se siis Toscanaa? Olen totaalisen ihastunut Toscanaan. Viimeksi oltiin siellä kesällä ja ens viikolla alkaa italian kielikurssi :heart: Varhaisultra on siis sellainen ultra, joka tehdään täällä ennen...
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Wiitahepo: Joo, minä ainakin olen :) Plussa pärähti ovistestiin dpo12 :)
  16. P

    Kuvia plussatesteistä

    Pakko oli munkin testata vielä pc:n liuska ja puikko (dpo18) :heart: Viikko sitten kun testailin, niin puikkoon tuli todella haamuista haamuin ja liuskaan selkeä, mutta hyyvin haalea viiva. Hienosti ovat nyt vahvistuneet :heart: Yksi digi polttelee vielä kaapissa ja sen ajattelin tehdä joskus...
  17. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    mamuska: jos nuo viikot vastaavat todellisia (eli jos tiedät milloin ovis on ollut), niin ei pitäs olla mitään hätää sykkeen kanssa vielä :) 6+ viikolla alkaa useimmiten vasta syke näkymään! Mulla on alkuraskauden ultra tehty aina sisäkautta. Hassua, että tässäkin on niin eroja! Np-ultra...
  18. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    mamuska: mikä rv sulla on nyt menossa? Mulla on kummassakin raskaudessa näkynyt sydämenlyönnit viikolla 6+. Toisessa rv 6+4 ja toisessa rv 6+5. Tervetuloa uudet :flower:
  19. P

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    iitahoo: Joo, eipä noissa ultralaitteissa ole äänet yleensä päällä eli mitään sieltä ei kuulukaan kuulua :) Tai ei minulla ole ainakaan koskaan missään ultrassa sydänääniä kuunneltu, ainoastaan nähty näytöltä. Äänet kuullaan sitten neuvolassa doppler-laitteella. Joten no worry!
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Reve: Laskurit laskevat hedelmöityshetken aina edellisen kierron pituuden mukaan, mutta sehän ei läheskään aina pidä paikkaansa :) On normaalia, että aika menkkojen alusta ovulaatioon vaihtelee. Voi siis olla, että tästä syystä johtuen digi antoi sinulle väärän tuloksen (eli testasit liian...

Yhteistyössä