Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hydrangea Nyt jos laskurit pitää paikkansa ja hedelmöittyminen on tapahtunut 23.8.2012 niin onkos se sitten dpo 16??? ( en osaa tuota lasku kaavaa) nyt on kp 29/25-27. kp 26 tehty digillä nega.. tosin siihen kun avasin sen oli piirtynyt testi kohtiinkin haaleat viivat, mutta siitä nyt en sitten tiedä. Digiin olen pettynyt, koska luvattiin, että mahdollinen raskaus näkyisi jo 4 päivää ennen menkkoja.
 
laitanpas kuvan vielä tähänkin ketjuun... hätähousuna kun olen sen muutaman negan jo saanut mutta entäs tämä??

katso liitettä 17241

Kuinkas luotettava apteekin oma onkaan???

Ps. mietein vain, että mistä tietää eron viivanpaikalla ja haamulla?? tuossa siis ihan väriäkin on, kuvassa ei näy ihan niin selkeästi ja tuli vajaa minuutin sisällä testin tekemisestä ja kuvakin otettu sen jälkeen kun miehlle sitä näytin...
Lukenut vain että tuo testi antaa useasti viivanpaikan... :/
Viivan paikka on melkein väritön(juuri ja juuri huomattavissa)viivanen..tuo siun haalea PLUSSA - ONNEA!!!:flower::heart:
..ihan on luotettava jos punaväri ilmestynyt 5min. siään.:)
 
Reve: Laskurit laskevat hedelmöityshetken aina edellisen kierron pituuden mukaan, mutta sehän ei läheskään aina pidä paikkaansa :) On normaalia, että aika menkkojen alusta ovulaatioon vaihtelee. Voi siis olla, että tästä syystä johtuen digi antoi sinulle väärän tuloksen (eli testasit liian aikaisin kuitenkin...). Toki tuo raskaushormonin määräkin vaihtelee eri ihmisillä.
 
Minulla on kp:26 tai 27 tänään eli ei vielä edes myöhässä. Pelkona on että on taas kemiallinen tai muten vaan ei jaksa olla matkassa kun antoi hiukan ihmeellisen viivan tuohon. Ylhäältä hiukan vahvempi ja haalistuu alaspäin. Nyt vain odottelen että ollaan "myöhässä" ja huomenna olisi vielä aamulla reissuun lähtö eli ei edes pääse testailemaan hetkeen (ellei käväise "salaa" apteekissa matkalla)
 


Ei alkanu mensut ainakaan viel, mut ei vieläkään tos testis mitää... ikinä ei oo enne ollu myöhäs mensut, tai no kerran ku olin siin kierros raskaana mut meni keske 7+5... nyt ei sit taho millää onnistuu tää hommeli... äijäki tiuskii koko ajan kaikesta mahollisesta, sitäki turhauttaa jo... sille otti melkoste koville toi keskenmeno tammikuus, siks nyt yk 3 ku piettii taukoa siin välis... oli se itelki meleko kova paikka :'(
 
Pikapäivitys, oon reissussa niin kännyllä kirjoittelen. Edellispäivänä testattu apteekin omalla selvä vaalea viivanpaikka, jonka oikealla puolella selvä punainen viuva/värikertymä. Uskon siihen valkoiseen viivaan.
Eilen en testannut, puolen päivän aikaan tuli parin tunnin ajan aivan järkyttävät menkkakivut, supisteli ja oksetti ja laitoin suojan, mut mitään ei tullut ja kivut meni kokonaan ohi. Nyt kp25, joka on mun keskimääräinen kiertoaika, ei satu minnekään, mut testannut en ole enkä tänäänkään tee, huomenna sitte jos vuotoa ei tuu.
Tissit arat, jos niihin painaa, mut muuten ei mitään oireita. Voin laittaa illalla kotona koneelle kuvan siitä valkoisesta viivasta jonka vieressä oli se punainen viiva. Tsemppiä muille!
 
miks mä nään tossa pinkissimon testissä 2 viivaa.. Mulla täytyy olla tosi huono näyttö jos sinä ite et näe kerta toista viivaa :)
Täällä oli niin oudot menkat,alko torstaina ja lauantaina oli jo suunnilleen ohi :confused: tietenkin nyt mietiskelen kaikkea valemenkoista lähtien :D aamusinki ollu pahoinvointia........ NO MUTTA empäs elättele toiveita ja tilasinkin jo ovistestejä tulevaa tikuttelua varten (samoin raskaustestejä ja foolihappoa...) näin se mieli kirkastuu ku pääsee ekoista pettymysten päivistä ohi :) nyt siis kp4
 
miks mä nään tossa pinkissimon testissä 2 viivaa.. Mulla täytyy olla tosi huono näyttö jos sinä ite et näe kerta toista viivaa :)
Täällä oli niin oudot menkat,alko torstaina ja lauantaina oli jo suunnilleen ohi :confused: tietenkin nyt mietiskelen kaikkea valemenkoista lähtien :D aamusinki ollu pahoinvointia........ NO MUTTA empäs elättele toiveita ja tilasinkin jo ovistestejä tulevaa tikuttelua varten (samoin raskaustestejä ja foolihappoa...) näin se mieli kirkastuu ku pääsee ekoista pettymysten päivistä ohi :) nyt siis kp4
No niin, nyt plussa tuulta tähän kiertoon ja kohtahan jo pääset tikuttelemaan sitä ovista :)
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Heippa!

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko joku koittanu pyydystää raskausplussia ovistestillä? Jos on niin missä vaiheessa (dpo) raskaus on plussana näkyny?

Sivuja on niin pirusti, etten jaksa selata kaikkia läpi saati lukea tekstejä ja avata linkkejä. Jos kuvia on joku laittanut r-testailusta ovistestillä, niin olis hauska nähdä miltä näyttää missäkin dpo-vaiheessa. Jos sivunumeron muistaa niin kaivelen sitten esille...
 
Heippa kaikille (pitkästä aikaa ;) )

Meidän kesäkuun plussa meni kesken heinäkuun lopulla seitsemännellä raskausviikolla :(

Uusi yritys käynnistyi heti, ensimmäinen kierto meni tosin negana ohi (km-vuotoa holahteli vielä luteaalivaiheessa) ja nyt siis toinen kierto keskenmenon jälkeen. Eilen tuli testiin puhdasta negaa, tänään tämmöistä Aijaa.com - dpo9 kp24

Ylin pregcheck, keskellä wondfo ja alin david10.

Olisikohan tuossa haamua näkyvillä... :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Pinkissimo - mikä siun kiertopäivä nyt tänään on?..ei sinne lääkärille heti tarvitse rientää..odottele nyt muutama päivä kierron alkamista(tai mahdollista plussaa:heart:)

Muistaakseni olit nuori ja kierto saattaa vielä hyvinkin heitellä.:)
..kiertosi taitaa olla vasta päri päivää myöhässä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä