Hakutulokset

  1. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Tänäaamuna testattu Pregcheck normi testillä ei siis liukalla, joku hailakka rantu :D En tiedä, voipi olla viivanpaikkakin.. kyllä siinä silmällisesti jotain haaleaa väriä näkyy mutta yritin kuvaa ottaa ja skannata ni se valottuu niin paljon jottei näy sitten mitään. :/ nooh.. ootellaan ja...
  2. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    kolmikymppinen yep!! tuli ihan sellanen sarkastinen " WOW" naurahdus kun luin sieltä sivuilta ton kohdan "RFSU raskaustesti mittaa jopa 50mIU/ml hCG-pitoisuuden virtsassa" että ihan JOPA :laugh: ja ps: oon mäki meinannu niitä aamulämpöjä alkaa ottaan! Mutten oo saanu aikaseksi :D oireista...
  3. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    TOIVOA en oo heittäny vielä menemääN!! löyty sitte tietoa että kuinka herkkä toi RFSU testi oikein on.. " RFSU raskaustesti mittaa jopa 50mIU/ml hCG-pitoisuuden virtsassa" :D just.. 50 :D pitää hakea joku vielä vielä vielä herkempi! :laugh:
  4. shiili

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    täälläki yks hätähousu :D kuvaa ei oo testistä, mutta kuinka luotettava ja herkkä tuo RFSUN liuskamalli on?! Esikoisen aikaan tein sillä ekat leiskuvan punaset viivat mutten muista viikkoja paljo oli tuolloin kun testin tein..en sillon laskenu mitään päiviä jne koska vauva oli yllätys. Nyt...
  5. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Testasin tänään nyt aamupäivällä pissistä joka ollu vaan tunnin rakossa negan RFSUN testillä.. :O Ensin sain jonku häilyvän viivan testiä tehdessä mutta se katosi kuivuttuaan.. Eilen illalla menkkajomotus oli jotain aivan kauhiaa.. se sitten laantui hetkeksi ja päätettii iha vaa varmuuen...
  6. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    kista ja se naikkonen siellä apteekissa oli joku .- 40-50 vuotias. :) olen myös kuullu että silmistä näkee, mutta en oo kyllä tajunnu koskaa keltään,esim kavereilta jotka o oottaneet kauan, ja pitäneet vielä salassa kattoa heidän silmistään että olisivat raskaana. Miten se edes katsotaan?!
  7. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Skannasin tuon ovistestin minkä tekasin vasta joku 10 min sitten. [/URL][/IMG] Miltä näyttää? Onko mulla ovis, vai mahd.raskaus?! Vaiko mitä tää on? :D en usko ainakaan että kohta toista viikkoa jyskyttävät menkkajomotukset viittais ovikseen..tiedä sitten.. kananmunalimojakaan ei oo näkyny...
  8. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    muffi häätyy toivoa niin että se plussa tärähtäs.. vaan epäilen ettei :D OMAA NAPAA: Eilen oltiin uimahallissa koko perhe. Piti sitten lähteä keskenkaiken pois kun poltteli ja viilteli niin paljon alavatsaa, että olin satavarma että kun nousen altaasta että täti-valuu pitkin reisiä.. ei...
  9. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    :hug: tätin kohdanneet :flower: jännittäviä aikoja elävät :) :whistle: ja me muut PLUSSATUULIAAA!! Tänne ei sen kummempia kuin että edelleen nippaillu välillä aika kipeestikki tuolta paikoista.. ovulaatiota en oo bongannu tikulle mutta nippailut ne vaan jatkuu.. sitä sitte mietinki että...
  10. shiili

    Ostin citydealista

    :popcorn:
  11. shiili

    Viallinen raskaustesti

    On, Firstsignal kasettimallin raskaustesti antoi selviä haamuja värillisiä monen monta kertaa.. voi sitä pettymysten määrä.. olen kuullut myös tuttavilla aiheuttaneen kyseisen testin vääriä tuloksia.
  12. shiili

    G: Mitä shampoota käytät?

    Tresemen Natural shamppoota ja hoitoainetta..ensimmäinen shampoo josta ei jää likasen tuntoinen tukka. :)
  13. shiili

    Inhottava/seisauttava kipu ylävatsalla.

    sappikohtaus?
  14. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    kolmekymppinen - ei oo säännöllinen kierto.. ei mulla ennen oo näin pitkä ollu.. nyt heitelly häränpyllyä kuukausia.. Joten en tosissaan tiiä että millon se oikeesti on, mutta en nyt onneksi kuitenkaa sokeesti oo luottanu laskuriin.. nimittäin pupuilua on ollu säännöllisesti jokatoinen päivä...
  15. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Heipsansaa.. Täytyy heti tunnustaa,etten jaksa lukea lukuisia sivuja lävitse.. :ashamed: Anteeksi. Onnea plussanneet ja tsemppiä piinailevat, sekä tädin tulon kokeneet. Ja wellcome uudet! Täällä on ihmetelty jo n.viikon juilivaa alavatsaa ja munasarjojen aluetta.. Laskurin mukaan...
  16. shiili

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    shiili on edelleen mukana kuumeilemassa toista lasta.. meillä on vaan nyt sukulaiset kylästelemässä ollu koko viikon ja kaikkea hulinaa niin ei jouva kirjotteleen. Joten piettäkää listoilla :D ovista odotellessa, ps se voideki tuli ja käytössä on. :) uudet tervetuloa, ja jännäilijät plussa...
  17. shiili

    hääpukeutumiseseen apuja...

    mä laittasin harmaat paksut sukkahousut en mitään villasukkiksia mutta harmahtavat tai mustat ja jotku tasapohjaiset siistimmät kengät, en ulkokenkiä mutta jotku avokkaat esm.. muuten kuulostaa hyvältä :)
  18. shiili

    Mikä olis 165cm päärynävartaloiselle sopiva paino

    mä painoin nuorempana 57 kg, ja olin hoikka..yläroppa oli xs-s ja alaroppa s-m.. omasin tiimalasivartalon, pyöreän pepun ja rinnat.. nykyään, 104 kg, 165cm ja alaosa 46-48 ja yläosa sitte 40-42-44... :popcorn:
  19. shiili

    Millähän tavalla arvon mammat pitäisi sitten sisustaa, ettei se olisi junttia?

    Ja sellanen viti valkoinen sisustus, jossa o vaa ns. romanttisia vanhoja sisustustavaroita huonekaluista astioihin, ja lasten lelutki o niitä vanhoja puukeinuhevosia ja puisia autoja, ja lapset puetaan niihin vanhanaikaisiin vaatteisiin koska ne nyt vaa sattuu sopimaan siihen...
  20. shiili

    +++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT,lokakuuta suunnittelevat+++

    Shiili ilmottautuu pikkukakkosista tännekkin! Perheeseemme siis toiveissa toinen lapsi! Poika 9/08 ja nyt olis sitte kp7/40 vuodot loppu toissapäivänä ja nyt siis ootellaan mahdollista ovista, ja pitäs niitä testejäki tilailla..kellään tiedossa paikkaa, josta saa halvalla paljon...

Yhteistyössä