hääpukeutumiseseen apuja...

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
en oo aikuisena ikinä ollut häävieraana, enkä niitä kaksia häitä muista, joissa lapsena oon ollu, joten oon aika hukassa miten kuuluu pukeutua...

onko 4vuotiaalle pojalle tarpeeksi hienot vaatteet, jos on mustat suorat housut, mustat kengät, valkoinen kauluspaita, harmaa liivi ja kravatti tai rusetti??

mulla itellä on luumunpunanen imetysmekko, värikäs huivi ja ei mitään havaintoa minkälaiset kengät laitan... ainoat sukkahousut mihin mahdun on mustat ja itseasiassa aika paksut, joten en tiedä pitäiskö mun ostaa myös uudet sukkahousut...

vauvalle ois valkonen nätti mekko, vaaleanpunaiset röyhelösukat ja vaaleanpunainen hiuspanta.

onko hyvät ja oisko vinkkejä, minkälaiset kengät ois hyvät? korkokenkiä en oikein voi laittaa, kun joudun vauvaa kantamaan kuitenkin koko illan.... jo pitääkö olla sisäkengät erikseen?
 
har
Mun korvaan kuulostaa oikein hyvältä. Mustat sukkikset on ehkä vähän siinä ja tässä, riippuu vähän kokonaisuudesta että meneekö liian synkeäksi. Sisäkenkien tarve riippuu taas kelistä ja juhlapaikasta. Jos on kuiva ja lämmin keli niin että pikkukengillä pärjää siirtymät ulkona niin sitten ei tarvi monia.
 
mä laittasin harmaat paksut sukkahousut en mitään villasukkiksia mutta harmahtavat tai mustat ja jotku tasapohjaiset siistimmät kengät, en ulkokenkiä mutta jotku avokkaat esm.. muuten kuulostaa hyvältä :)
 

Yhteistyössä