G: Mitä shampoota käytät?

  • Viestiketjun aloittaja "Inka"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Inka";27179490]Toimiiko pelkällä vedellä peseminen? Sehän jää likaiseksi.[/QUOTE]

ei jää likaiseksi, alussa saatta tuntua likaiselta, mut hiukset tottuu ja lopulta ne tulee ihan puhtaaksi, eikä enää rasvoitu. Mut useimmin joudun pesemään perusvoiteella, kun vesikin kuivattaa liikaa(auta armias jos erehdyn shamppoolla pesemään...)
 
"Inka"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27179511:
ei jää likaiseksi, alussa saatta tuntua likaiselta, mut hiukset tottuu ja lopulta ne tulee ihan puhtaaksi, eikä enää rasvoitu. Mut useimmin joudun pesemään perusvoiteella, kun vesikin kuivattaa liikaa(auta armias jos erehdyn shamppoolla pesemään...)
Mitä perusvoidetta käytät? Mitä tapahtuu jos peset shampoolla?
 
7thHeaven
Silky Sexy Hair.
Parasta kampaamotuotetta tähän mennessä.
Olen myös joskus harkinnut tuohon no-poo:hon liittymistä, mutten tiedä miten mun luonnonkiharat villiintyis siitä.. ja kuitenkin kun tekotukkaa 90% päässä, niin ei välttämättä hyvä vaihtoehto.
 
[QUOTE="Inka";27179562]Mitä perusvoidetta käytät? Mitä tapahtuu jos peset shampoolla?[/QUOTE]

mulla on dermosilin extra-voidetta, jota laimennan vedellä, koska se on tosi tönkköä. Mulla on atooppinen iho ja toi on yksi harvoista rasvoista kun mulle sopii. Shamppoot kuivattaa niin pahasti, et päänahka kuivuu korpuksi : / tuhlasin omaisuuden "kampaamoshamppoisiin" ja lähes kaikista sama reaktio. MOP shamppoo on ihan ok, mut siitäkin päänahka ärtyy jos jatkuvasti käytän.
 
"Inka"
[QUOTE="susu";27179570]head&shouders rasvaisten hiusten sitrusshampoo,mulla pysyy hukset jopa 3 päivää puhtaannäköisenä.Normaalisti joka toinen päivä täytyis pestä.[/QUOTE]

Onko sulla rasvaiset ja hilseilevät hiukset? Ei ole hilsettä mutta rasvoittuu helposti.
 
xperia
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27179617:
mulla on dermosilin extra-voidetta, jota laimennan vedellä, koska se on tosi tönkköä. Mulla on atooppinen iho ja toi on yksi harvoista rasvoista kun mulle sopii. Shamppoot kuivattaa niin pahasti, et päänahka kuivuu korpuksi : / tuhlasin omaisuuden "kampaamoshamppoisiin" ja lähes kaikista sama reaktio. MOP shamppoo on ihan ok, mut siitäkin päänahka ärtyy jos jatkuvasti käytän.
Nyt ymmärsin,miks kaljuks meinasit ajella;) mut en edelleenkään sitä suosi :)
 
"vieras"
Lushin palashampoot sopii niin minun paksulle ja kiharalle hiuslaadulleni, kuin miehen normaalipaksuiselle ja suoralle. Pesen kyllä lähes päivittäin hiukset shampooja, jo ihan muotoilutuotteidenkin takia, mutta hoitoainetta ei tarvitse käyttää kuin joka toinen tai kolmas pesukerta.
 

Yhteistyössä