Viallinen raskaustesti

Onko kellään ollut selkeästi viallisia raskaustestejä? Tein aamulla ja varmaahan se on ettei raskaana ole. Kierto jostain syystä tässä kuussa todella pitkä ja näillä päivillä jos raskaana olisi, tulisi sen jo näkyä testissa ilman mitään epäilyksiä. Siihen aamuiseen testiin siis ilmestyi heti outo viiva. Eikä siis mikään haamu tai viivanpaikka-viiva vaan OUTO viiva. Puolet normiviivan pituudesta, puolet sen leveydestä ja kirkkaan punainen. Pienenpieni ohut kirkkaanpunainen viiva. Se on eri värinen kun kontrolliviiva mutta ihan siinä sen toisen viivan kohdilla, tai siis missä olisi viiva jos raskaana olisi. Mikä tuo tuollainen viiva on?
 
Itsekin sain liuskatestillä jonkun pienen pienen väritahran testiviivan kohdalle. Tänään sitten uusi testi ja täysin tyylipuhdas negatiivinen. No, aina ei voi voittaa :)

Että kai niitä viallisiakin testejä on tai sitten vaan esim. epäpuhtauksia näyteastiassa tai itse tikussa?
 
On, Firstsignal kasettimallin raskaustesti antoi selviä haamuja värillisiä monen monta kertaa.. voi sitä pettymysten määrä.. olen kuullut myös tuttavilla aiheuttaneen kyseisen testin vääriä tuloksia.
 
NiQ
Mulla oli just vähän aikaa sitten Apteekin oma viallinne. Testiviivan kohtaan tuli yhtä leveä viivä mitä raskaana ollessakin, mutta viiva ylsi vaan puoliväliin saakka. Alkoi siis alhaalta muttei jatkunut ylös asti vaan haaleni puolivälin kohdalle. Enkä siis tuolloin ainakaan ollut raskaana...
 

Yhteistyössä