Hakutulokset

  1. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnittelut täältäkin Ninamille :)
  2. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No vitsiläinen, toivotaan että lähtee tuosta vahvistumaan :) kiitos teille <3
  3. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Miten se mun silmään näyttää ihan samalta, toisaalta mulla voi olla nämä keskenmeno-peikot että en kyllä uskalla koko viivasta iloitakaan :D Pitääkin olla niin himputin kärsimätön ja testailla aina turhan aikasin. Nyt dpo11 kai, eikö silloin pitäisi olla jo kunnon plussa? Vai muistanko omiani..
  4. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tein tänään apteekin oman, aika samanlainen hailura viiva tuli kuin pc:n puikkoon :( vähän uskalsin toivoa vahvempaa jo.. Ylempi tämänpäiväinen.
  5. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en tiedä olisiko samoja? Prismasta nuo ostin :D Mä olin kokonaan unohtanut noiden liuskojen olemassa olon, nyt sitten testasin ja ajattelin että siinä näkyisi jos jtn olisi, mutta pöh :/
  6. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kokeillaan näkyisikö näin: http://aijaa.com/5C2jve
  7. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täytyy tehdä huomenna uusiksi, hyvä että joku muukin näkee jotain edes :D Kännykällä en saa minäkään auki liitettä mutta koneella sain?
  8. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näetkö :eek: :D mua häiritsee kovin, että miksi tuossa herkässä testissä ei näy oikein mtn? Jos oikein tihrustaa niin ehkä vaalea viiva, viivanpaikalta näyttää mun silmään. Mulla ei oo noista kokemusta, onko muilla näyttänyt kuinka ajoissa?
  9. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jelppiä! Tein eilen ja tänään pregcheck-puikkotestin, eilen tuli "viivanpaikka" ja tänään sitten olin vähän näkevinäni väriäkin.. Katsokaa te viisaammat näettekö te saman :D Ja toinen, kaapista löytyi raskauskeijun erittäin herkkä liuskatesti, siinä näkyy ehkä just ja just viivanpaikka (sen tein...
  10. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos teille, tein sekä ovistestin että tuon saman raskaustestin ja olihan tuossa edelleen tuo viivanen, mutta vaalentunut kylläkin.. Veikkaan siis että ovis kyseessä tai sitten vain hipaisu :( hittolainen, kun sitä pitääkin olla niin hätäinen. FullSizeRender muoks, linkki meni väärin :D
  11. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Äh, mun hymiö tuli näköjään kysymysmerkkeinä :D
  12. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa! Anteeksi että näin änkeän tänne teidän ketjuun, mutta ajattelin että täällä voisi olla kokemusta ko testistä. Eli predictorin early-testi, antaako vääriä plussia tai voiko reagoida esim ovulaatioon? Sain nimittäin tälläisen, ylempänä on ovistestit (ylin eiliseltä ja toinen tältä...
  13. C

    Mahatyypin liikkeet tekee välillä ihan kipeää, onko muilla näin?

    Huomannut tässä muutaman päivän aika,että tuo mahakaveri välillä potkii niin voimalla että ihan säpsähtää ja vähän jopa tekee kipeää. Onko muilla myös samanlaista? Huomenna tulee rv26 täyteen. Hirmu jännää kuinka yhtäkkiä voi tuntua noin voimakkaasti, onkohan mahdollista että kaveri on...
  14. C

    Vesirokosta!!

    Tyttäremme tarhassa on siis liikkeellä vesirokkoa. Tyttö sairastui heti tutustumispäivän jälkeen flunssaan ja se on nyt menossa pikkuhiljaa ohi, mutta nyt huomasin että hänellä on jaloissa ylhäällä sekä alapäässään punaisia pilkkuja runsaasti?! Tästä ensimmäisestä käynnistä kyseisessä...
  15. C

    Harjoitussuppareita rv15+3,tulee usein?!

    Piti tulla tännekin kertomaan,että kaikki oli tosiaan hyvin kun käytiin ultrassa :) Ei siis ole vaikuttanut supparit mitenkään kohdunkaulaan.
  16. C

    Harjoitussuppareita rv15+3,tulee usein?!

    Kiitokset vastauksista :) Mulla on maanantaina neuvola,täytyy siellä mainita asiasta..sieltä vaan kuulemma tosi hankalasti saa lääkäriaikoja,mutta tk:sta varmaan sitten saa jos on tarvetta. Tulehdukset on just vähän aikaa sitten tarkastettu,eli niitä ei nyt pitäisi olla..paitsi tietty toi...
  17. C

    Harjoitussuppareita rv15+3,tulee usein?!

    Olipahan sekavasti kirjoitettu :D no mutta,jos jollain olisi kokemuksia harjoitussuppareista jotka tulevat tosi usein.
  18. C

    Harjoitussuppareita rv15+3,tulee usein?!

    Tämähän on ihan kuin ensimmäistä odottaisi..Kolmas siis jo tulossa mutta en kirveelläkään muista mitä on ollut aiempien kanssa missäkin vaiheessa (mielestäni ei tälläistä edes ollut),joten kysynkin nyt olisiko täällä muilla kokemusta moisesta :D Ongelmana nyt on ollut parina päivävä jatkuvat...
  19. C

    Kohdun kasvukipuja(ko)? rv15

    Kiitos vastauksista,hyvä kuulla että on sitten ihan normaalia :) juu tuota vihlontaa on ollut myös just esim.aamulla jos nousee turhan vauhdilla ylös sängystä tms.
  20. C

    Kohdun kasvukipuja(ko)? rv15

    Itse en millään muista aikaisemmista raskauksista,että oliko tälläistä kipuilua vaiko ei.. Mutta siis aina välillä (nyt tullut muutamana päivänä) tulee sellaista lievää menkkamaista "jomotusta" tuohon ihan alavatsalle,ei siis mitään kramppia tai kovaa kipua mutta sellaista lievää, ei häiritse...

Yhteistyössä