Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Wolt: kyllä minäkin siellä jotain näen ja ihan ruutua kallistamatta ;)

Minä sitten tein tänään ovistesti, kun on liian aikaista tehdä raskaustestejä... Jotain piti päästä testaamaan:D Dpo4 ja tältä näytti


Otin jälleen lasin punkkua, jos vaikka toimisi tämä kikkakolmonen.
 
Mäkin odottelen kuumeisesti että testit tulisi, ei tosin ole tullut viestiä että olisivat postiin lähteneet. -.- joskus ne tulee kuitenkin. Mies tosin saattoi ostaa pari apteekin omaa kotiin :"D josko huomenna sitten se.
 
Heippa! Anteeksi että näin änkeän tänne teidän ketjuun, mutta ajattelin että täällä voisi olla kokemusta ko testistä. Eli predictorin early-testi, antaako vääriä plussia tai voiko reagoida esim ovulaatioon?
Sain nimittäin tälläisen, ylempänä on ovistestit (ylin eiliseltä ja toinen tältä päivältä):
FullSizeRender

Kiitos jo etukäteen vastauksesta ????
 
Caro. R.testi voi reagoida ovikseen. Itsekin olen saanu r.testiin haamun oviksen aikaan. Mutta ainakaan mun haamu ei ollut noin selvä. Tosin mun testi ei ollu herkkä. Olen kerran tällä palstalla nähny yhden todella selkeän punaisen haamun r.testissä vaikka se johtui oviksesta eli kaikki on toki mahdollista. Mutta mikäli näin olis se viiva katoaa sitten kyllä. Eli huomenna vaan uutta testiä niin nähdään mihin suuntaan menee :)!
 
Huomenia!

Täällä oli illalla/yöllä menkkajomoja ja aamulla teinkin ihan piruuttani digioviatestin ja sain jo vilkkuvan hymiön!!! Mulla vasta kp9 ja ovis ollu yleensä kp15-18, useammin kp18.
Onko mulla ovis siis odotettavissa jo aiemmin vai kuinka yleistä on että toi testi vilkkuu montakin päivää? Ohjeissa ei puhuttu kun neljästä vilkkuvasta pöivästä.
 
Cisu mulla vilkku sen 9pv ja täällä jollaki muullakin tais mennä about sama :) Sen mitä jenkki sivuja luin niin aika harva saa ekana kuukautena vain ne neljä päivää tai alle. Laite oppii ja seuraavassa kierrossa vilkkuja tulee yleensä vähemmän ja seuraavassa vielä vähemmän. Mulla siis alkoi vilkkia kp 12 ja hymiö tuli kp21.

Sniff vois siinä jotain olla..näkyykö livenä paremmin? Jospa se lähtis vahvistumaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Kiitos teille, tein sekä ovistestin että tuon saman raskaustestin ja olihan tuossa edelleen tuo viivanen, mutta vaalentunut kylläkin..
Veikkaan siis että ovis kyseessä tai sitten vain hipaisu :( hittolainen, kun sitä pitääkin olla niin hätäinen.

FullSizeRender

muoks, linkki meni väärin :D
 
Viimeksi muokattu:
Wolt mieki nään siinä sinun rfsu:ssa jotaki!!

Sniff viivalaisen alulta näyttää, toivottavasti lähtee vahavistuun!

ON mie oon kyllä niin hyvin valeraskaana ettei kukkaan. Pari päivää ollu aivan kauhea väsymys ja eilen olin jo aamupäivästä nukahtaa seisaalleni. Aamulla en meinaa jaksaa sängystä nousta vaikka aivan hyvin on nukuttu. Eilen ko saoin miehelle siitä toissaöisestä nenäveren vuotamisesta, niin seki säpsähti että 'sie oot raskaana!' Voisinkohan mie saaha vaikka pienen valevauvan...?
 
Voi kökkö... Aattelin että te ette näkis viivaa niin voisin huokaista helpotuksesta.. siis testasin ennen menkkoja negan ja nyt kp 4 tein testin kun särkenyt nivusia ja pelkään ku:ta sekä menkat jotenkin oudot (lyhyet). Usko siis normiraskauteen poissa ja pelko ku:sta. :( Vai tuleeko noihin pc liuskoihin turhia haamuja?
 

Yhteistyössä