Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näetkö :eek: :D
mua häiritsee kovin, että miksi tuossa herkässä testissä ei näy oikein mtn? Jos oikein tihrustaa niin ehkä vaalea viiva, viivanpaikalta näyttää mun silmään.
Mulla ei oo noista kokemusta, onko muilla näyttänyt kuinka ajoissa?
 
IMN
Caro Onkohan nuo pc:n puikot samoja kuin raskauskeijun samannäköiset puikot? Minä en ainakaan oo ikinä niihin viivanpaikkoja saanut :) Herkät liuskathan tunnetusti tunnetusti on... noh, "herkkiä" liuskoja.
 
http://aijaa.com/wp7Niy

Dpo8 Rfsu testi ja testiajalla antoi hailakan viivan, jossa punertavaa livenä ja niihin en ole ikinä saanut mitään.. Nyt jännittää oikeasti.. Aikaisessa ollaan ja mitä vaan voi tapahtua, mutta silti :rolleyes:

Mitä mieltä muut?
Mä nään tossa viimesessä hailuraviivaa!:) Jospa se vahvistuisi:) Mä oon saanu rfsu:n testeihin vain ihan valkoista viivanpaikkaa,en tollasta...

Täällä oli menkat:/ Ei tärpänny ei. Ihme tuhrua tulee vieläkin,vaikka jo kp 8:/
 
moonan: tuossa clearbluessa näkyy livenä parhaiten.. Jotenkin tuo kamera ei tallentanut sitä. Näkyy siinä siis edelleen. Tuo rfsu josta tein vielä toisen mikä oli paketissa niin antoi samanlaisen hiukan haaleamman, kun tein ihan normi lirusta. Olen tuijotellut noita testejä niin paljon, että tiedän myös miltä viivanpaikka näyttää :D Toivon mukaan sullakin tulis viivasta pian :)

Empuske: toivon mukaan alkais näkymään viivasta sinullakin :)

Mitä vaan voi tapahtua näillä dpo päivillä.. Koskaan ei tiedä, vaikka menkat alkaiskin. Joten varovasti toivon, että olis jotain merkittävää matkassa :love:
 

Yhteistyössä