Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Toukokuisen testissä en näe mitään, Sunflowerilla kyllä, mutta en osaa sanoa onko viivanpaikka vai väriä...

Täällä tehty toinen testi ja samanlainen kuin eilen, nyt kyttäsin testiä kokoajan; testiajalla negatiivinen, 30 min testiajan jälkeen muodostuu samanlainen kuin eilenkin. Taitaa olla vaan testin ominaisuus, jotkut ainakin netissä kirjoittelivat, että virtsasta jää "jotain" siihen kohtaan kuivuttuaan, jonka vuoksi viiva näkyy. Eli ei ole positiivinen. Olikin kyllä niin säälittävä yritys eilen se viiva, että. Suotta menetin yöuneni taas kerran :cry: Noh, nyt on taas mun aika väistyä vauvafoorumeilta kokonaan ja unohtaa nämä lapsihaaveet, kunnes tosissaan joku päivä testiin se kunnon plussa tärähtää.

Tsemppiä kaikille tänne halien kera! Mukavaa kesää!
 
Pikainen aamun omanapa, josko jollain ollut vaikka samanlaista.

Eilen illalla parin päivän seksitauon jälkeen sitten puuhailtiin, no seksin aikaan ei yhtikäs mitään mutta sen jälkeen. Siis ihan järkyttävät alavatsakivut, ensin oli vain sellaisia viiltäviä kipukohtauksia mutta sitten jomotti ihan jatkuvalla syötöllä. Kohdunsuu oli ihan kosketusarka ja kipu säteili nivusiin ja papanaluukkuun asti. 0_o olin ihan varma että mies seivästi mut meisselillä. Ikinä ei oo tuollaisia kipuja ollut, ei ollut menkkasärkyä mutta hyvin samankaltaista x 100. Ei vuotojakaan eikä mitään. Nyt aamulla alavatsa on ihan kosketusarka edelleen ja pitää vähän liikkua varovaisesti jne. Tänään kp23 :/
 
empuska mulla oli joskus myös tollasta yhden kerran ja epäilin silloin et nyt on varmaan tärpännyt mut ei sit ollutkaan.. :/ Eli enteili kai vaan menkkoja.. Toivottavasti sulla ei :)

adore mitä ihmettä mä olin ihan varma et oot raskaana, näytti niin selkeältä se viiva! :(

Toukokuinen ööää en ole ihan varma näenkö jotain.. :/

Sunflower mun mielestä tuo on kyllä vahvempi kuin viivanpaikka! Toivottavasti vahvistuisi.



Mulla se seurantaultra kymmeneltä, iik! Oon ovistestailun aloittanut eilen illalla ja tänä aamuna oli jo melkein kontrolliviivan vahvuinen testiviiva! :rolleyes: Toivottavasti ultrassa tulisi hyviä uutisia..:oops:
 
Adore: olinpa minäkin varma, että haamu plussa.. En ole kyllä nähnyt noin vahvaa viivanpaikkaa noissa testeissä ikinä :eek:

Empuske: Voi enteillä menkkoja tai sitten raskautta.. Mulla kokemusta molemmista tuon kipu jutun kanssa :)

Nyytikki: tsemitykset seuranta ultraan :)

Sen verran omaa napaa,että mietin kun sanotaan, että voi testata 4 päivää aikaisemmin tai kuusi päivää lupaa first response raskaustesti, niin lasketaanko viimeiseksi päiväksi noissa se päivä, kun menkkojen pitäisi alkaa? Siis selitinköhän nyt oikein :D
 
Noista one step testeistä on pakko sanoo, että juuri niistä on tullut aina turhia sydänmen tykytyksiä (ja sit menkkojen alkaessa suuri pettymys) kun ne antaa tota viivanpaikkaa. En suosittele kellekkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Millä dpo päivillä olette saaneet aikaisintaan haamua? Mulla esikoisesta oli jo viikon menkat myöhässä. Toisen kohtaa sain dpo 8-9 ja kolmannen kohtaa dpo 9.. Nämä kaksi viimeistä siis clearblue antanut :)
Tosiaan usko mennyt clearblue testiin kun viime yrityksen aikana antoi selvää viivaa ja muut negaa.
 
Sungflower, :(

Tää olo on kyllä kumma, alavatsa on ihan outo. Kivistää ja vihloo koko ajan. Äsken oli pakko kokeilla kohdunnapukkaa, ja se oli ihan tosi iso, takana ja ihan kivikova! 0_o
Onneksi sekstaltiin eilen jos tää onkin ovista, mutta toivotaan että oisi jotain muuta <3 ..mutta usko aika pieni, ei ole vielä vajaaseen kahteen vuoteen tullut niin miksi tulisi nytkään. Pessimisti ei pety!
 
Noniin seurantaultra takana.

Tilanne nyt siis se, että nyt on kp13 ja selkeitä johtofolliikkeleita ei löytynyt. Oli kuitenkin kaksi muita isompaa, 7mm ja 8mm. Limakalvo ja kaikki muuten oikein hyvät. Seuraavassa kierrossa letrot myös kp3-7 ja jos ei vuoto ala nyt parin viikon kuluessa niin primolutit taas 10 päiväksi.

En nyt tiiä mitä pitäis ajatella.. Ovistestejä oon tehnyt ja ne vahvistuu mutta jos selkeitä johtofolleja ei ollut niin tuleekohan ovista edes.. Tyhmää! :cautious:
 
http://aijaa.com/la0Z6x Moikka taas pienen tauon jälkeen! Meillä menossa yk 8 ja tässä kierrossa ei mitenkään olla yritetty, vaan menty fiilisten mukaan. Noh. Tänään tein parin tunnin pissasta one stepin ja luonnossa näyttäis olevan punasta, tai sit on ihan törkeä viivanpaikka! Pika-apuja, mitä mieltä?? Tein tunnin pissasta sit viel digin mut se oli niin laimeeta pissaa ni tuli yllätys yllätys nega.

Muoks. Nyt kp 29/31, dpo:sta ei ole tietoa, en tikuttanut ovista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: adore ja Sniff
Kp35 ja raskaustesti nega... Jaksanut edes kuvaa näpätä nyt.

Millähän nuo menkat saisi alkamaan. Turhauttaa kun painokin on vaan noussut :( vaikka olen lisännyt liikuntaa ja vähentänyt herkkuja... höh. Mun tuuria. Mut ehkä tää on perus menkkaturvotusta - jos ne nyt vaan suvaitsisi joskus alkaakin.
 
Catharin kyllä tuo mun mielestä näyttää haamulta, en ite ainakaan koskaan oo noihin testeihin tollasta viivanpaikkaa saanut missä väriäkin näkyisi. Ehkä kannattaa huomenna tehdä uusi testi taas! :)

Toukokuinen eiiih tsemppiä..:(
 
miss_piggy
Minähän tilasin tuolta sinunapteekki.fi:stä niitä Gelee royaleita, ja sellasia jotka oli 1000mg/tbl, eli yks päivässä riittää, ei tartte ottaa kahta kun on jo noin iso määrä. Tossa purkissa on 60tbl eli 2kk riittää ja maksoi jotain 26€, lisäks 2 pkt foolitabletteja ja Omega3+E, kaapissa vielä maca-jauhetta, jota on nyt 2vkoa syöty. En tiedä onko ollu miätään hyötyä mutta toivon edelleen että kierto on lyhyempi ku viimeks.
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3 ja Sniff
http://aijaa.com/la0Z6x Moikka taas pienen tauon jälkeen! Meillä menossa yk 8 ja tässä kierrossa ei mitenkään olla yritetty, vaan menty fiilisten mukaan. Noh. Tänään tein parin tunnin pissasta one stepin ja luonnossa näyttäis olevan punasta, tai sit on ihan törkeä viivanpaikka! Pika-apuja, mitä mieltä?? Tein tunnin pissasta sit viel digin mut se oli niin laimeeta pissaa ni tuli yllätys yllätys nega.

Muoks. Nyt kp 29/31, dpo:sta ei ole tietoa, en tikuttanut ovista.
Musta tuo on tosi haalee plussa (eikös ne one stepit oo 10 herkkiä ja Digi 25). Ne viivanpaikat on harmaita ja musta tossa on väriä. Pidän peukkua
 
Toukokuiselle pahoittelut.. :cry:

Catherinella näyttäisi kyllä haamu olevan!!

Mihinkäs mä täältä pääsisin.... Kävin ystävän luona kahvilla ja hän on tehnyt myös noita apteekin testejä - väitti kivenkovaa, ettei niihin tule tuollaista viivaa testiajan ulkopuolellakaan..... Katselin uudestaan ottamaani kuvaa testistä ja noh, haluaisin uskoa, että se jotain tarkoittaisi, vaikka viivat tulikin testiajan jälkeen. Mulla on niin järkyttävän turvonnut vatsakin ja tosi oudon tuntuinen. Muuten olen laihtunut, mutta vatsa vaan pamahti pari pv sitten jalkapalloksi.

Haluaisin käydä hakemassa uuden testin, mutta ei siinä ole vielä mitään järkeä. Pitäisi ainakin viikonlopulle koittaa malttaa, mutta pelottaa ihan kamalasti, että sitä positiivista ei tule ja mä taas rakentelen pilvilinnoja. Miten sitä voikin olla näin sekaisin tästä asiasta?! Mieskin tulee tänään reissusta kotiin, pitäisi kai hänelle purkaa tuntoja. Olen kuvitellut viimeiset viisi kiertoa ihan kaikki mahdolliset raskausoireet, joka kierrossa olen tuntenut erilaisia "oireita" (=pms oireet vaihdelleet). Viime menkkojen alettua päätin tosiaan, etten laske päiviä, en kuulostele itseäni tms. Mutta taas mulla on erilaisia tuntemuksia, kuin ennen! Niiiiin turhauttavaa.
 
Noi one stepit mitä mulla on ni on 25 herkkyyksiä :) teen vielä tänään yhden testin, mulla on niin vahva tunne et toi testi viilaa mua niin linssiin nyt!! Noi on tehny niin paljon viivanpaikkoja mulle nyt aiemmissa kierroissa. Käytän noit nyt pikkuhiljaa pois :) mut tossa on kyl selkeesti väriä kun mieskin sen jopa näki. Olis jo aamu ni sais tehtyä sen digin uusiks!
 

Yhteistyössä