Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Catharin, älä vielä heitä toivoa. Oli kyllä niin lupaavan näköinen haamulainen sulla :/

Täällä edelleen kumman tuntuinen vatsa.. Turvottelee ja vatsan sisäänvetäminen sattuu juuri tuonne alamahaan:/ pissin kova pinnistys sattuu, sisälle. Ja on vähän sellainen tunne koko ajan niinkuin pissittäisi, mutta ei. Toivotaan ettei mikään tulehdus olisi :|
Tuntuu niinkun olisi kohdussa jotain sisällä 0_o huomenna posti tuo testejä niin siinähän sitä viisastuu mitä meneillään.
 
Pisamapeikko: Tsemppiä :) Toivotaan parasta.

Tänään aamulla testattu dpo 7 nega.. Tai jokin säälittävä hailura siinä oli. Niitä ei lasketa :X3: Oireita ei ole niin mitään. Itkuherkkyyttä, mutta voi mennä menkkojenkin piikkiin. Hyväntuulinen ja rauhallinen olo. Mitä nyt unettomuutta hiukan :sleep:

Vähän ihmeissään olen miten täällä niin hiljaista ja ei oikein reagoida toisten kysymyksiin yms..


Laitan kuitenkin tämän aamun negan alle :)

Dpo7
http://aijaa.com/glxVe6
 
Toukokuiselle pahoittelut.. :cry:

Catherinella näyttäisi kyllä haamu olevan!!

Mihinkäs mä täältä pääsisin.... Kävin ystävän luona kahvilla ja hän on tehnyt myös noita apteekin testejä - väitti kivenkovaa, ettei niihin tule tuollaista viivaa testiajan ulkopuolellakaan..... Katselin uudestaan ottamaani kuvaa testistä ja noh, haluaisin uskoa, että se jotain tarkoittaisi, vaikka viivat tulikin testiajan jälkeen. Mulla on niin järkyttävän turvonnut vatsakin ja tosi oudon tuntuinen. Muuten olen laihtunut, mutta vatsa vaan pamahti pari pv sitten jalkapalloksi.

Haluaisin käydä hakemassa uuden testin, mutta ei siinä ole vielä mitään järkeä. Pitäisi ainakin viikonlopulle koittaa malttaa, mutta pelottaa ihan kamalasti, että sitä positiivista ei tule ja mä taas rakentelen pilvilinnoja. Miten sitä voikin olla näin sekaisin tästä asiasta?! Mieskin tulee tänään reissusta kotiin, pitäisi kai hänelle purkaa tuntoja. Olen kuvitellut viimeiset viisi kiertoa ihan kaikki mahdolliset raskausoireet, joka kierrossa olen tuntenut erilaisia "oireita" (=pms oireet vaihdelleet). Viime menkkojen alettua päätin tosiaan, etten laske päiviä, en kuulostele itseäni tms. Mutta taas mulla on erilaisia tuntemuksia, kuin ennen! Niiiiin turhauttavaa.
Uutta testiä vain kehiin jos vahvistuisi :)
 
Pisamapeikko: Toisaalta olis hyvä, ettei täälläkin olis ollut.. Kaksi eri testimallia tuli testattua tänään aamulla niin :censored:

Vielä sen verran, että oireettomuutta on.. Myöskin tyypilliset menkka vihlaisut kohdulla ovat vielä poissa mitkä tuntuu takapuolessa asti :D
 
Jep, näinhän se voi olla. Se voi laskea niin eritavoin. Muistan vaan kahdesta vikassa menetyksestä hcg laski 2-3vk aikana sinne 16-18:a. Eli nopeammin. Mutta raskaus oli toki pidemmällä,19-21viikolla.

No käyn anyway verikokeessa. Saadaanpahan ainakin tieto millä hcg määrällä PC antaa tollasen haamun.
 
Jep, näinhän se voi olla. Se voi laskea niin eritavoin. Muistan vaan kahdesta vikassa menetyksestä hcg laski 2-3vk aikana sinne 16-18:a. Eli nopeammin. Mutta raskaus oli toki pidemmällä,19-21viikolla

No käyn anyway verikokeessa. Saadaanpahan ainakin tieto millä hcg määrällä PC antaa tollasen haamun.
Tosi raskasta kuultavaa <3 :( Olen pahoillani sun puolesta ja otan osaa menetykseen <3
 
Olen palannut taas, pidin pienen tauon koko keskustelusta. Ovis olis 1.7 taikka 2.7. Hain tänään taas ovistestejä. ja testasin, oli pakko negaahan se näytti mutta tuli siihen kuitenkin se haalee viiva. :D että kohta pääsee testailemaan kunnolla kierron 19 päivänä. :D jos kierto on sen 36.... päivää
 
Tammityttö hyvä tietää että missä vaiheessa näkyy. On varmasti turhauttavaa odotella että kroppa olisi normaali. Mites nyt jatkossa? Kun sanoit että luomusti ette enää ota riskiä.

catharin on kyllä aika räikeä väärä viiva sitten..

Pahoittelut tädin kohdanneet. Ja tsemppiä piinalijoille.

Olen tässä ollut hiljaa kun ei mitään uutta ole ja tympii odottaminen. En varmaan viitsi tuhlaa ovistesteihin kun ei niistä mitään hyötyä ole ollut. Niitä viime syksystä asti käyttänyt ja hyödynnetty mutta ei vaan tärppää. Nyt siis kp 12. Ovis on todennäköisesti ensi viikolla.
 
Jelppiä! Tein eilen ja tänään pregcheck-puikkotestin, eilen tuli "viivanpaikka" ja tänään sitten olin vähän näkevinäni väriäkin.. Katsokaa te viisaammat näettekö te saman :D
Ja toinen, kaapista löytyi raskauskeijun erittäin herkkä liuskatesti, siinä näkyy ehkä just ja just viivanpaikka (sen tein päivällä,toiset oli aamupissasta).
Mitähän ihmettä täällä nyt tapahtuu sitten :( onkohan tuo puikossakin oleva sitten vaan viivanpaikka?

Muoks, lisään tähän vielä kuvan kaikista, eli ylempi eiliseltä ja alempi tämänpäiväinen. Tuo liuskatesti oli laimeammasta pissasta, mutta oletin kun on herkkä niin siinä näkyisi jtn.
On kyllä niin vaaleat nuo viivat,että eihän ne kuvissa edes näy :(
 

Attachments

Yhteistyössä