Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huoh, oli pakko vielä kerran tehdä r-testi kun kp37 jo, nyt apteekin omalla.
Nega taas, tietysti.

Turhauttaa, kroppa on ilmeisesti täysin jumissa toimintansa kanssa, kun tuntuu et vaan turpoo lisää/paino kasvaa vaikka liikun ulkona hikihatussa ja äh. Niin tuhautunut olo...
 
Zuhina voi ei pahoittelut negasta :( Itselläkin keväällä venyi kierto normi 30 päivästä ensin 37 päivään ja lopulta 70 päivään (käynnistettiin sitten primoluteilla).. Tosi ärsyttävää ja turhauttavaa! Toivottavasti sulla ei noin pitkäksi venyisi kuin mulla.
 
miss_piggy
Täällä kp 24 eikä mitään erikoista. Ovistestit on loppu joten en voi tikutella, jotain tuntemuksia on että ovis vois tulla pian, mutta tiedä sitten.
Mun luontaistuote-arsenaaliin tuli lisäystä, tällä hetkellä otan siis päivittäin seuraavia:

-2xinositoli-kapseli
-1tl maca-jauhetta
-1xmonivitamiini
-1xgelee royale 1000mg
-2xomega3+E

Riittäisköhän nuo vai pitäiskö vielä jotain muuta? :D
Lääkärille varailen aikaa vasta syksyllä jos ei ala tapahtumaan tosiaan. En vain tiedä varaanko yksityiselle vai julkiselle. Mulla on sairasvakuutus mutta se ei korvaa lapsettomuuteen tarkoitettuja hoitoja, typerää sinänsä että terot korvas aikoinaan mutta ei mitään muita lääkkeitä.
 
miss piggy hah onpas sulla järeät aseet käytössä! :D Mulla tosiaan on myös tuo vakuutus sellainen ettei lapsettomuushoitoja korvaa mutta lapsettomuustutkimukset korvaa, eli esimerkiks nyt ton letrojen seurantaultran korvas ja sitten ne ensimmäiset käynnit lääkäreillä. Toivottavasti ei meidän tarvis niihin "oikeisiin" hoitoihin mennä, katsellaan nyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Onnea plussanneille ja halaus Zuhina. Kurja ku kroppa tökkii. Tiedän tunteen :(!!

ja Empuska, harmi! Mä niin voisin lähettää ton typerän plussatikun sulle kun mua se ei lämmitä nyt yhtään. Onhan ne viivat ihan mielettömän ihana saada mutta just nyt ei.


Intuitio piti paikkansa. Mulla on jo nii monta kokemusta tästä että en jaksanut uskoa siihen että joskus vaan menee erilailla. Siis tuntui vaan sille että nyt joku mättää. Etenkin kun se vuoto oli jatkuvaa pinkkiä verta eikä alkanu muuttua niinku ennen.
Eilen illalla alkoi sohvalla yks kaks vuotaa "jotain". Ensin luulin että onpas valkkaria paljon mutta sitä alkoi pulputa. Kiireellä vessaan, verta. Mietin et vau, olispa upea jos menkat alkais näin tarkkaan vaikka epäilin koska sitä HCGtä oli vielä sillo veressä. No pääsin vessaan ja verta alkoi tulla ja roikkua pitkin lattiaa ja ryöppysi pönttöön. Ei mikään menkka juttu todellakaan. Nyt vuoto on lakannut eikä enää oo tullu yölläkään mitään. Veikkaan et se joku jumi tai jäänne tuli pihalle.
Ehkä tää tästä
Mut siis sori tällanen kuvaus mutta ajattelin et korostan näissä jutuissa sitä että kannattaa kontrolloida se HCg tarkkaan ja seurata vuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös noi sofit oo niitä huonoja testejä?
Eihän dpo 5 voi mitään näkyä?
huvin vuoksi itseasiassa eilen tein jo yhden testin ns. vertailukohteena.
ja siihen tuli viiva (viivanpaikka,kai?)
no ei siinä mitään tänään taas ja viiva on tummentunut(n):cautious: :whistle:

onko noi nyt noin erikoisia testejä vai?
mitään en oleta enkä tee johtopäätöksiä.
Vaikka kn on kiinni ja suippo. :whistle:

häpeillen kysyy todellinen hätähousu:p
 
Sunflower11
Nnä ootko varma dpo:sta? Periaatteessa jos kiinnittyminen on tapahtunut aiemmin niin voishan se näkyä. Mä en itse luota noihin pätkääkään.. oisko täs keskustelussa sivu 22 mun tän kierron testi, one step.
 
sunflower kyllä mä aika varma olen.
lauantaina oli kipuilua parin tunnin ajan. perjantaina o-testi oli tummin.

enmäkään ihan luottavainen ole mihinkään suuntaan. aika sen näyttää.
piti tosiaan tehdä vertailu testi myöhempää varten.
ehkä sitten testailla nuo pois tän kierron aikana ja myöhemmin uusia jos tarvetta on. :)
 
pisamapeikko joo mulla on sellainen vakuutus. Sen takia oikeestaan pääsinkin tässä lapsettomuushoitoasiassa näin äkkiä kun pystyin menemään suoraan yksityiselle klinikalle.

empuska höh voi ei :( Tsemppiä.

Tammityttö toivottavasti vastoinkäymiset nyt loppuisivat ja hormonit lähtisivät laskemaan nopeasti. Voimia! :)

Neiti näpsän äiti eikös sulla eilen ollut sit dpo4 jos kerran oli ovis silloin kun luulet? (la dpo0, su dpo1, ma dpo2, tidpo3m, ke dpo4?)

Kiinnittyminenhän yleensä tapahtuu 6-7 päivää hedelmöittymisestä. :) Toivottavasti plussa tulee!
 





ylemmät testian loppupuolella.
muokattua versiota ja tavista.
(ylin testi tän päivän)

Alin testiajalla (alin testi tän päivän)


ei noista selvää saa.
ja kuntien jo sanoin en vedä johtopäätöksiä mihinkään suuntaan.

Sitten jos/kun/ehkä sellainen asia tapahtuu että raskautuisin niin uskon vasta laitoksella asian.
muuten ollaan skeptistä kokoajan.
niin ainakin luulen.
 
nyytikki eilen oli dpo 4 tänään 5.
eilisen testin oletan olevan viivanpaikka siksi sitä kyselin vaan dpo 5 mahdollisuudesta/mahdottomuudesta näkyä jotain.
:)

tuossa edellisessä keskeytyneessä sain viivaa näkyviin jo dpo 7 vai 8.

ja voimakas viiltokipu tapahtui dpo11 yöllä johon heräsin. kesti sillon pari minuuttia.
 

Yhteistyössä